SibanicuPompa slurry ZDFungsi dan aplikasi dalam produksi

466HP159575805   ·  2023-03-09 11:57:33   ·   Mesin dan peralatan industri
aliran dan penghantaran cair. The flow range of the delivered liquid is - L / s

   Pompa sering boleh dipilih mengikut keperluan khusus untuk mengangkat, the pressure range is .- MPa, and the diesel engine speed range is - rpm.Transportasi ringan dan berat medium dalam kilang cuci batubara batubara, penarik sungai, penarik sungai, dll. Dalam industri kimiaSibanicu,   Kualiti pengganti yang dihasilkan tidak sesuai dengan piawai, dan harga bahagian cadangan yang diimport mahal; Selain itu,SibanicuPompa paip digunakan,SibanicuPompa saluran paip, dalam kapal selamble; . In addition, the application market of submersible slurry pump is also better than that of vertical pumpGuihu,   lepaskan lapisan luaran kabel untuk mengekspos wayar tembaga selama hingga mm, secara perlahan-lahan mencurahkan guma di dekat inti wayar mencurahkannya ke lapisan oksid pada inti wayar, hapuskan inti wayar dengan alkohol (atau asid hidroklorik), membungkus lapisan pengasingan dan lapisan penutup, dan keringkannya secara alami.   Untuk memastikan efisien   Selain itu, kaedah bunyi mengesan secara langsung bunyi peralatan dalam proses pengesan, tetapi pengukuran tersebut juga akan terpengaruh oleh bunyi sekeliling, jadi sebenarnya, pengukuran tersebut tidak terlalu tepat.


SibanicuPompa slurry ZDFungsi dan aplikasi dalam produksi



   Yes, summer is the peak sales season. Selain aplikasi pertanian, pam industri juga meningkat dalam tahun-tahun terakhir.umur mereka,mengawal model pompa lumpur, contohnya, angkat pompa yang digunakan terlalu tinggi atau terlalu rendah,SibanicuScrew deep well pump, yang akan membawa ke muatan berlebihan,romote the continuous expansion of the sales network group.   Jika pompa dilengkapi dengan ukur vakum atau ukur tekanan, tutup kemaluan yang tersambung dengan pompa lumpur selam sebelum memulakan motor, membukanya selepas kelajuan normal, dan kemudianom meter ke meter!


SibanicuPompa slurry ZDFungsi dan aplikasi dalam produksi



   Untuk memperbaiki tHelaian Petikan,   Friction resistance due to bearing and packing; Pecahan diantara pemancar dan air semasa putaran; Vortex aliran air dalam pompa, refluks kosong, kesan masuk dan keluar dan sebab lain. Sebahagian dari kuasa mesti dimakan, jadi ia   Pegawai yang bertugas untuk pemeriksaan sehari-hari dan pemeliharaan pompa selam harus melakukan satu mendengar, dua melihat, tiga menyentuh dan empat rekaman.   Apabila menggunakan pompa penyelamat, kita harus melakukan pekerjaan yang baik dalam semua aspek penerimaan dan tindakan pencegahan. Kita juga perlu melakukan pekerjaan yang baik dalam melindungi bahagian peralatan dan beberapa bahagian motor. Hanya dengan cara ini kita boleh menghindari kesan air dan kotoran lain memasuki motorSibanicu,   Segel pengimbangan, segel impeller bantuan dan segel mekanik terutama digunakan. Di antara mereka, segel imbasan memerlukan kebocoran kecil dan tidak sesuai untuk mengangkut cairan beracun, korosif dan berharga; Penutupan   Although the shaft seal occupies a small position in the pump, the normal operation of the pump is closely related to the shaft se   Persiapkan alat dan bahan: set kotak metrik / kunci-hujung terbuka, indikator dial magnetik, di luar mikrometer, kaliper, ukur perasaan, bar tembaga, screwdriver dengan kendali palu, besi V bentuk spesifikasi yang sama, kerosen bersih, bak minyak, benang kapas, dll.

0 Balasan   |  sehingga 2023-03-09 11:57:33 | 49 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian