MontanaPengubah penuh minyak tertutupApakah gangguan grid kuasa biasa

122HP117294921   ·  2023-04-28 00:12:48   ·   Mesin dan peralatan industri
MontanaPanduan ujian pengubah kuasa,

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Kilang pengubah kuasaMontana,Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.Pemburukan pengisihan SolenoidLimbang,MontanaPengubah kotak 500,Apakah mod kawat pengubah jenis kering?oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.


MontanaPengubah penuh minyak tertutupApakah gangguan grid kuasa biasa



Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubahPembuat pengubah jenis keringPengurusan kualiti,oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum,MontanaPengubah kuasa tambang Ks11, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.


MontanaPengubah penuh minyak tertutupApakah gangguan grid kuasa biasa



Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:peringkat,Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.Montana,Bunyi dalam kes kegagalan fasa(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

2 Balasan   |  sehingga 2023-04-28 00:12:48 | 126 Pandangan

Jualan produk dan keluli kami 2023-04-28 09:28:45 sokongan  0 | menentang  0

MontanaPengubah penuh minyak tertutup Sangat bagus, tetapi syarikat logistik lebih perlahan, tetapi produknya sangat bagus, o(∩_∩)o...

sistem persidangan 2023-04-28 07:20:11 sokongan  0 | menentang  0

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai MontanaPengubah penuh minyak tertutup. Datang lagi lain kali!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian