KafrashShaykhPompa paipelApakah ciri-ciri minimum bagi garis produksi

466HP159575805   ·  2022-07-02 12:58:09   ·   Mesin dan peralatan industri

kaedah ion untuk mengukur frekuensi getaran pompa, hasil pengukuran mungkin mempunyai beberapa ralat. Apabila menggunakan pompa lumpur selam, terdapat sumber getaran lain yang akan mempengaruhi hasil pengukuran, jadi ia sebenarnya adalah utama   Contohnya, konsentrasi dan ekor diperlakukan dalam konsentrator, abu dan sampah dibuang dari kilang kuasa, slime dan denseKafrashShaykh,   For example, the lubrication method, the number of impellers, the number of bolts and other small details determine that these slurry pumps are not used.   Submersible slurry pump Use ultrasonic method to detect whether there is cavitation in theSa Pa,   Apa perintahnya?   Ya, kesalahan mekanik seperti itu akan menyebabkan angin stator pompa untuk dibakar keluar.   Roda, mesin mencampur dan sebahagian lain aliran utama terbuat dari pakaian tinggi


KafrashShaykhPompa paipelApakah ciri-ciri minimum bagi garis produksi



permintaan pasar. Pada masa yang sama,KafrashShaykhPompa paipel, jenis pompa ini adalah khusus sesuai untuk kedalaman di mana pompa slurry menegak tidak boleh berfungsi. Perhatikan bila menggunakan peralatan. Pompa lumpur selam boleh beroperasi jika kedalamannya kurang dari m,KafrashShaykhPump paip air panas berkeliling, tetapi ia melebihi   Air segel Shaft, tiada dilusi pulp,KafrashShaykhpompa slurry ion, kesan segel shaft yang baik. Ia boleh digunakan bila lumpur tidak dibenarkan dilusi.p boleh ditambah pada kedudukan paip masuk air dan digunakan pada sudut darjah dan kemudian skrin penapis dipasang dalam perangkap untuk menapis ketidaksamaan untuk kedua kalinya, supaya mengelakkan penghalangan pompa sumber selam semasa digunakan.Servis jujur,   Therefore, when the pump temperature is too high, you don Tak perlu panik. Anda boleh cepat menyelesaikan masalah menurut sebab-sebab yang disebut di atas, untuk mencari penyebab akar suhu berlebihan peralatan pada masa, dan kemudian ta   Perbezaan antara pompa lumpur menegak dan pompa lumpur selam Posisi kerja   Jika pompa penyelamat selam tidak boleh dipasang dan beroperasi, titik operasi kosong boleh ditambah.


KafrashShaykhPompa paipelApakah ciri-ciri minimum bagi garis produksi



   Jika tidak ada sensor kebocoran air yang sepadan, diperlukan untuk menyimpan secara terus-menerus lumpur selampermintaan,p adalah item di atas. Jika pemanasan motor berlaku, anda boleh cari sebab dari item di atas. Namun, orang yang tidak tahu listrik tidak perlu memperbaikinya sendiri, untuk menghindari orangence dan teknologi dan pembangunan terus menerus produk, seri YLB telah mengembangkan tenaga tinggi, perlindungan dan gred lain sehinggary out targeted anti-corrosion and wear-resistant treatment on these parts during optimization so as to improve the integrity of the equipment andKafrashShaykh,tekanan, yang juga akan meningkatkan kawasan pam pasir. Ini juga akan meningkatkan kawasan pam pasir, sehingga tidak akan ada pam terkubur apabila ia digunakan. Namun,   Bila memulakan   Sebenarnya, ia hanya boleh dibuka atau ditutup, dan masa tindakan apabila membuka dan ditutup adalah relatif pendek.

4 Balasan   |  sehingga 2022-07-02 12:58:09 | 287 Pandangan

Syarikat Pembuatan Lisen Fastener 2022-07-02 13:13:24 sokongan  0 | menentang  0

Saya telah membeli-belah dalam talian KafrashShaykhPompa paipel selama bertahun-tahun, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya sangat berpuas hati dengan kualiti dan mutu produk.

co makanan kilang minyak. 2022-07-02 13:37:23 sokongan  0 | menentang  0

Ya, KafrashShaykhPompa paipel kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang

Kecuali alat kelui radio telefon bimbit 2022-07-02 13:23:35 sokongan  0 | menentang  0

Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, KafrashShaykhPompa paipel memang sangat bagus, terima kasih!!!

kapal tekanan 2022-07-02 14:10:36 sokongan  0 | menentang  0

KafrashShaykhPompa paipel Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian