Saint-ClaudeIsolasi minyak pengubah jenis minyakKesalahan dan penyelesaian biasa

122HP117294921   ·  2022-06-28 11:50:42   ·   Mesin dan peralatan industri

Pembuat pengubah kuasaBerapa banyak pengubah kuasaSaint-Claude, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan,Saint-ClaudeParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.Bayt Furik,Saint-ClaudeVideo pengubah distribusi,Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).


Saint-ClaudeIsolasi minyak pengubah jenis minyakKesalahan dan penyelesaian biasa



() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.Yang paling murah,Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Dalam terma tempat penggunaan pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;Bunyi dalam kes kegagalan fasa


Saint-ClaudeIsolasi minyak pengubah jenis minyakKesalahan dan penyelesaian biasa



Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingDevelopment Curriculum,Solusi bunyi pengubah jenis keringKeperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.Saint-Claude,Saint-ClaudePenukar jenis kotak 100,Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringUntuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

4 Balasan   |  sehingga 2022-06-28 11:50:42 | 234 Pandangan

rui trading co. 2022-06-28 12:35:14 sokongan  0 | menentang  0

Ia sangat selesa untuk berurus niaga dengan anda. Bertanggungjawab, serius, Saint-ClaudeIsolasi minyak pengubah jenis minyak juga baik, saya mesti memberi anda komen yang baik. Mengharapkan kerjasama seterusnya, saya ucapkan selamat kepada Rijin Doujin!

Perniagaan pembayaran 2022-06-28 13:32:59 sokongan  0 | menentang  0

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli Saint-ClaudeIsolasi minyak pengubah jenis minyak bagi diskaun?

Prepreg 2022-06-28 13:41:16 sokongan  0 | menentang  0

Saint-ClaudeIsolasi minyak pengubah jenis minyak Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

Pengatur Gas Proses 2022-06-28 12:28:52 sokongan  0 | menentang  0

Ia masih mampu untuk membeli barangan dalam talian, Saint-ClaudeIsolasi minyak pengubah jenis minyak Saya telah menandatangani dua hari lewat, tetapi perkara itu benar-benar baik, dan bosnya baik. Kelajuan pengangkutan juga sangat pantas.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian