Dimos IlioupoliPengubah terbenam minyakKepentingan dalam kren

122HP117294921   ·  2024-03-29 01:17:59   ·   Mesin dan peralatan industri

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.Dimos Ilioupoli,Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar,Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?


Dimos IlioupoliPengubah terbenam minyakKepentingan dalam kren



Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanIni ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal,Dimos IlioupoliPengubah kuasa sampah, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa,Dimos IlioupoliPenukar kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:Rakomendasi dan konsultasi,Sebab api dalam pengubah kuasaPenghakiman cacat pengubah kuasaSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.


Dimos IlioupoliPengubah terbenam minyakKepentingan dalam kren



Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Selamat datang panggilan,Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas izolasi akan lambat tua,Dimos IlioupoliPengubah jenis kotak Eropah, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.Contohnya pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.Dimos Ilioupoli,Pembuat pengubah kuasaMenurut keadaan retak, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

5 Balasan   |  sehingga 2024-03-29 01:17:59 | 55 Pandangan

Pengendalian Kemudahan Kawalan Pencemaran Alam Sekitar 2024-03-29 09:23:36 sokongan  0 | menentang  0

Sejak kali terakhir saya membeli Dimos IlioupoliPengubah terbenam minyak anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.

kawalan automatik 2024-03-29 10:24:26 sokongan  0 | menentang  0

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai Dimos IlioupoliPengubah terbenam minyak. Datang lagi lain kali!

jualan papan buih 2024-03-29 09:14:26 sokongan  0 | menentang  0

Dimos IlioupoliPengubah terbenam minyak Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

Bahan penebat kalis air dan anti-karat 2024-03-29 10:44:58 sokongan  0 | menentang  0

Saya ingin menukar pembekal dan berjumpa anda di Internet, boleh saya memberi penjelasan terperinci Dimos IlioupoliPengubah terbenam minyak

Peralatan audio 2024-03-29 10:41:00 sokongan  0 | menentang  0

Ya, yang teratas, penjual yang jujur ​​Dimos IlioupoliPengubah terbenam minyak. Saya telah datang untuk membelinya beberapa kali, dan perkhidmatan kepada pelanggan lama sangat prihatin, dan saya akan kerap datang pada masa hadapan!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian