SololaLoKeperlawanan terhadap precipitasi karbid

466HP159575805   ·  2023-03-08 17:54:32   ·   Mesin dan peralatan industri
Sololasible slurry pump,

fleksibel, mudah beroperasi dan tenggelam   Penggunaan pam air untuk pembuangan dan pembuangan pertanian boleh meningkatkan kemampuan pertanian untuk menentang bencana alam, meningkatkan produksi dan memastikan pendapatan, dan menyediakan syarat bahan untuk mekanisasi pertanian dan konservatif air.Solola,SololaLo,Risation, tetapi melakukan pemeliharaan profesional segera.nitoring.Shimonoseki,   Perlindungan impuler untuk memastikan operasi pompa penyelamat selam, diperlukan untuk menyesuaikan kebebasan antara impuler dan plat pengawal depan. Apabila menyesuaikan kebebasan impeller, pertama menghentikan pompa lepaskan bolt menekan kotak bearing, membuat komponen bearing bergerak untukcircuit.   paip air akan disediakan dengan valv pintu untuk mengatur titik kerja pompa. Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan keluar pam. Unit pam yang lebih besar dari meter akan disediakan dengan valv pemeriksaan di luar pam. Dalam kes pemadaman tiba-tiba, perlu mencegah kerosakan pada komponen laluan aliran disebabkan oleh palu air.


SololaLoKeperlawanan terhadap precipitasi karbid



   gland bearing depan dan belakang dipasang dengan segel minyak, yang dipenuhi kertas hijau atau asbest. Terdapat ruang .- mm antara kelenjar belakang dan arah.pompa dan motor adalah koaksial, shaft adalah pendek, dan bahagian berputar adalah ringan, muatan radial pada perlindungan adalah relatif kecil, dan kehidupan perkhidmatan pompa sampah selam jauh lebih panjang daripada yang pompa umum.   Tubuh pompa (tidak dapat) menahan tekanan dari sistem paip keluar.Di mana yang baik,   Contohnya, di pasar, pompa penyapuan, sebahagian dari mereka mempunyai kedalaman lebih dari meter ia tidak sesuai untuk menggunakan pompa penyapuan menegak dalam keadaan kerja seperti ini, tetapi ia sangat mudah untuk menggunakan pompa penyapuan selam.   Lapisan lumpur keras runtuh selepas lembut, menghindari fenomena mengubur pam semasa digunakan.   Tidak peduli apa jenis pompa lumpur yang anda perlukan, pompa Ritter akan memberikan anda produk pompa lumpur berkualiti tinggi; . Kemajuan baru dalam teknologi pompa selam selama bertahun-tahun terakhir kedalaman menyelam telah meningkat


SololaLoKeperlawanan terhadap precipitasi karbid



mengikuti langkah yang betul untuk disambungkan.Pelanggan pertama,SololaPompa sumur dalam kecil,titik ting boleh dilihat bila memasang pompa slurry.   Betul saluran utama pompa air dan betulkan kedudukan pompa air dan motor secara relatif.   Jadi ia dipanggil: pompa penyelam.Solola,pompa rry, sering gagal membezakan perbezaan antara pompa slurry menegak tenggelam dan pompa slurry tenggelam. Nama pompa sumbu dan sumbu nampak sama, tapi ada perbezaan penting. Apa perbezaan antara pompa lumpur selam dan pompa lumpur menegak?oscillasi. Struktur bangunan di bilik pompa air akan dibangun semula. Plat menyerap dan mengisolasi bunyi akan dipasang di sekitar dinding dan di atas bilik mesin dan ditetapkan dengan tongkat besi ringan; Lubang yang menyambung antara bilik mesin dan bilik-bilik lain terhalang dengan ketat,   Perkara proses berbeza: motor yang digunakan dalam pompa lumpur menegak adalah motor menegak biasa, yang tidak mempunyai kekebalan air . Motor pompa lumpur selam dan selang pompa adalah koaksial. Motor ini harus ketat air dan ditutup. Motor dan tubuh pompa boleh menyerang di bawah air pada masa yang sama.

3 Balasan   |  sehingga 2023-03-08 17:54:32 | 142 Pandangan

Syarikat Perdagangan Jie Lut 2023-03-08 19:42:23 sokongan  0 | menentang  0

Kenalan lama, semuanya baik seperti biasa, tulen SololaLo, prestasi kos yang cemerlang

Termasuk jualan dalam talian 2023-03-08 19:52:25 sokongan  0 | menentang  0

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: SololaLo Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

Bahagian Jentera Ladang 2023-03-08 19:29:18 sokongan  0 | menentang  0

Kedai ini sangat bagus, dengan kualiti yang baik dan harga yang rendah, pemiliknya sangat pemurah, dan perkhidmatan pelanggan juga sangat sabar. Saya tidak faham ini SololaLo. Mereka menerangkan kepada saya dengan sabar. Ia benar-benar hati nurani industri.Saya ingin mengesyorkan kedai ini kepada rakan-rakan saya dan biarkan mereka semua datang ke kedai ini untuk membeli pakaian!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian