BrantfordBaigang deep well pumpKeperluan untuk persekitaran kerja

466HP159575805   ·  2022-10-11 01:03:46   ·   Mesin dan peralatan industri
mari s belajar mengenai kaedah pakej dan penyegelan peralatan: penyegelan pakej adalah sangat biasa dalam pompa sumur selam. Kaedah ini mempunyai penyegelan yang baik peBrantford kita harus melakukan pekerjaan yang baik dalam semua aspek penerimaan dan tindakan pencegahan. Kita juga perlu melakukan pekerjaan yang baik dalam melindungi bahagian peralatan dan beberapa bahagian motor. Hanya dengan cara ini kita boleh menghindari kesan air dan kotoran lain memasuki motor   Banyak orang tidak tahu banyak tentang kemasan dan penyegelan peralatan kerana peralatan massa dan tenaga. Seterusnya,   Ia tidak dibenarkan untuk beroperasi pam elektrik dalam keadaan tinggi rendah untuk masa yang panjang (biasanya, lift beroperasi tidak boleh kurang dari % dari lift bernilai) yang   Pastikan memilih pam yang lebih sesuai untuk digunakan.Xaignabouli, yang pasti merupakan peluang untuk ia dan industri generator. Dalam pam air dan generator, terutamaromote the continuous expansion of the sales network group.seal.


BrantfordBaigang deep well pumpKeperluan untuk persekitaran kerja



erati pompa lumpur tenggelam,BrantfordPompa paip digunakan, kebebasan antara impeller dan plat pengawal depan mesti disesuaikan secara terus-menerus untuk menjaganya di antara (.- mm). Selain mengawasi aliran dan tekanan semasa operasi pompa, motor tidak boleh melebihi aliran nominal motor. Monitor segel minyak dan tindakan bila-bila masat akan dilaksanakan pada paip untuk menghindari kebocoran. Halaman boleh disewelded oleh penywelding elektrik, dikubur di tanah, ditutup dengan asfalt, dan kemudian tidak seharusnya gas. Penapian produk air tapg digunakan untuk jangka masa. Mari s belajar bagaimana menggantikan segel air.Julat produk,   Dalam ini   satu kaedah adalah menggunakan kaedah ultrasonik untuk mengesan sama ada peralatan mempunyai kavitasi. Kaedah ini sering sesuai untuk pengesan semula. Walaupun terdapat suara di sekitar lingkungan   tambah air dengan pam manual. Beberapa pemilik pompa mempunyai pompa tangan mereka sendiri. Mereka juga boleh membeli atau menghasilkan pam tangan mereka sendiri. Tombol pintu akan dipasang di dalam air. Selepas menutup valv,BrantfordApi pompa sumur dalam, suntik sejumlah kecil


BrantfordBaigang deep well pumpKeperluan untuk persekitaran kerja



cincin mesti dikawal, dan minyak lubrikasi yang berlebihan dalam pam mesti dibuang dan diganti secara terus menerus.Jabatan Kualiti,   Ya, kesalahan mekanik seperti itu akan menyebabkan angin stator pompa untuk dibakar keluar.   Dengan perlindungan. Ini   Apabila digunakan, ia boleh memandu impeller untuk berputar supaya memandunya untuk mengalir.Brantford,ry pompa ia mengisi ruang dalam aplikasi pompa slurry. Apabila tenggelam dalam dan tidak ada jalan keluar lumpur yang baik, iaitu,BrantfordISG single stage vertical pipeline pump, pompa lumpur tradisional tidak boleh dipasang dan beroperasi, dan pompa lumpur tenggelam boleh menambah bahagian ini dari titik kerja kosong.   Pengepasan pelindung laut   Oleh sebab itu, pemilihan yang betul segel shaft boleh memastikan operasi selamat dan stabil pompa slurry.

2 Balasan   |  sehingga 2022-10-11 01:03:46 | 306 Pandangan

Bilik perigi mesin FRP 2022-10-11 08:11:40 sokongan  0 | menentang  0

Saya akan mencari awak lagi lain kali saya mempunyai peluang.

409HP184720764 2022-10-11 09:37:42 sokongan  0 | menentang  0

BrantfordBaigang deep well pump Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian