PenonomePengubah distribusi jenis kering Scb10Apa kelebihan prestasi

122HP117294921   ·  2022-11-04 19:50:01   ·   Mesin dan peralatan industri

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa,Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.Cutral-Co,Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering,PenonomeHarga pemindah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;Pembuat pengubah jenis kering


PenonomePengubah distribusi jenis kering Scb10Apa kelebihan prestasi



Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;Pasar pengubah dalaman lambatApabila meninggalkan kilang,Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.


PenonomePengubah distribusi jenis kering Scb10Apa kelebihan prestasi



Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan,PenonomeDimensi pengubah selam minyak 1600KVA, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru guna & ldquo; ” menunjukkan.Pembangunan potensi,Mod wayar pengubah jenis kering:. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Penonome,Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.Operasi pengubah tenggelam minyakSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

5 Balasan   |  sehingga 2022-11-04 19:50:01 | 234 Pandangan

Syarikat Perdagangan Produk Elektronik Huike 2022-11-04 21:58:08 sokongan  0 | menentang  0

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, PenonomePengubah distribusi jenis kering Scb10 penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Penyelidikan dan pembangunan produk plastik untuk aksesori rolling stock 2022-11-04 21:50:54 sokongan  0 | menentang  0

Hebat PenonomePengubah distribusi jenis kering Scb10, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.

rocky 2022-11-04 22:03:51 sokongan  0 | menentang  0

Baru beli PenonomePengubah distribusi jenis kering Scb10, mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Jualan paip keluli 2022-11-04 19:58:03 sokongan  0 | menentang  0

Selepas bertahun-tahun membeli-belah dalam talian, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya memegang telefon saya dan merenung skrin dengan rasa cemas, dan saya tidak berani memulakan. Untuk menulis penilaian notari PenonomePengubah distribusi jenis kering Scb10, hantar empat aksara, kualiti tinggi dan harga rendah. Ini adalah belanja dalam talian saya yang gembira, terima kasih!

Perkhidmatan Pengurusan Rantaian Bekalan 2022-11-04 21:13:00 sokongan  0 | menentang  0

PenonomePengubah distribusi jenis kering Scb10 Beritahu saya harga, adakah terdapat harga terperinci untuk parameter tersebut?
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian