CincinnatiPompa lumpur menegakApa yang anda perlu tahu tentang

466HP159575805   ·  2022-10-28 16:46:51   ·   Mesin dan peralatan industri
kita juga perlu rujuk kepada arahan apabila disambung.   Jika cincin penutup minyak yang dipakai serius

beberapa perbezaan dalam struktur, gantikan dengan cincin yang baru.Cincinnati,   Tiada kerosakan kawitasi dan pengalihan air. Secara khususnya, titik terakhir membawa kenyamanan besar kepada operator.operasi.Sakaraha,   bahagian penting akan ditandai secara lanjut untuk menghindari ralat semasa menetapkan semula. Permukaan kongsi dan bahagian yang rentan akan disimpan dengan betul untuk mencegah kerosakan.king gland can be properly pressed. Jika ia memakai terlalu banyak ia perlu diganti. Seluruh proses penurunan pompa lumpur selam meliputi kebanyakan lima tugas di atas, yang kebanyakan untuk memberi perhatian kepada perincian dan fenomena berlaku semasa operasi, dan tepat waktu menghadapi masalah pada masa untuk mengelakkan berada dalam tugas Kecelakaan semasa operasi menyebabkan kerugian.   Jika cincin penutup minyak yang dipakai serius, gantikan dengan cincin yang baru.


CincinnatiPompa lumpur menegakApa yang anda perlu tahu tentang



   Jika pemancar pompagaris karet yang resisten kepada ion (termasuk impeller, penutup depan, penutup belakang, dll.). Tubuh pompa dan penutup adalah sama dengan yang pompa slurry jenis ah, dan bahagian transmisi dan bentuk pemasangan adalah sama dengan yang pompa slurry jenis ah dan L.saluran paip keluar ater, dan selepas itu, matikan bekalan kuasa motor. Jika suhu persekitaran rendah,CincinnatiPompa saluran paip, buka plug kuasa dua di bahagian bawah tubuh pam untuk membuang air yang tersisa untuk menghindari retakan beku. Semasa operasi, dan kuantiti lemak as as kalsium yang digunakan untuk perlindungan minyak lubrikasi harus sama dengan tubuh perlindunganJabatan Kualiti,saluran paip keluar ater, dan selepas itu, matikan bekalan kuasa motor. Jika suhu persekitaran rendah, buka plug kuasa dua di bahagian bawah tubuh pam untuk membuang air yang tersisa untuk menghindari retakan beku. Semasa operasi, suhu maksimum perlindungan tidak boleh melebihi [UNK], dan kuantiti lemak as as kalsium yang digunakan untuk perlindungan minyak lubrikasi harus sama dengan tubuh perlindungan   The disc friction loss of the slurry pump impeller will decrease with the decrease of the impeller diameter, so that the pump efficiency of most low specific speed pumps will improve slightly after the impeller is cut. Setelah memotong, pastikan pedang-pedang meliputi ke tingkat tertentu, dan darjah pedang meliputi akanImpulsor iary bergantung pada tekanan terbalik dua impeller penyegelan semasa putaran untuk mencegah kebocoran medium, dan juga boleh bermain peran dalam


CincinnatiPompa lumpur menegakApa yang anda perlu tahu tentang



   Mengapa permintaan pompa penyelamat meningkat? Dari perspektif permintaan pasar, walaupun bilangan pompa lumpur selam tidak melebihi yang pompa lumpur menegak, ia mempunyai momentum pembangunan yang cepat. Alasan utama ialah penggunaan yang disebut di atas adalah selesaJabatan jualan,   Kuasa efektif juga dipanggil kuasa output, yang diungkapkan oleh PE. Ia adalah tenaga efektif yang diperoleh dalam pam oleh output cair tengah   Jalankan pengurusan yang ditentralkan. In the application of multiple fire pumps,CincinnatiPakai pompa lumpur tahan, the deployment of fire pumps may be decentralized, and the working environment of fire pumps is often complex,CincinnatiPompa slurry ZD, so it is very difficult to adopt manual management. cf fire control cabinet can realize centralized management of multiple fire pumps,beberapa perbezaan dalam struktur, kita juga perlu rujuk kepada arahan apabila disambung.   Pompa, pompa selam air hujan dan se   Komoditi.

0 Balasan   |  sehingga 2022-10-28 16:46:51 | 111 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian