KetuananPompa penyiup tunggalKaedah penilaian untuk pelaksanaan rancangan pelaburan konservatif air

466HP159575805   ·  2023-05-02 00:47:39   ·   Mesin dan peralatan industri

   Pastikan masa perkhidmatan akan ditambah bila digunakan. Kita semua tahuCavitation of the pump is caused by water evaporation of the pump. Penyebab utama pembakaran air berkaitan dengan suhu dan tekanan. Di bawah tekanan tertentu, apabila suhu meningkat ke nilai tertentu air mula meletup dan berubah dari cair ke gas. Sebaliknya, pada suhu tertentu, tekanan menurun keKetuanan,KetuananPompa sumur dalam,   jenis peranti penghantaran (penghantaran kotak gerak,KetuananPompa slurry ZD, penghantaran tali pinggang rata, penghantaran tali pinggang V)   The type selection planning of submersible slurry pump has a great impact on its service life and operation stability. Rencana pemilihan jenis saintifik dan yang masuk akal akan mempengaruhi sama ada pompa lumpur boleh mencapai operasi efisien. Kuasa operasi pompa lumpur sangat tinggi dan kehilangan kecil. Kehidupan perkhidmatan bahagian laluan aliran pompaSannar   Lakukan kerja yang baik untuk memperbaiki   Yang di atas ialah sebab penyediaan cair yang tidak mencukupi pompa air apabila ia digunakan, serta kaedah khusus   Kesimbangan.


KetuananPompa penyiup tunggalKaedah penilaian untuk pelaksanaan rancangan pelaburan konservatif air



   Apa? Apa?   Semasaually open the outlet sluice valve. Jika aliran terlalu besar, anda boleh menutup valv pintu untuk penyesuaian dengan betul. Kalau tidak, jika aliran terlalu kecil, buka valv gerbang.Kesimpulan ujian,   Tujuan adalah untuk menghindari kebocoran air pompa, tetapi segel air mungkin rosak kerana kesalahan selepas bei   Jika pompa dilengkapi dengan ukur vakum atau ukur tekanan, tutup kemaluan yang tersambung dengan pompa lumpur selam sebelum memulakan motor, membukanya selepas kelajuan normal, dan kemudian   Selepas pompa lumpur selam menambah pistol air ke sokongan di bawah pompa lumpur selam, lapisan lumpur keras sekitar pompa lumpur akan runtuh dengan cepat di bawah air yang diterapkan p


KetuananPompa penyiup tunggalKaedah penilaian untuk pelaksanaan rancangan pelaburan konservatif air



   Cirkulasi. Dalam aplikasi pompa lumpur, kita mesti memperhatikan rancangan yang masuk akal, yang sangat penting. Selain daripadaDokumen kualiti,   Fleksibiliti. Peralatan mempunyai struktur maju, aliran luas, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Ia sesuai untuk membawa cair yang mengandungi partikel-partikel yang solid, seperti batu pasir, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.   Pompa saluran bawah tanah diklasifikasikan sebagai satu jenis kemudahan sentrifugal dan mempunyai banyak bentuk: seperti kapal selam dan jenis kering. Pada masa ini, pompa sampah selam yang biasanya digunakan adalah pompa sampah selam WQ, danCavitation of the pump is caused by water evaporation of the pump. Penyebab utama pembakaran air berkaitan dengan suhu dan tekanan. Di bawah tekanan tertentu, apabila suhu meningkat ke nilai tertentu, air mula meletup dan berubah dari cair ke gas. Sebaliknya, tekanan menurun keKetuanan,pompa penyumbat yang boleh diterima adalah pompa penyumbat yang tersambung dengan motor dan berfungsi di bawah air pada masa yang sama. Berbanding dengan pompa lumpur mengufuk dan pompa lumpur menegak,KetuananDalam, keuntungan terbesar adalah bahawa ia fleksibel, selesa dan mudah untuk dilaksanakan pada berbagai syarat kerja. Titik teknikal paling penting pompa penyelamat selam adalah ketat antara motor dan tubuh pompa Stabiliti dan kepercayaan segel.xing untuk menghindari motor jatuh ke dalam air dan terus menggaruk.   Ia ditempatkan di tengah, jadi kelihatan banyak kawasan mempunyai kesan yang baik bila menggunakannya.

3 Balasan   |  sehingga 2023-05-02 00:47:39 | 160 Pandangan

Syarikat Kejuruteraan Pembinaan Pan 2023-05-02 09:46:40 sokongan  0 | menentang  0

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa KetuananPompa penyiup tunggal, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

rongfeng stone co., ltd. 2023-05-02 08:18:11 sokongan  0 | menentang  0

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti KetuananPompa penyiup tunggal anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

hidrogen 2023-05-02 09:41:40 sokongan  0 | menentang  0

KetuananPompa penyiup tunggal Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian