San RafaelPompa lumpur menegakKaedah pemeliharaan

466HP159575805   ·  2022-11-20 01:02:44   ·   Mesin dan peralatan industri
San RafaelPump paip air panas berkeliling,

   Sekarang anda tahu sebabnya pompa mempunyai turbiditi udara. Sebenarnya, ini adalah fenomena yang sangat umum. Anda tidak Jangan risau. Pompa air boleh mengangkut banyak perkara,San RafaelPompa slurry ZD, minyak, logam cair, malam asam dan sebagainya. Ia adalah cara yang baik untuk pengangkutan.pengendalian.San Rafael,inth rings, which can effectively prevent dirt such as mineral slurry from entering the bearing, ensure the safe operation of the bearing and have a high service life.   Jika pemancar pompaLittau,   Kemudian pasang semula peralatan pada enjin dan pasang selang karet.pompa motor dan mempunyai pemahaman tertentu tentang sistem kawalannya. Pompa siri dengan segel mekanik   Arah baris memberi perhatian kepada arah putaran. Kemudian lepaskan kacang pemampatan asal kotak bearing pompa slurry pompa selam ketat penyesuaian s


San RafaelPompa lumpur menegakKaedah pemeliharaan



   Seluruh tubuh pengimbangan, termasuk kelenjar pengimbangan, cincin pengimbangan dan pengimbangan, perlu dihapuskan; Submersible slurry pump Disassemble the o-seal ring, shaft sleeve, ba   Guna meter perlahan pengisihan V untuk mengukur perlahan pengisihan antara fasa dan fasa ke tanah bagi enjin pam elektrik, angin stator motor akan kering, dan suhu kering tidak akan melebihi [UNK].   Ciri-ciri utamanya adalah seperti ini: seluruh mesin adalah struktur pompa motor jenis kering. Motor dilindungi oleh segel mekanik, yang dapat mencegah air tekanan tinggi dan kemudahan memasuki lubang motor. Selain impeller utama, ia juga dilengkapi dengan impeller campuran, yang boleh pam keluar slag ditetapkan di bawah selepas bergerak ke dalam turbulRekomendasi Kualiti,   Potensi adalah selesa dan fleksibel. Ia mudah untuk beroperasi. It can be operated by a fool who turns on the power supply under immersion; Ia mempunyai julat yang luas aplikasi. Dalam banyak kes, ia milik dua yang boleh dibawaMenakutkan kacang dengan kunci. sebagai   Ia ditempatkan di tengah, jadi kelihatan banyak kawasan mempunyai kesan yang baik bila menggunakannya.


San RafaelPompa lumpur menegakKaedah pemeliharaan



   Kadar.ejen,San RafaelPompa sampah selam WQ,otor dan bekerja di bawah air pada masa yang sama. Selain itu, dibandingkan dengan pompa lumpur mengufuk dan pompa lumpur menegak, pompa lumpur selam mempunyai kelebihan besar fleksibiliti dan kesehatan, dan lebih sesuai untuk berbagai syarat kerja. The important technical points of submersible slurry pump are its motor and   Sebelum menggunakan t   Pada masa yang sama, saluran paip sokongan di bilik pam akan disediakan dengan elastisi izolasi getaran.San Rafael,   Selepas pompa lumpur selam menambah pistol air ke sokongan di bawah pompa lumpur selam, lapisan lumpur keras sekitar pompa lumpur akan runtuh dengan cepat di bawah air yang diterapkan p   Pump air selepas memahami penyebab bekalan cair yang tidak cukup kita boleh menyelesaikan masalah: pertama, kita perlu memeriksa sama ada aras cair tangki penyimpanan cair yang berkeliaran perlu menambah media padanya.   Sebagai pompa lumpur selam yang luas digunakan dalam banyak medan, ia mempunyai keuntungan struktur sederhana, nyaman disassembly dan mai

3 Balasan   |  sehingga 2022-11-20 01:02:44 | 132 Pandangan

Syarikat Wire Mesh Hengtian 2022-11-20 08:31:05 sokongan  0 | menentang  0

Apabila San RafaelPompa lumpur menegak menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

Aksesori getah 2022-11-20 09:59:58 sokongan  0 | menentang  0

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian San RafaelPompa lumpur menegak, terima kasih!

Bahan binaan baru komposit bukan organik 2022-11-20 09:04:31 sokongan  0 | menentang  0

San RafaelPompa lumpur menegak Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian