SanheFabrik paip kuasa dua GalvanizedBagaimana status produksi

256HP158312377   ·  2022-05-17 09:24:07   ·   Bahan binaan

Kelajuan komprensif besi biasa A. besi struktur karbon: (a) Q (b) Q (b); (c) Q ( C) ; (d) Q(B); (e) Q.Pemprosesan tabung kuasa dua kebanyakan pemprosesan tabung kuasa dua ialah pemprosesan tekanan tabung kuasa dua, yang menghasilkan deformasi plastik besi yang diproses (bilet, ingot, tabung kuasa dua boleh dibahagi menjadi pemprosesan sejuk dan pemprosesan panas. Pemprosesan utama tabung kuasa dua termasuk: gulungan: jarak (berbentuk bentuk) antara tabung kuasa dua logam kosong dan gulungan putaran , kerana pemampatan gulung, seksyen bahan dikurangkan dan panjang ditambah. Ini adalah kaedah produksi biasa untuk menghasilkan tabung kuasa dua. Ia terutama digunakan untuk menghasilkan profil tabung kuasa dua, plat dan tabung. Ia dibahagi menjadi gulung sejuk dan gulung panas.SanheKerana interaksi antara krom dan karbon dalam tabung persegi nikel krom martensitis,SanheDari paip galvanized, kawasan fasa R stabil dan kawasan fasa + R stabil bentuk pada suhu tinggi. Peningkatan kandungan karbon boleh mengembangkan kawasan fasa-R, tetapi had pencerahan karbon menurun dengan peningkatan kandungan krom. Tambahan nikel ke tub persegi nikel krom martensitik memecahkan masalah bahawa keras besi dikorbankan untuk meningkatkan perlawanan korosion tub persegi martensitik. Bagaimanapun, kandungan nikel tidak mudah untuk terlalu tinggi, jika tidak tub kuasa dua akan menjadi tub kuasa dua austenite disebabkan zon fase austenite berkembang nikel dan mengurangi suhu MS, sehingga kehilangan keseluruhan kemampuan pemadam.Prinsip ini sama dengan mesin gulung plat. Mesin bengkok boleh menentukan bulatan. Laras tinggi untuk melaraskan lengkung.Xuchang,SanheBerapa banyak adalah 50 tabung kuasa dua galvanized,Kekuatan, plasticiti dan sudut yang dibincangkan kemudian adalah indikator fungsi mesin logam di bawah muatan statik. Dalam latihan, banyak mesin mekanik berada di bawah muatan berulang kali, dan keseluruhan peluang lelah dalam persekitaran ini.Tuba kuasa dua untuk lengan setengah lengan kereta (gb-) adalah baja struktur karbon berkualiti tinggi dan lengan struktur baja kuasa dua terbelah panas untuk lengan setengah lengan kereta dan rumah paksi pemacu.Penyelidikan penyeludupan tanpa lengkap adalah untuk membuat siku penyeludupan. Selepas menggali dan menggali, letupan pasir, tidak ada tanda penyeludupan di permukaan. Walaupun menggunakan peralatan pengesan cacat lanjut, ia tidak dapat dilihat bahawa mereka adalah siku penyeludupan.


SanheFabrik paip kuasa dua GalvanizedBagaimana status produksi



Pada masa ini, teknologi paip berguling terus-menerus tidak dewasa.Ada banyak bentuk kilang pemanasan, tetapi kilang pemanasan cincin terutama digunakan. Ofan pemanasan mempunyai bahagian bawah oven anular, yang boleh berputar perlahan-lahan, kosong dimuatkan sepanjang arah diameter bawah oven dari dalam, dan boleh dipanaskan dan homogenisasi kepada suhu yang dinyatakan apabila ia digunakan di luar. Proses produksi tabung kuasa dua yang tidak berterus-terang adalah relatif lambat, dan operasi pemanasan khususnya memerlukan kesabaran. Because if the heating operation is not standardized, cracks, folding and eccentricity on the inner or outer surface of the tube blank will only produce waste products and defective products.Panjang penghantaran umum paip kuasa dua qb adalah mm-mm, atau dalam bentuk tub antaramukaPelanggan pertama,Tubu persegi palsu dan bawah mudah dilipat. Melewati adalah pelbagai garis patah yang terbentuk di permukaan tabung kuasa dua, dan cacat ini sering berjalan melalui arah longitudinal seluruh produk. Alasan untuk melipat ialah bahawa pembuat palsu dan pedas mengejar kadar, pengurangan terlalu besar, yang menyebabkan telinga, melipat berlaku semasa melipat berikutnya, produk melipat akan pecah selepas melipat, dan kekuatan tabung kuasa dua akan dikurangkan.B. baja struktur legasi rendah C. baja struktur biasa dan baja kualiti tinggi untuk tujuan tertentu (termasuk baja kualiti tinggi)Saiz dan masa tekanan adalah kunci untuk berjaya atau kegagalan penyelesaian. Jika bahan sintetik tub kuasa dua tidak ditekan bilangan besar pori akan disebabkan kerana pori bahan itu sendiri dan gas yang dijana dalam reaksi. Ia tidak dibenarkan untuk meninggalkan reaktor dalam penyelesaian, jadi ia mesti ditekan, biasanya ditekan semasa reaksi.


SanheFabrik paip kuasa dua GalvanizedBagaimana status produksi



Kegagalan bengkok kosong ialah semasa bengkok kosong sinkronis di atas dan sisi, disebabkan tekanan yang dijana oleh gulung atas dan gulung bawah pada masa yang sama, kekuatan bentuk mudah melebihi titik kritik. Semua jenis tabung kuasa dua tabung segiempat empat, tabung segiempat bersinar, tabung segiempat galvanized dan tabung galvanized mempunyai kualifikasi formal. Selamat datang untuk penyelidikan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama! Ia akan menyebabkan ketidakstabilan pinggir dan kongsi, dan juga akan mempengaruhi operasi stabil unit dan membentuk kualiti. Ini juga adalah ciri-ciri berbeza bagi tabung kuasa dua qb dan tabung bulat bengkok kosong.Huraian kerja, the protective layer of seamless qb square tube can be chiseled and measured.Warna paparan: warna tabung kuasa dua galvanized sejuk adalah hijau kuning,Sanhe25 harga paip persegi galvanized, putih sian atau warna sedikit pada sudut tetap dengan matahari. Warna paip kuasa dua galvanized dip panas adalah putih perak pada sudut tetap dengan matahari.Sanhe,Besi babi merujuk kepada produk yang dibuat dengan mencurahkan minyak besi di dalam forn. Ia terutama digunakan untuk pembuatan besi dan casting kuasa dua. Letakkan besi babi yang dilemparkan ke dalam kilang yang mencair untuk mendapatkan besi yang dilemparkan (cair), dan letakkan besi yang dilemparkan cair ke dalam paip persegi yang dilemparkan. Besi yang dilemparkan ini disebut besi yang dilemparkan.Oil drilling pipe (yb-) is a square pipe used for internal or external thickening at both ends of oil drilling. Steel pipes are divided into turning wire and non turning wire. Turning wire pipe is connected with joint, and non turning wire pipe is connected with tool joint by butt welding.Improve the positioning and pre bending steps, if necessary, to ensure that the web hunting problem does not occur when pressing parts. Change the shape of the surface pressure of the material to ensure the quality of the parts and avoid the non movement of the surface shape of the roll gap, resulting in uneven walking feeding.

0 Balasan   |  sehingga 2022-05-17 09:24:07 | 73 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian