Alot NangoDesign pembangunan storan sejukHarga akan naik selepas perayaan

632HP195506591   ·  2023-03-04 03:02:27   ·   tenaga
Alot NangoPemasangan pembuat peralatan penyimpanan sejuk,

Jenis penyimpanan sejuk yang akan dibina dalam jenis penyimpanan sejuk patut ditentukan mengikut jenis barang yang mengelilingi. Contohnya, penyimpanan sejuk yang hanya mengelilingi sayuran hanya boleh membina penyimpanan sejuk yang menyimpan segar, sementara penyimpanan sejuk dengan pendinginan + pendinginan akan dibina jika terdapat banyak jenis barang yang mengelilingi dan perbezaan besar dalam suhu penyimpanan. Adapun saiz penyimpanan sejuk, ia patut ditentukan mengikut jenis, kuantiti, frekuensi, siklus, sama ada hendak menggunakan stacking rak dan sebagainya. Contohnya, untuk buah-buahan dan sayuran yang dikemaskan dalam kartun, dan saiz pembangunan penyimpanan sejuk boleh diharapkan dalam kombinasi dengan kadar kapasitas penyimpanan sekitar .-..Bagaimana menyimpan pemampat pendinginan dalam storan sejuk untuk memperpanjang hidupnya perkhidmatan dan mengurangkan kejadian ralat dalam proses penggunaan. Pemampat pendinginan dalam storan sejuk memerlukan penyimpanan biasa. Di sini kita memperkenalkan penyimpanan pemampat dalam storan sejuk.Alot Nango,Rekwisisi bahan untuk keperluan pemasangan gudang penyimpanan segar: menurut rancangan teknik dan senarai bahan pembangunan, bahan-bahan akan dihantar ke gudang aksesori, dan bahan-bahan dan model aksesori akan diperiksa dengan hati-hati.Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit, ventilasi, penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina, dan boleh mengawasi dan rekod suhu dan kemudahan di kawasan penyimpanan.El Hamma,Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.Kita perlu melaksanakan pemeliharaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah penyimpanan sejuk perubatan, kuantiti besar, kualiti yang baik dan harga rendah, perlahan api - Waterproof - perlahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai, dan menyimpan kadar operasi kompressor.Features of quick freezing warehouse: the quick freezing technology is advanced, the frost free quick freezing method is adopted, the famous brand compressor and refrigeration accessories are configured, and the automatic freeze is adopted. The method can only be used by microcomputer. Sistem pendinginan mengadopsi pendingin hijau, yang milik teknologi pendinginan internasional yang maju pada abad ke-.


Alot NangoDesign pembangunan storan sejukHarga akan naik selepas perayaan



- Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, sirkuit pendek, kebocoran dan kemalangan lain; Selepas gudang penyimpanan segar dipasang dan disambung, perlu memulakan dan nyahpepijat gudang penyimpanan segar, dan menyesuaikan nilai gudang penyimpanan segar kepada suhu yang sesuai; Unit pemasangan gudang penyimpanan segar perlu menyediakan kepada pengguna gudang penyimpanan segar pelatihan pengetahuan bagaimana menggunakan dan mengendalikan gudang penyimpanan segar serta beberapa pelatihan selepas jualan.Pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan mempunyai prestasi yang stabil, ia mesti dibersihkan pada masa, dan ia mesti tidak diketuk semasa membersihkan, supaya tidak merusak tanah dan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk.Jabatan Pengurusan,Peralatan pendinginan dalam persekitaran penyimpanan segar gudang beku-cepat kebanyakan mengadopsi sistem pendinginan pemampatan tahap tunggal, dengan freon sebagai pendingin. Mod penguap dalam gudang ialah pemandu pendinginan, yang boleh menjadi jenis langit. Jika bilangan gudang kecil dan volum tidak melebihi meter kubik,Alot NangoPenyimpanan sejuk cepat, mod pendinginan mesin gudang boleh dianggap. Jika terdapat bilangan besar gudang, mod kepala berbilang secara paralel boleh dianggap.Apabila pemindahan ammonia panas atau pemindahan elektrik dipilih sebagai peminat pendinginan, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, keselamatan, perlindungan persekitaran dan ekonomi! Produk ini dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai. Penjejakan dan pengisihan panas elektrik boleh dipilih untuk saluran paip pemotong dan pembuangan lokasi gudang.Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit, ventilasi, penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina, dan boleh mengawasi dan rekod suhu dan kemudahan di kawasan penyimpanan.


Alot NangoDesign pembangunan storan sejukHarga akan naik selepas perayaan



Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,Jabatan Pengurusan,Papan penyimpanan sejuk menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan penyimpanan sejuk. Keuntungan poliuretan adalah bahawa prestasi pengisihan suhu sangat baik. Pintu luar papan penyimpanan sejuk poliuretan terdiri dari SII plat besi warna PVC dan plat besi tidak stainless. Keuntungan ini adalah untuk mencegah transmisi suhu papan penyimpanan sejuk disebabkan perbezaan suhu dalaman dan luar yang besar, supaya penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja penyimpanan sejuk.Bilik sejuk dengan kabinet tenaga tinggi dan kabinet distribusi mesti dilengkapi dengan alat istimewa dan perlindungan untuk operasi tenaga tinggi.Dengan meningkat penggunaan penyimpanan sejuk, papan penyimpanan sejuk, sebagai struktur penting penyimpanan sejuk, juga meningkat. Kerana penyimpanan sejuk berbeza dari penyimpanan sejuk biasa lain, ia penting untuk persekitaran pemasangan dan suhu. Oleh itu,Penyimpanan sejuk,Alot NangoBerapa banyak penyimpanan sejuk, muatan berlebihan kompressor, kekurangan pendingin tekanan rendah terlalu rendah, penerimaan udara berlebihan, penghalangan kompressor.Faktor yang mempengaruhi biaya pemasangan penyimpanan sejuk adalah seperti ini: pembangunan penyimpanan sejuk: pemilihan laman harus memenuhi undang-undang dan peraturan dan memenuhi keperluan yang berkaitan untuk kesehatan makanan dan. Dan perhatikan untuk melindungi persekitaran dan keseimbangan ekologi. Selain itu, ia akan menyebabkan pertumbuhan, pembinaan dan upacara kering.Penyimpanan sejuk mesti diubahsuai dan disimpan secara terus menerus, untuk mengurangi kadar kegagalan unit pendinginan dan mencapai kesan pendinginan yang baik.

2 Balasan   |  sehingga 2023-03-04 03:02:27 | 177 Pandangan

Bertindak sebagai ejen untuk pelanggan mudah alih untuk mengakses rangkaian 2023-03-04 10:55:11 sokongan  0 | menentang  0

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian Alot NangoDesign pembangunan storan sejuk, terima kasih!

Struktur keluli produk bukan standard 2023-03-04 10:53:47 sokongan  0 | menentang  0

Alot NangoDesign pembangunan storan sejuk Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian