San MartinKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakPetikan yang stabil

122HP117294921   ·  2022-06-20 20:51:33   ·   Mesin dan peralatan industri

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini,Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.Karstad,Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.


San MartinKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakPetikan yang stabil



Pemburukan pengisihan SolenoidJaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasaDipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.rancangan,San MartinPengubah distribusi tenggelam minyak,Operasi pengubah tenggelam minyakPenukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.Pembuat pengubah jenis kering


San MartinKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakPetikan yang stabil



Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Kualiti tertinggi,Lepaskan skru intiSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah,San MartinPengubah pemulihan kuasa, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaSan Martin,Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini,San MartinKabinet distribusi terintegrasi pengubah distribusi, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

5 Balasan   |  sehingga 2022-06-20 20:51:33 | 240 Pandangan

Pembangunan teknikal dan penjualan bahan perisai terowong 2022-06-20 22:15:09 sokongan  0 | menentang  0

Rasa bernilai untuk wang, sikap perkhidmatan sangat baik, San MartinKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyak mutu kerja sangat baik, tidak ada yang cerewet, semua lima mata

Jualan borong alat ganti kereta 2022-06-20 22:19:42 sokongan  0 | menentang  0

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

Perantara pewarna 2022-06-20 21:07:48 sokongan  0 | menentang  0

Saya membeli banyak daripada anda San MartinKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

Peralatan elektrik dalaman dan luaran 2022-06-20 21:54:53 sokongan  0 | menentang  0

Bolehkah anda memberi saya diskaun lain kali saya membelinya, San MartinKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyak Kualitinya bagus, dan saya akan memenuhi kehendak bos

Pengurusan kedai pakaian 2022-06-20 22:56:40 sokongan  0 | menentang  0

San MartinKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyak Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian