DICOLantai penggantian kayuIsolasi panas yang baik

409HP184720764   ·  2023-01-09 04:55:42   ·   Perlindungan alam sekitar

Kombinasi kesukaran dan lembut.Tingkat kayu di ruang tamu seharusnya dibuat dari papan tanpa knot, retak dan mildew.Siapkan lantai untuk pemasangan kayu kerasDICO,Kesan taktil: apabila orang menghubungi kayu, suhu akan dekat dalam empat musim.Apabila berjalan di atas lantai kayu, kesukaran adalah sederhana dan elastisi adalah kaya.Wood memberikan orang rasa sentuhan yang baik.Pembuat lantai plastik kayu.jpgPu - li,Silencing, comfortable and elastic walking feet, not easy to be injured when fallingthicknessGuna tempat lantai SPC: kerana kelebihan tipis banyak warna, gaya lengkap dan prestasi perlindungan persekitaran yang rendah karbon, ia boleh digunakan secara luas di taman kanak-kanak, hospital, pejabat, bangunan pejabat, rumah, KTV dan tempat awam lain.Perlindungan ekologi dan persekitaran.


DICOLantai penggantian kayuIsolasi panas yang baik



Mereka yang memerlukan pengisihan bunyi seharusnya memilih WPC selain dari SPC lantai vinil.WPC adalah baik dalam pengisihan semacam ini.Ketempatannya membolehkan ia menyerap bunyi.Untuk sebab ini, ia menangt membuat suara apabila anda berjalan di atasnya.Jika anda mahu berjalan di lantai SPC, anda pasti akan membuat suara berjalan.Densitas relatif plat diterima.Sebelum meletakkan lantai baru, sila ingat tip berikut: selesaikan semua tugas penghiasan rumah.Salah satu perkara terbaik yang anda boleh lakukan sebelum memasang lantai baru ialah selesaikan semua perubahan lain dalam bilik dahulu.Sama ada iaWarna baru, kertas dinding baru atau pemeliharaan biasa, menyelesaikan projek ini secara lanjut akan membantu melindungi lantai baru cantik anda daripada kerosakan.sasaran,DICOFormaldehid lantai kayu,ng secara serentak dan kemudian dipadam pada suhu tinggi.Pada masa yang sama, ia mempunyai ciri-ciri kayu dan plastik untuk memastikan kekuatan dan kesukaran lantai.Pakai lapisan resisten: lapisan resisten bersinar PVC dengan tebal kira-kira . mm, pegangan kuat, resisten memakai dan resisten goresan,Dan koeficien tahan memakai boleh mencapai - revolusi.[]Kami harap teknik ini akan membantu mempermudahkan rancangan untuk memasang lantai baru.Mendapatkan anggaran ahli untuk memahami berapa banyak lantai yang diperlukan untuk menentukan lebih baik anggaran projek.Lantai plastik ketat.Bahan asas adalah plat komposit yang dibuat dari bubuk batu dan bahan polimer termoplastik selepas campuranSilencing, comfortable and elastic walking feet, not easy to be injured when falling


DICOLantai penggantian kayuIsolasi panas yang baik



Super durable.The surface of stone plastic floor has a special transparent wear-resistant layer processed by highRekomendasi maklumat,Penyelamatan sehari tidak memerlukan pemindahan.Ia boleh dihapuskan dengan tuala atau mop basah.Ia digunakan secara luas dalam keluarga dalam rumah sakit, kajian, bangunan pejabat,DICOLantai kayu tidak tergelincir, kilang,DICOLantai kayu Moldy, tempat awam, supermarket, perniagaan,Perlindungan persekitaran hijau.Lantai SPC adalah bahan lantai baru yang dicipta sebagai balas terhadap pengurangan emisi nasional.resin PVC dan revolusi tertentu yang melawan pakaian sepadan dengan kandungan tertentu trioksid aluminium.- yang boleh dibeli mengikut keperluan.Cahaya ultra dan ultra-tipisDICO, bahan mentah utama lantai SPC, adalah sumber yang boleh dikembalikan secara ramah dan tidak beracun.Ia bebas dari formaldehyde, lead dan benzene, logam berat dan karcinogen, volatile soluble dan radiasi.Ia benar-benar perlindungan lingkungan alam.Lantai SPC adalah bahan tanah yang boleh digunakan semula, yang sangat penting untuk melindungi bumi kitasumber alam dan persekitaran ekologi.Sebenarnya, daripada indeks pemeriksaan kulit lantai, seperti weaKuning Lacquer hijau ( keping)

4 Balasan   |  sehingga 2023-01-09 04:55:42 | 181 Pandangan

Pembuatan produk simen 2023-01-09 13:44:15 sokongan  0 | menentang  0

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

Perkakasan dan perisian komputer 2023-01-09 07:20:30 sokongan  0 | menentang  0

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. DICOLantai penggantian kayu Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

Hiasan dan hiasan bangunan awam 2023-01-09 12:47:45 sokongan  0 | menentang  0

Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, DICOLantai penggantian kayu memang sangat bagus, terima kasih!!!

Perkhidmatan perundingan maklumat pemindahan kenderaan 2023-01-09 12:16:03 sokongan  0 | menentang  0

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian