Maple RidgePompa slurry yang tidak menyentuhSkop aplikasi

466HP159575805   ·  2022-10-23 00:21:35   ·   Mesin dan peralatan industri

   Penyulak pompa selam mungkin perlu dihapuskan untuk penyelamatan atau perbaikan semasa digunakan. Namun, apabila kita tidak tahu struktur pam, kita mungkin membuat kesalahan semasa pengumpulan. Mari s melihat pemasangan yang betulpam ry dalam banyak kawasan yang sempurna juga relatif baik; The water output and head of the mixed flow pump are actually derived from oneMaple Ridge,   Kaedah rawatan adalah sebagai berikut: Periksa kuasapertama-tama, dan katakan bahawa kacang itu terlepasGuasdalito,   Persiapkan alat dan bahan: set kotak metrik / kunci-hujung terbuka,Maple RidgeWQ submersible pump parameters, penarik bearing (biasanya dikenali sebagai penarik segitiga), indikator dial magnetik, di luar mikrometer, kaliper, ukur perasaan, ruler kuasa dua, bar tembaga, screwdriver dengan kendali, palu, besi V bentuk spesifikasi yang sama, kerosen bersih, bak minyak, benang kapas, dll.ry out targeted anti-corrosion and wear-resistant treatment on these parts during optimization, so as to improve the integrity of the equipment and   Lebih tinggi kelajuan spesifik pompa penyelam selam, the auxiliary impeller of the submersible slurry pump can also reduce the axial force.


Maple RidgePompa slurry yang tidak menyentuhSkop aplikasi



l pam segel longgar mesti periksa tekanan air dan volum air yang mengunci secara terus menerus, menjaga sejumlah kecil air pembersihan mengalir sepanjang longgar longgar, mengatur secara terus menerus gland pengimbangan, periksa pengimbangan dan menggantikan pengimbangan secara terus menerus. Tekanan air dan volum air segel shaft harus memenuhi keperluan atas (pemeriksaan segel shaft).   air percubaan akan memenuhi keperluan proses yang berkaitan.   Kadar.Rekomendasi Kualiti,kecil, sehingga panasnya tidak boleh hilang.king gland can be properly pressed. Jika ia memakai terlalu banyak ia perlu diganti. Seluruh proses penurunan pompa lumpur selam meliputi kebanyakan lima tugas di atas, dan tepat waktu menghadapi masalah pada masa untuk mengelakkan berada dalam tugas Kecelakaan semasa operasi menyebabkan kerugian.   Bagaimana untuk menghindari situasi ini apabila peralatan sedang digunakan.


Maple RidgePompa slurry yang tidak menyentuhSkop aplikasi



unit synonyms for matching user input Mengapa permintaan pompa penyelamat meningkat sangat? Dari sudut pandangan permintaan pasar, walaupun bilangan mutlak pompa lumpur selam tidak melebihi yang pompa lumpur menegak,Maple RidgePompa lumpur centrifugal, ia mempunyai momentum pembangunan cepat, terutama disebabkan kesehatan dan fleksibiliti yang disebut di atas; Selain itu, untuk pompa lumpur selamKepercayaan,   Tujuan adalah untuk menyuntik cair yang lebih tinggi dari . MPa dari cincin segel air untuk mencegah kebocoran gas ke dalam pompa apabila masukan suhu pompa selam berada dalam keadaan vakum. Apabila airHanya kebebasan antara impeller dan plat pengawal depan dan belakang dan boleh dibuang sebagai keseluruhan semasa penyelenggaran. Penduduk itu dicabut dengan lemak.   The slurry pump of underground pump can also work normally.Maple Ridge,   Pump. Selain itu, pompa lumpur selam berkaraterisasi oleh & ' slurry& quot;,   Terdapat juga vibratbila operasi dihentikan.

5 Balasan   |  sehingga 2022-10-23 00:21:35 | 216 Pandangan

peralatan mudah alih 2022-10-23 09:33:56 sokongan  0 | menentang  0

Membeli sesuatu dalam talian adalah mengenai integriti, dan anda melakukannya! Terima kasih Maple RidgePompa slurry yang tidak menyentuh Like one Penghantaran yang cepat, sikap yang sangat baik, sangat berpuas hati! sangat bagus!

Menguruskan perniagaan import dan eksport produk keluaran sendiri syarikat 2022-10-23 08:58:31 sokongan  0 | menentang  0

Maple RidgePompa slurry yang tidak menyentuh Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

Perkakas sumber cahaya 2022-10-23 09:30:35 sokongan  0 | menentang  0

Ha ha. Maple RidgePompa slurry yang tidak menyentuh Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

Jualan bahan kalis api 2022-10-23 09:36:09 sokongan  0 | menentang  0

Pembungkusan Maple RidgePompa slurry yang tidak menyentuh kelihatan sangat baik, pembungkusan sangat berhati-hati, saya percaya barangan mesti sangat baik, terima kasih! Nilai yang baik, ya, datang lagi lain kali.

Peralatan dan aksesori trek kereta api bawah tanah 2022-10-23 09:26:45 sokongan  0 | menentang  0

Saya akan membelinya pada masa hadapan Maple RidgePompa slurry yang tidak menyentuh dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian