KomandadorPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd.Apa keuntungan

632HP195506591   ·  2022-12-04 00:26:38   ·   tenaga
bahagian yang tidak sama akan dipasang dengan bahan-bahan, dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara, paip pembuangan akan diasingkan).Performasi pengisihan panas bahan pengisihan panas untuk penyimpanan sejuk makanan keperluan bahan pengisihan panas poliuretan untuk penyimpanan sejuk adalah prestasi pengisihan panas, dan kualiti prestasi pengisihan panas tidak dapat diperhatikan sebelum ia benar-benar digunakan. Sudah terlambat untuk memerhatikan perbezaan antara penggunaan kuasa. Dalam bilangan besar ujian percubaan ini pemilihan bahan yang ketat dilakukan untuk mencapai tujuan ini: menggunakan ether amin struktur untuk mengurangi konduktiviti panas dan meningkatkan kesan pengisihan panas; Kurangkan kandungan air berbagai-bagai bahan mentah dan formula sebanyak yang mungkin untuk mengelakkan kerosakan prestasi pengisihan panas disebabkan pelumpang air; Polyeter bahan utama: produk kilang besar dengan rawatan-selepas ketat dipilih. Berbanding dengan poliether tanpa rawatan-selepas di kilang-kilang kecil, keseluruhan sel foam adalah tinggi, dinding sel adalah tipis, dan prestasi insulasi panas jelas lebih baik daripada foam biasa dengan dinding tebal dan pori besar; Penggunaan katalis amin tanpa bau boleh secara efektif menyesuaikan keseimbangan reaksi gel berbulu dan membuat kulit diantara lapisan semburkan lebih tipis,KomandadorPemasangan penyimpanan sejuk suhu rendah, yang menyebabkan prestasi bahan pengisihan penyimpanan sejuk; Poliol poliester biasa tidak digunakan.Komandador, minyak pendinginan di dalam kompresor patut diganti. Minyak, tembaga, besi dan ketidaksihiran disebabkan oleh pakaian dicampur dalam sistem pendinginan, yang memperebus minyak pendinginan, memperburuk cairan dan prestasi, mengurangkan kesan, mengambil masa yang lama, meningkatkan beban pada kompresor, dan semasa akan meningkat relatif dengan mesin baru, yang merupakan fenomena buruk.Ruang yang masuk akal: konsum kuasa penyimpanan sejuk dihitung mengikut konsum sejuk penyimpanan sejuk, yang biasanya termasuk dua bahagian: konsum sejuk semasa pendinginan dan pendinginan kargo; Ia adalah konsum sejuk bilik sejuk sendiri dan pengurusan operasi.Tepi Sungai,Keputusan ini telah mencapai hasil yang cukup baik. dibandingkan dengan beberapa storan sejuk pada pelanggan di Jining, storan sejuk menggunakan bahan putih mereka mempunyai konsumsi kuasa yang jauh lebih rendah daripada yang menggunakan bahan putih lain.Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, kemudahan pemindahan lokasi penyimpanan sejuk patut diberi keutamaan dalam pemilihan lokasi, seperti dekat ke jalan, keretapi, dll. Pada masa yang sama, lokasi penyimpanan sejuk seharusnya menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, Ltd.Apa keuntungan' >



Judge the operating sound of the compressor, and carefully listen to the operating sound of water pump, compressor, fan and other equipment. In case of abnormal sound, timely warranty is required, so as to avoid greater damage to the compressor due to untimely warranty.Penapis, yang bukan sahaja penyukar untuk pendinginan dan sejuk, tetapi juga peranti yang sangat penting. Tugasnya adalah pendinginan. Ia terutama digunakan untuk pendinginan dan penyorban panas dalam penyimpanan sejuk. Selama operasi jangka panjang, penapis penapis juga akan ditutup dengan tanah, yang sebahagian besar ditempatkan oleh beberapa kering matahari produk, ditambah debu dan benda lain, tetapi mencapai tebal tertentu akan mempengaruhi pendinginan, yang menyebabkan pendinginan yang tidak baik. Biasanya, kongsi punggung akan dipenuhi dengan bahan putih, dan plat baja warna lebar mm akan ditutup di kongsi punggung dengan menarik riveting.reform,Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk,Di mana anda perlu membina peti sejuk, saiz peti sejuk atau kapasiti penyimpanan (saiz, kapasiti penyimpanan, ton, meter kubik, bingkai, kotak); Produk apa yang disimpan dalam penyimpanan sejuk yang dibina? Suhu penyimpanan sebenar, masa penyimpanan dan suhu tetapan boleh dinyatakan oleh peraturan khusus; Jika penyimpanan sejuk anda menjadi lebih besar, anda perlu menguasai volum penyimpanan individu anda, suhu barang masuk dan keluar dari gudang, frekuensi pembukaan dan menutup pintu, dll. Jika ini jelas, ia adalah pemilihan bahan-bahan mentah, seperti pemampat pendinginan, unit pendinginan, peminat pendinginan industri / slot paip,KomandadorPenyimpanan sejuk perubatan, bahan-bahan pengisihan panas, pendingin, pintu, suhu dan peralatan pendinginan lain.Sebenarnya, ada beberapa kemampuan pemasangan unik bila memasang penyimpanan sejuk? Penyimpanan sejuk yang dipasang mengikut kemampuan ini sering pendek dalam kesan dan kualiti, dan kemampuan pemasangan khusus penyimpanan sejuk juga akan membuat beberapa perkenalan relatif terperinci untuk anda dalam artikel berikut. Apabila memasang penyimpanan sejuk, anda patut memasang ia dari sudut pertama. Kemudian,KomandadorPetikan reka storan sejuk, menurut tinggi penyimpanan sejuk, membuat lubang di tengah papan pengisihan, Ltd.Apa keuntungan' >



Bilik mesin sistem pendinginan ammonia mesti dilengkapi dengan pemasangan exhaust; Peminat exhaust akan mengadopsi anti motor. Apabila bekalan kuasa dimatikan kerana pendinginan tidak dijangka, ia akan mampu memastikan bekalan kuasa yang boleh dipercayai bagi peminat exhaust. Perlindungan muatan berlebihan penggemar keleluaran patut dilaksanakan pada sistem penggera isyarat tanpa menghentikan penggemar keleluaran secara langsung. Kotak butang ventilator exhaust akan disembunyikan di dinding di luar bilik pemampat ammonia.kualiti tertinggi,Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, penyekapan antara panel papan pengisihan poliuretan dan bahan pengisihan panas adalah pendek dan sering tinggi.Kenalan elektrik mesti memaksa sambungan wayar dan sambungan wayar utama bagi enjin, yang mesti ditangkap dengan ikatan wayar, dan tin mesti digantung jika perlu.Apabila pembukaan dan pengeboran diperlukan untuk plat gudang atas atau plat dinding, tetapan dan posisi dalaman dan luar akan dilakukan mengikut keperluan desain lukisan, dan pembukaan dan pengeboran akan dilakukan selepas pemeriksaan; Lubang masuk lubang masuk cair, lubang kembali lubang bekalan air dan lubang pembuangan akan dibuka dengan pembuka lubang. Perjalanan pembangunan akan dilakukan pada masa selepas membuka dan menggali, dan lubang akan ditutup dengan bahan putih atau penyembunyi untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk; Pintu, ventilasi dan port penghantaran harus dihiasi dengan pinggir terbungkus dan ditetapkan dengan garis tarik, dengan jarak mm dan mm di luar.Komandador,Pembangunan penyimpanan sejuk kecil digunakan secara luas dalam kehidupan, seperti industri makanan, industri memproduksi, dll. kerana penyimpanan sejuk digunakan secara luas, anda tahu penyimpanan sejuk? Especially the construction process and steps of cold storage. Memahami proses pembinaan dan langkah penyimpanan sejuk adalah berguna untuk semua pautan penyimpanan penyimpanan sejuk.Pertahanan kemegahan relatif gudang beku cepat: pelembusan gudang beku cepat sangat penting, dari pelembusan sentrifugal hingga pelembusan kabut mikro tekanan tinggi, pelembusan gas-air bercampur hingga pelembusan ultrasonik semasa. Model utiliti mempunyai keuntungan partikel kecil, pelembusan seragam, tiada beku dan penghalangan, dan tiada penghalangan kotor. Pengumit udara yang kita hasilkan dirancang khusus untuk semua jenis gudang beku sayuran dan buah, yang pada dasarnya berbeza dari pembumit lain di pasar: sirkulasi penuh ditutup, iaitu mengambil gas di gudang, kembali ke gudang melalui pembumit dan mengisolasinya dari udara luar.Bagaimana menyimpan pemampat pendinginan dalam storan sejuk untuk memperpanjang hidupnya perkhidmatan dan mengurangkan kejadian ralat dalam proses penggunaan. Pemampat pendinginan dalam storan sejuk memerlukan penyimpanan biasa. Di sini kita memperkenalkan penyimpanan pemampat dalam storan sejuk.

2 Balasan   |  sehingga 2022-12-04 00:26:38 | 160 Pandangan

Guan Tengyuan Aluminium Co., Ltd. 2022-12-04 08:14:49 sokongan  0 | menentang  0

Syarikat anda KomandadorPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd. mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

Peralatan pembinaan 2022-12-04 08:09:32 sokongan  0 | menentang  0

Kerjasama dengan anda sangat baik, KomandadorPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd. kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian