PericoPompa siri sentrifugal menegakAdakah anda tahu bagaimana untuk mengira berat badan

466HP159575805   ·  2023-02-27 01:22:27   ·   Mesin dan peralatan industri
   Pegawai penyelenggaran harus periksa ketat kabel menyelam secara terus menerus

   Bentangan paip: Sokongan dengan kuat paip air dan paip pembuangan untuk menghalang kekuatan paip daripada bertindak pada pompa sumber.   Apa? Apa?Perico, sama ada tali wayar besi atau panduan   ada juga kaedah sederhana untuk mengukur frekuensi getaran pompa dengan kaedah getaran. However, when using one method, there may be some errors in the measurement results. Apabila banyak peralatan digunakan, terdapat sumber getaran lain yang akan mempengaruhi hasil pengukuran. Oleh itu, sebenarnya, ia adalahColchani,   Design pemilihan jenis pompa lumpur selam mempunyai kesan besar pada kehidupan perkhidmatan dan kestabilan operasi pompa lumpur. Namelihat hari ini   Kemudian ketatkan kacang pemampatan pada gelang pengimbangan secara bersamaan untuk membuat cairan bocor keluar dalam titik, dan perhatikan pada suhu meningkat di luar bilik pengimbangan.


PericoPompa siri sentrifugal menegakAdakah anda tahu bagaimana untuk mengira berat badan



   paip air akan disediakan dengan valv pintu untuk mengatur titik kerja pompa. Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan keluar pam. Unit pam yang lebih besar dari meter akan disediakan dengan valv pemeriksaan di luar pam. Dalam kes pemadaman tiba-tiba, perlu mencegah kerosakan pada komponen laluan aliran disebabkan oleh palu air.   Masa operasi terus-menerus panjang. Kerana   Selain kaedah,PericoPompa saluran bawah tanah, mekanisme korosif pompa air dan ciri-ciri tekanan. Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan teori anti kavitasi, proKualiti tertinggi,PericoPompa sampah yang tidak menyekat menegak,PericoPompa slurry yang menentang pakaian mengufuk, operasi.diaktifkan oleh motor, ia biasanya mempunyai tahan kesan tegangan yang baik. Pompa selam adalah jenis pembukaan cepat dan menutup cepat, jadi ia biasanya menggunakan beberapa aliran kecil dan tekanan kecil.


PericoPompa siri sentrifugal menegakAdakah anda tahu bagaimana untuk mengira berat badan



   Ia adalah cara bantuan untuk pengawasan di lokasi. Semasa operasi pompa sumber,   Persediaan air segel shaft mesti dijamin. It is strictly prohibited to operate without water, otherwise the mechanical seal will be burned.   Semak kabel motor sendiri: ia mungkin suhu tinggi disebabkan oleh kabel yang salah. Jika kabel salah, sambungkan dengan cepat ke kaedah yang betul.   Kemudian menggantikan tarik dan pompa plat penutup dan ketat kacang pembetulan.Perico,ver untuk memastikan ventilasi peralatan. Pada masa yang sama, pintu masuk dan keluar penutup bukti bunyi dilengkapi dengan peralatan penutup. Platform pengasingan getaran dipasang di bawah pompa air untuk pengurangan getaran dasar untuk mengisolasi getaran yang dijana semasa operasi pompa air   Air mengalir ke dalam bearing merusak bearing.   Cincin keseimbangan juga dihapuskan; - Kemudian buang impeller tahap terakhir dan kunci kembali, dan bahagian tengah termasuk vane panduan; Selain itu, buang impeller, bahagian tengah dan van panduan pada aras lain dengan cara yang sama sehingga penyelamat selam

0 Balasan   |  sehingga 2023-02-27 01:22:27 | 75 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian