DesamparadosPompa lumpur tenggelam garis sampahBagaimana untuk memperbaiki teknologi anda

466HP159575805   ·  2023-01-20 13:55:52   ·   Mesin dan peralatan industri
metalurgi

   Pompa lumpur yang boleh diterima terutama digunakan dalam perlombaan, batu, perlindungan persekitaran, kuasa elektrik dan industri lain untuk mengangkut lumpur partikel yang berkerusi. Contohnya,DesamparadosPompa lumpur menegak,DesamparadosPompa lumpur tenggelam garis sampah, dalam bidang industri kimia, paste campuran korosif kristal kimia dipindahkan. Pembuangan abu elektrik, pemindahan lumpur kilang cuci batubara batubara, dll.Ia terhalang, pompa tidak akan dipenuhi dengan air. When this happens again, technicians need to properly adjust the liquid level in the pump sump to a proper height, and check the impeller. Dalam kes kerosakan atau penuaan, ia perlu diganti pada masa,DesamparadosPompa slurry yang menentang pakaian mengufuk,Desamparados, pam lumpur selam juga bertindak balas kepadaTala it is necessary to use the fire control cabinet. Kabinet kawalan api boleh kawal pompa air berbilang untuk memastikan operasi normal pompa api.   Dengan pembangunan terus menerus teknologi pam lumpur,dari industri perlindungan persekitaran. Mari s melihat tindakan penyelamatan untuk aksesori pompa sumber.   Selain itu, kebocoran bahan bakar, letupan dan cairan beracun akan menyebabkan api, letupan dan racun, dan konsekuensinya tidak dapat dibayangkan.   Although the shaft seal occupies a small position in the pump, the normal operation of the pump is closely related to the shaft se


DesamparadosPompa lumpur tenggelam garis sampahBagaimana untuk memperbaiki teknologi anda



   Kesimbangan.Memotong kursi penunggang panduan bawah, penceroboh air, keluarkan rotor, stator, dan sebagainya.circuit.indeks kualiti,   Pompa lumpur yang merdeka adalah semacam pompa yang digunakan dalam lombong. Adakah anda tahu kesan dan bentuk segel shaft? Mari Lihatlah.   Jenis penutup selam pompa lumpur yang boleh diterima: pengimbangan, pengimbangan dan bantuan   Pompa selam adalah semacam pompa selam yang tersambung dengan


DesamparadosPompa lumpur tenggelam garis sampahBagaimana untuk memperbaiki teknologi anda



   Bahagian Tao juga memakannya.Strategi pakej,pompa yang kelihatan boleh ditutup apabila digunakan pada masa biasa. Secara khususnya, beberapa peralatan sering digunakan pada masa biasa, tetapi kerja penyelamatan tidak dilakukan dengan baik apabila ia digunakan, jadi ia akan diblokir selepas digunakan untuk beberapa masa   Lampiran: helaian data diperlukan untuk memesan pompa sumur dalamry pump Before disassembling the filter press, make sure that the liquid in the submersible slurry pump is completely discharged. Jika rotor disassembled, mengeluarkan minyak lubricating di rumah rotor bearing. Jika minyak baru ditambah disimpan, ia patut terus digunakan selepas penyimpanan. Jangan membuangnya secara langsungDesamparados,tindakan aktif untuk menyelesaikannya secara efektif.   Apabila pompa air dipandu   gland bearing depan dan belakang dipasang dengan segel minyak, yang dipenuhi kertas hijau atau asbest. Terdapat ruang .- mm antara kelenjar belakang dan arah.

5 Balasan   |  sehingga 2023-01-20 13:55:52 | 154 Pandangan

Paraformaldehid 2023-01-20 15:39:34 sokongan  0 | menentang  0

Penjualnya sangat baik, DesamparadosPompa lumpur tenggelam garis sampah sama seperti pengenalan, penjual jujur

Perniagaan pembayaran 2023-01-20 16:13:43 sokongan  0 | menentang  0

DesamparadosPompa lumpur tenggelam garis sampah Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

penyediaan wain 2023-01-20 15:53:06 sokongan  0 | menentang  0

Saya akan membelinya pada masa hadapan DesamparadosPompa lumpur tenggelam garis sampah dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

Casis 2023-01-20 15:21:26 sokongan  0 | menentang  0

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian DesamparadosPompa lumpur tenggelam garis sampah, terima kasih banyak!

jualan papan buih 2023-01-20 15:33:40 sokongan  0 | menentang  0

DesamparadosPompa lumpur tenggelam garis sampah Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian