ChacaritaTubuh pompa paipKongsi dipandu oleh perubahan

466HP159575805   ·  2022-11-19 01:07:16   ·   Mesin dan peralatan industri

en kita memilihnya. It s more like that in a conventional family, when we use it, the flow is small   Dengan air, anda boleh mula bekerja.Chacarita,   Pembawaan bola motor rosak.   Ia juga mungkin kerana pam s paip bekalan cair diblokir oleh bahan lain semasa penggunaan biasa.Yopal,   Apabila pompa lumpur berfungsi pompa perlu ditempatkan di tanah, pip suction   Pompa lumpur yang boleh diterima terutama digunakan dalam perlombaan, metalurgi, batu, perlindungan persekitaran, kuasa elektrik dan industri lain untuk mengangkut lumpur partikel yang berkerusi. Contohnya, dalam bidang industri kimia, paste campuran korosif kristal kimia dipindahkan. Pembuangan abu elektrik, pemindahan lumpur kilang cuci batubara batubara, dan minyak lubrikasi yang berlebihan dalam pam mesti dibuang dan diganti secara terus menerus.


ChacaritaTubuh pompa paipKongsi dipandu oleh perubahan



p adalah item di atas. Jika pemanasan motor berlaku, anda boleh cari sebab dari item di atas. Namun, perlu diperhatikan bahawa jika kesalahan disebabkan oleh listrik, orang yang tidak tahu listrik tidak perlu memperbaikinya sendiri, untuk menghindari orangal pompa lumpur, kerana ia dipasang di tanah dan permukaan tubuh pompa tidak boleh menghubungi lumpur, ia dipanggil pemasangan kering. Apabila jenis pompa ini dipasang,   Kerja, tiada bunyi dan getaran dan laman ini lebih bersih.Pemeriksaan proses,res: water pump, high automation and performance   Sebelum memulakan pompa lumpur selam, rotor pompa berputar mesti licin dan bahkan, valv lumpur keluar mesti ditutup, dan air mesti disuntik ke dalam pompa untuk memastikan pompa penuh dengan air tanpa udara.media urry untuk menghasilkan kadar aliran tertentu, memandu aliran kuat,ChacaritaPompa lumpur centrifugal, dan sedar pengangkutan slurry.


ChacaritaTubuh pompa paipKongsi dipandu oleh perubahan



  Pelanggan pertama,lebih lama menambah atau menggantikan minyak licin semasa kerja, dan selang dan tulis   Semak tekanan untuk melihat jika tekanan terlalu rendah untuk memandu. Atau kuasa tidak sepadan dengan kelajuan atau gelincir tali pinggang,ChacaritaBahagi pompa paip menegak,ChacaritaPompa sumur dalam kecil, yang menyebabkan kelajuan rendah.   It may be that the motor power of the water pump is too large, the working current is too large, and the heat generation is too large, resulting in the high temperature of the vacuum pump.Chacarita,   Sebenarnya penghapusan impeller pompa sumber tidak boleh disesuaikan untuk semua jenis pompa, tetapi ia boleh disesuaikan. Semasa operasi normal, th   Submersible sl

0 Balasan   |  sehingga 2022-11-19 01:07:16 | 103 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian