Sainte-AnnePompa selam QJApa ciri-ciri struktur unik

466HP159575805   ·  2023-02-23 10:10:20   ·   Mesin dan peralatan industri

technology, submersible slurry pump appears in response to market demand. Ia khususnya sesuai untuk kedalaman di mana pompa lumpur menegak tidak boleh berfungsi. Bahagian bawah air pompa lumpur menegak biasanya tidak lebih dari m, dan tentu saja ia boleh lebih dari. Contohnya, kedalaman reka maksimum syarikat kita s pompa lumpur di bawah air boleh mencapai m, tetapi kedalaman di bawah air itu bukan kedalaman operasi terbaik semacam pompa ini, jadi ia akan membawa ke ketidakbertanggungjawab   tambah air dengan pam manual. Beberapa pemilik pompa mempunyai pompa tangan mereka sendiri. Mereka juga boleh membeli atau menghasilkan pam tangan mereka sendiri. Tombol pintu akan dipasang di dalam air. Selepas menutup valv, suntik sejumlah kecilSainte-Anne,   Pemeriksaan berikut akan dilakukan: sama ada ada ada kering matahari di antara impeller dan tubuh pompa disebabkan pengimbangan yang terlalu ketat.   After each use of the equipment, high-pressure water should be used to wash the pump and pipes. Pencucian boleh dihentikan sehingga air tidak mempunyai kemudahan.Korsor,e pompa bersedia dalam gudang patut berputar (/ kali seminggu untuk membuat gudang mengandungi muatan dan getaran luaran secara bersamaan. Pemacu CR tali pinggang adalah bahawa motor berada di sisi (kanan) pompa dari masukan pompa.segel), dan permulaan pompa siri juga mengikut kaedah di atas. Hanya selepas pompa tahap pertama dimulakan pompa lumpur selam boleh membuka valv keluar pompa tahap terakhir (saiz pembukaan berdasarkan aliran motor pompa tahap pertama sebagai kuasa nominall pam segel longgar mesti periksa tekanan air dan volum air yang mengunci secara terus menerus, menjaga sejumlah kecil air pembersihan mengalir sepanjang longgar longgar, mengatur secara terus menerus gland pengimbangan, periksa pengimbangan dan menggantikan pengimbangan secara terus menerus. Tekanan air dan volum air segel shaft harus memenuhi keperluan atas (pemeriksaan segel shaft).


Sainte-AnnePompa selam QJApa ciri-ciri struktur unik



rn it over for use. Bagaimanapun, bila   Bekerja untuk mencegah pompa elektrik dari pemanasan dan kerosakan. Arahan teknikal untuk pembangunan makmal di institusi perubatan (Pengujian Pelaksanaan) secara langsung menyarankan bahawa besi yang tidak stainless patut digunakan. Berbanding dengan th   paip air akan disediakan dengan valv pintu untuk mengatur titik kerja pompa. Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan keluar pam. Unit pam yang lebih besar dari meter akan disediakan dengan valv pemeriksaan di luar pam. Dalam kes pemadaman tiba-tiba, perlu mencegah kerosakan pada komponen laluan aliran disebabkan oleh palu air.Bahan pemasangan,kedudukan pompa lumpur menegak berbeza. Pompa lumpur menegak ditenggelamkan sebahagian dalam lubang dan tidak boleh ditenggelamkan sepenuhnya dalam tahap cair. Pompa lumpur selam boleh menyelam sepenuhnya (termasuk bahagian motor) di bawah aras cair; . Penggunaan enjin untuk pompa lumpur menegakeful not to exceed the bearing on the pump support to avoid   Jika tekanan pada tempatan a


Sainte-AnnePompa selam QJApa ciri-ciri struktur unik



   Jika segel shaft tidak dipilih dengan betul, ia tidak hanya memerlukan pemeliharaan sering semasa operasi tetapi juga bocorkan sejumlah besar cairan yang dihantar.reform,cincin mesti dikawal, dan minyak lubrikasi yang berlebihan dalam pam mesti dibuang dan diganti secara terus menerus.Keadaan pompa self-priming,Sainte-Annepompa lumpur tenggelam shaft, beberapa orang akan memasang peranti ini untuk pompa paip menegak.penyelenggaran, dan pemasangan dan penggunaan yang sesuai. Perubahan struktur penyegelan pompa mengelakkan kerosakan langsung pada penyimpanan selepas penyegelan mekanik rosak,Sainte-AnneISG single stage vertical pipeline pump, dan kehidupan perkhidmatan penyimpanan juga telah berubah besar.Sainte-Anne,   pasang valv untuk suntik air di dalam dan keluar air. This method is to install a valve on the water inlet pipe of the submersible slurry pump and connect the water pipe to inject water into the pump. Ini adalah kaedah biasa dan sederhana.   Semasa proses, pompa air terutama digunakan untuk mengangkut air apabila digunakan. Kesan pompa normal sering lebih baik bila digunakan, tetapi sebenarnya, kita menggunakannya pada masa biasa   The utility and durability of the utility model, so the polymer composite materials are generally used in production.

0 Balasan   |  sehingga 2023-02-23 10:10:20 | 48 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian