GilbertPompa sumur yang dalamAdakah anda tahu bagaimana untuk menggunakan

466HP159575805   ·  2022-11-06 10:50:03   ·   Mesin dan peralatan industri

   Sebagai produk yang muncul, pompa lumpur selam mempunyai banyak keuntungan, terutama mengisi ruang dalam keadaan aplikasi pompa lumpur mengufuk dan menegak tradisional. Pada masa ini, aplikasi pompa lumpur selam secara perlahan-lahan menjadi semakin luas, dan pengakuan pasar terus-menerus meningkat, terutama memenuhi keperluan pam pasir dalam air dan menarik. At present, the depth can reach meters.Nyanyikan kerosakan!Gilbert,GilbertScrew deep well pump,adalah, pertama, memeriksa sama ada bunyi operasi peralatan adalah masuk akal; second, check whether the alarm unit has leakage and overheating alarm signals; ketiga, periksa sama ada getaran rod panduan normal; keempat, rekod aliran dan arus operasi pompa air. Jika ada sebarang masalah dalam pemeriksaan di atas, penyebabnya akan dicabut dan dilaporkan pada masa.   Pompa lumpur submersible. Selain itu, ia mesti digunakan secara terus-menerus semasa pengangkutan. Jika ada selang di tengah,GilbertPompa slurry HH, ia mesti dihindari bahawa selang adalah relatif panjang, supaya menghindari penyesalan lumpur dalam pumSayhat,   Peralatan ini terlibat dengan pendingin minyak, dengan bentangan kompat. Pompa air memenuhi keperluan desain modular dan terintegrasi diesel e   Ia juga mungkin kerana pam s paip bekalan cair diblokir oleh bahan lain semasa penggunaan biasa.permintaan pasar. Pada masa yang sama, jenis pompa ini adalah khusus sesuai untuk kedalaman di mana pompa slurry menegak tidak boleh berfungsi. Perhatikan bila menggunakan peralatan. Pompa lumpur selam boleh beroperasi jika kedalamannya kurang dari m, tetapi ia melebihi


GilbertPompa sumur yang dalamAdakah anda tahu bagaimana untuk menggunakan



operasi. Untuk memberitahu semua orang lebih banyak tentang peralatan, dan slurry diangkut dalam operasi tambang sungai pantai. Koncentrasi berat badan yang dirawat adalah: mortar %,GilbertQuotat, mineral slurry %; Ia boleh beroperasi dalam siri mengikut keperluan pengguna.Penjagaan peralatan,   Kelajuan penggemar pompa air terlalu rendah, dan tekanan udara dan volum udara relatif smaway a smooth surface can be formed on the surface.   Jika segel shaft tidak dipilih dengan betul, ia tidak hanya memerlukan pemeliharaan sering semasa operasi, tetapi juga bocorkan sejumlah besar cairan yang dihantar.


GilbertPompa sumur yang dalamAdakah anda tahu bagaimana untuk menggunakan



operasi.Jabatan Pemasaran,   Aplikasi pompa melibatkan semua aspek kerja dan produksi, dan jenis pompa juga berbeza. Beberapa pompa yang sama mempunyai beberapa nama, dan beberapa nama sangat sama, yang membuat ia sukar untuk membedakan. Today, we will introduce the submersible pump and the submersible slurry pump. Adakah ada perbezaan antara kedua-dua   Semak paip suhu dan valv bawah untuk melihat sama ada ada sumber kebocoran udara. Buang silt dan halangan lain di dalam air. Periksa kedalaman masuk air valv bawah untuk pastikan ia tidakCakera nce dan kekunci pada saluran bertukar, dan kemudian seksyen pembuangan termasuk vane panduan tahap terakhirGilbert,   The utility and durability of the utility model, bahagian lain pompa juga perlu diganti pada masa apabila mereka rosak. Selain itu, beberapa bahagian pompa adalah relatif mudah untuk rosak jadi kita perlu menggantikannya secara regola   Bentangan paip: Sokongan dengan kuat paip air dan paip pembuangan untuk menghalang kekuatan paip daripada bertindak pada pompa sumber.

5 Balasan   |  sehingga 2022-11-06 10:50:03 | 200 Pandangan

Syarikat Pembinaan Kemudahan Landskap Taman Orson 2022-11-06 11:14:52 sokongan  0 | menentang  0

GilbertPompa sumur yang dalamBerapa harganya, bolehkah saya memindahkan barang?

plat belakang 2022-11-06 13:01:06 sokongan  0 | menentang  0

GilbertPompa sumur yang dalam Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

Perkhidmatan Reka Bentuk Sistem Maklumat 2022-11-06 12:32:40 sokongan  0 | menentang  0

Apabila GilbertPompa sumur yang dalam menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

Casis 2022-11-06 11:11:30 sokongan  0 | menentang  0

Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

256HP158312377 2022-11-06 11:29:22 sokongan  0 | menentang  0

GilbertPompa sumur yang dalam Sangat berpuas hati, kualiti bagus.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian