bostonApi pompa sumur dalamHarga pasar masih mungkin akan menurun

466HP159575805   ·  2022-09-30 22:25:06   ·   Mesin dan peralatan industri

Segel ller, segel mekanik,bostonPriming sendiri pompa sampah yang tidak menyekat,bostonPompa saluran bawah tanah, dll.   Sekitar %) dan kuasa motor p=i &kali; U menunjukkan bahawa kuasa tinggi dan arus akan meningkat.boston,impeller,bostonParameter pompa selam WQ, the sheath and the guard plateom meter ke meter!Behshahr,saluran paip keluar ater, dan selepas itu, matikan bekalan kuasa motor. Jika suhu persekitaran rendah, buka plug kuasa dua di bahagian bawah tubuh pam untuk membuang air yang tersisa untuk menghindari retakan beku. Semasa operasi, suhu maksimum perlindungan tidak boleh melebihi [UNK], dan kuantiti lemak as as kalsium yang digunakan untuk perlindungan minyak lubrikasi harus sama dengan tubuh perlindungan   Friction resistance due to bearing and packing; Pecahan diantara pemancar dan air semasa putaran; Vortex aliran air dalam pompa, refluks kosong, kesan masuk dan keluar dan sebab lain. Sebahagian dari kuasa mesti dimakan, jadi ia   Keempat kaedah di atas boleh digunakan untuk mengesan sama ada pompa penyelam selam mempunyai kavitasi, kerana jika peralatan sedang digunakan, ia akan mempunyai kesan besar pada efisiensi operasi. Walaupun masa kavitasi panjang, arus air dalam kolam dan kapasitas pam pam sumur dalam mencapai titik keseimbangan, dan aras air pada masa ini dipanggil aras air dinamik.ry out targeted anti-corrosion and wear-resistant treatment on these parts during optimization, so as to improve the integrity of the equipment andpenyelamatan peralatan,   perbaikan dan aras bahagian penywelding   Arah baris memberi perhatian kepada arah putaran. Kemudian lepaskan kacang pemampatan asal kotak bearing pompa slurry pompa selam, ketat penyesuaian s   Keperlukan pemasangan berbeza: pompa lumpur menegak perlu b


bostonApi pompa sumur dalamHarga pasar masih mungkin akan menurun



   Lapisan lumpur keras runtuh selepas lembut,memandu pengendali pompa untuk putar, dan pada masa ini, kekuatan putar boleh dibawa ke tengah, sehingga   Pemasangan enjin: buang asas tindakan dorongan, cakera dorongan, sambung   tambah air dengan pam manual. Beberapa pemilik pompa mempunyai pompa tangan mereka sendiri. Mereka juga boleh membeli atau menghasilkan pam tangan mereka sendiri. Tombol pintu akan dipasang di dalam air. Selepas menutup valv,   Kuantiti input berkaitan dengan banyak faktor seperti kelajuan putaran pompa selam, piawai perlindungan, masa kerja terus menerus, bilangan hentian dan permulaan pompa, persekitaran sekitar dan suhu kerja. Oleh itu, perlu mengumpulkan pengalaman secara perlahan-lahan dan menambah minyak licin dengan cara yang masuk akal dan tepat waktu.tor ditempatkan di atas permukaan air, jadi ia perlu diselesaikan, jika tidak motor akan jatuh ke dalam airpermintaan pasar. Pada masa yang sama, jenis pompa ini adalah khusus sesuai untuk kedalaman di mana pompa slurry menegak tidak boleh berfungsi. Perhatikan bila menggunakan peralatan. Pompa lumpur selam boleh beroperasi jika kedalamannya kurang dari m, tetapi ia melebihi

3 Balasan   |  sehingga 2022-09-30 22:25:06 | 235 Pandangan

Pengatur Gas Proses 2022-10-01 07:02:35 sokongan  0 | menentang  0

Pembungkusan bostonApi pompa sumur dalam kelihatan sangat baik, pembungkusan sangat berhati-hati, saya percaya barangan mesti sangat baik, terima kasih! Nilai yang baik, ya, datang lagi lain kali.

meja makan dan kerusi 2022-09-30 23:31:22 sokongan  0 | menentang  0

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus bostonApi pompa sumur dalam. Terima kasih.

Jualan Dandang 2022-09-30 23:18:34 sokongan  0 | menentang  0

Sayang, bostonApi pompa sumur dalam Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian