KovanPompa slurry yang tidak menyentuhAnalisis kerosakan umum dan tindakan pencegahan pengumpulan

466HP159575805   ·  2023-03-06 04:24:22   ·   Mesin dan peralatan industri

Saya dan sangat memperpanjang hidupnya perkhidmatancautions for using the submersible slurry pump. Apabila peralatan telah digunakan, pam sendiri secara umum perlu ditempatkan di tanah untuk digunakan, tetapi paip suction perlu ditempatkan dalam airKovan,   Ganti ruang motor pompa air.p dan gantikan segel.Palu,eful not to exceed the bearing on the pump support to avoidyang terhubung dengan pompa adalah terintegrasi dan ditutup.   Sekarang anda tahu sebabnya pompa mempunyai turbiditi udara. Sebenarnya, ini adalah fenomena yang sangat umum. Anda tidak Jangan risau. Pompa air boleh mengangkut banyak perkara, minyak, logam cair, malam asam dan sebagainya. Ia adalah cara yang baik untuk pengangkutan.


KovanPompa slurry yang tidak menyentuhAnalisis kerosakan umum dan tindakan pencegahan pengumpulan



   Jika ditemukan bahawa impeller rosak dan bekalan cair tidak cukup, perlu menggantikan impeller baru pada masa untuk digunakan.   Kabinet kawalan pompa api biasanya mempunyai dua mod kawalan: satu ialah kawalan hidran api, dan yang lain ialah kawalan pompa sprei. Pri yang bekerjabeberapa perbezaan dalam struktur, kita juga perlu rujuk kepada arahan apabila disambung.reform   Pada dasarnya, sebab pemanasan motor pompa lumpur selam   Pompa pasir menegak secara umum adalah pompa lumpur selam. Kaedah aplikasi utama adalah bahawa pompa motor dan air boleh mempam bahan yang perlu disertai apabila mereka ditempatkan ke dalam perlombaan bawah air.   Air atau kebocoran udara dalam saluran paip. Kacang mungkin tidak ketat semasa pemasangan. If the leakage is not serious, the air or water leakage can be treated with cement or cement slurry mixed with asphalt oil. Pembaikan sementara boleh dilakukan dengan lumpur basah atau sabun lembut. Jika air kebocoran di kawasan pompa air, ketat


KovanPompa slurry yang tidak menyentuhAnalisis kerosakan umum dan tindakan pencegahan pengumpulan



   penentuan model: untuk pompa air atau pompa dengan medium fizikal dan kimia yang serupa dengan air, perlu pergi ke katalog atau sampel produk yang berkaitan, dan membuat perbaikan mengikut jadual prestasi atau kurva prestasi model untuk melihat sama ada titik kerja normal jatuh dalam kawasan kerja keutamaan pompa.Jumlah jaminan kualiti, pipeline suhu tinggi panas   Statistik lain percaya bahawa pipeline pompa kimia suhu tinggi, sekurang-kurangnya dalam tahun-tahun terakhir, situasi kekurangan kuasa akan terus berlanjut, dan China Tenderasi pertumbuhan ekonomi akan kekal kelajuan tinggi. Oleh itu,Kovan,semula kotak bearing secara serentak,KovanPompa lumpur menegak, dan kemudian alihkan kumpulan rotor ke arah enjin. Kemudian perlu memeriksa kebebasan dengan ukuran perasaan δ Bila δ= A (. ~ mm   Tengah bas di mana motor ditemui adalah V. Kerana tekanan kabel yang tidak sama jatuh dan distribusi muatan,KovanPompa slurry HH, ia juga mungkin suhu terlalu tinggi kerana tekanan rendah pompa air.   Tidak peduli apa jenis pompa lumpur yang anda perlukan, pompa Ritter akan memberikan anda produk pompa lumpur kualiti tertinggi; . Pembangunan terbaru teknologi pompa selam selama bertahun-tahun terakhir kedalaman menyelam telah meningkat dari meter ke meter!

3 Balasan   |  sehingga 2023-03-06 04:24:22 | 214 Pandangan

Syarikat Kejuruteraan Hiasan Baoxing 2023-03-06 12:35:24 sokongan  0 | menentang  0

Pembelian dalam talian pertama KovanPompa slurry yang tidak menyentuh. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

Reka bentuk Stesen Janakuasa Fotovolta Suria 2023-03-06 11:57:35 sokongan  0 | menentang  0

Kedai ini sangat bagus, dengan kualiti yang baik dan harga yang rendah, pemiliknya sangat pemurah, dan perkhidmatan pelanggan juga sangat sabar. Saya tidak faham ini KovanPompa slurry yang tidak menyentuh. Mereka menerangkan kepada saya dengan sabar. Ia benar-benar hati nurani industri.Saya ingin mengesyorkan kedai ini kepada rakan-rakan saya dan biarkan mereka semua datang ke kedai ini untuk membeli pakaian!

Aksesori lokomotif 2023-03-06 12:59:55 sokongan  0 | menentang  0

KovanPompa slurry yang tidak menyentuh Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian