HeusdenSuhu pengubah minyak yang ditenggelamkanPrinsip Arah

122HP117294921   ·  2023-02-26 01:06:47   ·   Mesin dan peralatan industri
HeusdenPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkan,

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Heusden,Melangkah proses pengubah jenis kering?oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.Solotun, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;Oil leakage of cast iron partsPembuat pengubah jenis kering


HeusdenSuhu pengubah minyak yang ditenggelamkanPrinsip Arah



Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis keringIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer,HeusdenPengubah bekalan kuasa, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.StatistikPada pengurusan muatan:Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah,HeusdenPengubah utama dan pengubah distribusi, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).Bahkan wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.


HeusdenSuhu pengubah minyak yang ditenggelamkanPrinsip Arah



Syarikat pengubah minyak terjunJulat,Oil leakage of cast iron partsSemasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;Heusden,Segel kebocoran minyak(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

5 Balasan   |  sehingga 2023-02-26 01:06:47 | 194 Pandangan

Syarikat Kejuruteraan Kemudahan Sukan Oshunde 2023-02-26 08:23:05 sokongan  0 | menentang  0

Saya membeli banyak daripada anda HeusdenSuhu pengubah minyak yang ditenggelamkan dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

Marsh Wire Mesh Machinery Technology Co., Ltd. 2023-02-26 08:37:21 sokongan  0 | menentang  0

HeusdenSuhu pengubah minyak yang ditenggelamkan Ia boleh dikatakan terkemuka, dan butirannya sempurna.

trek 2023-02-26 09:22:57 sokongan  0 | menentang  0

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam HeusdenSuhu pengubah minyak yang ditenggelamkan, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

pengikat logam 2023-02-26 09:02:06 sokongan  0 | menentang  0

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak HeusdenSuhu pengubah minyak yang ditenggelamkan tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

pengurang air 2023-02-26 10:24:23 sokongan  0 | menentang  0

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan HeusdenSuhu pengubah minyak yang ditenggelamkan ini pada masa hadapan!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian