ShijakPengubah kuasa komersialInteraksi media biologi

122HP117294921   ·  2022-12-09 01:19:51   ·   Mesin dan peralatan industri

Jatuh perkara asing dan menghancurkanPenelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?Shijak,Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch,Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.


ShijakPengubah kuasa komersialInteraksi media biologi



Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Kandungan pemeliharaan pengubah kuasaBunyi dalam kes kegagalan fasaPelanggan pertama,Berapa banyak pengubah kuasaPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch,ShijakTransmission transformer, ia akan dikendalikan dengan betul.


ShijakPengubah kuasa komersialInteraksi media biologi



Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.middleman,Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik,ShijakPengubah jenis kotak, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.Analisis penyimpanan kuasa pengubahKilang pengubah kuasaShijak,Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan,ShijakPengubah distribusi 400 KVA, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

4 Balasan   |  sehingga 2022-12-09 01:19:51 | 174 Pandangan

Shangke Packaging Materials Co., Ltd. 2022-12-09 09:50:53 sokongan  0 | menentang  0

ShijakPengubah kuasa komersial Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

gas 2022-12-09 09:08:43 sokongan  0 | menentang  0

Adakah anda mempunyai ShijakPengubah kuasa komersial? ShijakPengubah kuasa komersialBerapa harga spot

meterai logam 2022-12-09 08:55:14 sokongan  0 | menentang  0

Adakah anda mempunyai ShijakPengubah kuasa komersial? ShijakPengubah kuasa komersialBerapa harga spot

Halangan Bunyi Lebuhraya dan Aksesori 2022-12-09 10:47:45 sokongan  0 | menentang  0

ShijakPengubah kuasa komersial Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian