Santa Cruz del NortePenukar tenggelam minyak jenis S11Trend industri terkini

122HP117294921   ·  2022-05-22 02:20:33   ·   Mesin dan peralatan industri

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.Santa Cruz del Norte,Transformer adalahIf the above provisions are not met,Santa Cruz del NortePengubah jenis kering 630kVA, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.Madinah,oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama tekan paip cabang dengan ibu jari anda,


Santa Cruz del NortePenukar tenggelam minyak jenis S11Trend industri terkini



Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,Kandungan pemeliharaan pengubah kuasaAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong penyeludupan terbuka, lubang jarum, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu,Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.


Santa Cruz del NortePenukar tenggelam minyak jenis S11Trend industri terkini



Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar,Santa Cruz del NortePower transformer technology series, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.Selamat datang panggilan,(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasaShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga,Santa Cruz del NortePengubah kuasa s13-50, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Santa Cruz del Norte, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.Pemburukan pengisihan Solenoid

5 Balasan   |  sehingga 2022-05-22 02:20:33 | 306 Pandangan

Syarikat Teknologi Penjimatan Tenaga Anpeng 2022-05-22 10:08:10 sokongan  0 | menentang  0

Santa Cruz del NortePenukar tenggelam minyak jenis S11 Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

Syarikat Kejuruteraan Alam Sekitar Semenanjung Jiangsu 2022-05-22 09:47:26 sokongan  0 | menentang  0

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda Santa Cruz del NortePenukar tenggelam minyak jenis S11, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

Syarikat Kejuruteraan Landskap Shigufang 2022-05-22 10:32:13 sokongan  0 | menentang  0

Tanya, boleh saya hantar Santa Cruz del NortePenukar tenggelam minyak jenis S11 spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.

Pembangunan teknologi alam sekitar 2022-05-22 10:06:25 sokongan  0 | menentang  0

Santa Cruz del NortePenukar tenggelam minyak jenis S11 Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

Pembaikan Peralatan Elektrik 2022-05-22 10:08:08 sokongan  0 | menentang  0

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, Santa Cruz del NortePenukar tenggelam minyak jenis S11 penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian