PetersburgPenyimpanan sejuk berkumpulBuka cara perubahan pasar

632HP195506591   ·  2022-06-03 02:23:51   ·   tenaga
PetersburgBerapa banyak penyimpanan buah penyimpanan sejuk,

Pertahanan kemegahan relatif gudang beku cepat: pelembusan gudang beku cepat sangat penting, dari pelembusan sentrifugal hingga pelembusan kabut mikro tekanan tinggi, pelembusan gas-air bercampur,PetersburgPemasangan makanan membekukan dengan cepat dan penyimpanan sejuk, hingga pelembusan ultrasonik semasa. Model utiliti mempunyai keuntungan partikel kecil, pelembusan seragam, tiada beku dan penghalangan, dan tiada penghalangan kotor. Pengumit udara yang kita hasilkan dirancang khusus untuk semua jenis gudang beku sayuran dan buah, yang pada dasarnya berbeza dari pembumit lain di pasar: sirkulasi penuh ditutup, iaitu, mengambil gas di gudang, kembali ke gudang melalui pembumit dan mengisolasinya dari udara luar.Semasa penggunaan penyimpanan sejuk, perhatian akan diberikan kepada kerosakan dan goresan tubuh penyimpanan untuk mengelakkan tekanan dan kerosakan plat penyimpanan, yang akan mengurangkan prestasi pengisihan panas setempat tubuh penyimpanan.Petersburg,Semasa penggunaan penyimpanan atmosfer terkawal, ia mesti disimpan pada masa dan secara saintifik. Tidak peduli seberapa baik peralatan itu, tanpa penggunaan saintifik dan penyelamatan kehidupan dan kesannya perkhidmatan akan dikurangkan.Tombol panas Danfoss diterima untuk tombol panas penyimpanan sejuk, dengan kualiti yang dijamin; Sebab keperluan suhu tinggi penyimpanan sejuk dan darjah tinggi automati dan peraturan suhu, sistem suhu penyimpanan sejuk mengadopsi mikrokomputer secara automatik penuh, tidak memerlukan orang khas untuk beroperasi, ia akan automatik penggera yang merupakan penting besar untuk penyimpanan yang betul penyimpanan sejuk.Chervonograd,Lampu di gudang tidak menyala. Sila semak sama ada suis gagal dan sama ada lampu rosak. Matikan bekalan kuasa semasa memasang lampshade, dan perhatikan lampu yang tidak bergerak air.Penyemprot poliuretan digunakan secara luas dalam peti sejuk besar dan ukuran tengah. Tanda yang berbeza diketahui dikeluarkan pada harga yang berbeza, dan kualiti produk adalah relatif besar. Namun, ia bukan barang yang baik atau kualiti tinggi. Ini adalah hasil kerjasama jangka panjang.Polyurethan dengan perlahan api yang baik dan keterlaluan api adalah jenis bahan yang membakar dan memadam diri selepas menambahkan penerlaluan api. Dalam kes api, ia boleh dikarbonisasi, tidak seperti pembakaran aliran dan flashover seperti papan ekstrus, yang dapat mengelakkan penyebaran api secara efektif. Secara khususnya, ia boleh ditutup sebagai keseluruhan selepas perawatan sistemik penghalang api untuk membentuk produk yang tidak terbakar.


PetersburgPenyimpanan sejuk berkumpulBuka cara perubahan pasar



Buah poliuretan yang ketat mempunyai ketat air yang baik, penyorban air yang rendah, tahan penerbangan vapor air yang baik, pori foam berada dalam keadaan tidak sambungan, dan kadar sel tertutup lebih dari %. Ia adalah bahan bulu mikroporous dengan struktur padat, yang lebih padat dengan permukaan udara dan tidak mudah untuk penerbangan air. Ia adalah bahan hidrofob.Kabinet elektrik mesti sesuai dengan keperluan lukisan, dan kuasa mesti disambung untuk ujian tanpa muatan.Pada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk akan menghasilkan panjang, lebar dan tebal tertentu mengikut keperluan pelbagai projek penyimpanan sejuk. Secara umum, plat penyimpanan sejuk tebal cm dipilih untuk penyimpanan sejuk suhu tinggi dan tengah. Keperluan untuk plat penyimpanan sejuk penyimpanan suhu rendah dan penyimpanan sejuk cepat akan lebih tinggi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional pemasangan, penyimpanan sejuk menyimpan buah dan penyimpanan sejuk perubatan memastik Perkhidmatan jaminan, kualiti jaminan, kepuasan anda adalah pengejaran kami! Selamat datang untuk bertanya. dalam kes ini, gunakan papan perpustakaan tebal cm atau cm. Apabila and a membayar projek penyimpanan sejuk, anda boleh membuat penyimpanan mengikut syarat khusus suhu penyimpanan sejuk anda. Jika anda tidak membuat penyimpanan untuk plat penyimpanan sejuk, anda perlu memperhatikan kepadatan plat penyimpanan sejuk dan kepadatan plat besi apabila membeli plat penyimpanan sejuk. Menurut peraturan, densiti putih penyimpanan sejuk adalah per meter kubik - pemasangan lantai penyimpanan sejuk: tingkat pertama lantai, kemudian memasang lantai, pilih lantai yang indah dan meletakkannya di tempat yang kelihatan, dan melakukan pekerjaan yang baik di lantai dan sistem penyembus evaporator.Semasa pemasangan plat gudang atas jangkauan panjang,PetersburgPemmanifatturan dan pemasangan storan sejuk, jika sinar besi sokongan telah dipasang dalam gudang, plat gudang atas dan sinar besi sokongan akan dipasang dengan garis tarik semasa pemasangan setiap plat gudang, dan setiap plat gudang atas akan dipasang dalam dua baris; Jika jenis titik angkat diterima, pemasangan dan pembangunan bentangan angkat akan diselesaikan sebelum pemasangan dan pembangunan plat silo at as, supaya memastikan setiap titik angkat boleh dipasang pada masa yang sama semasa pemasangan plat silo atas; Titik angkat akan memastikan sekurang-kurangnya ada dua titik sepanjang arah lebar setiap plat gudang.


PetersburgPenyimpanan sejuk berkumpulBuka cara perubahan pasar



Pendingin segera adalah untuk memasang kondensator penyimpanan sejuk dalam kotak atau bangunan peralatan pendinginan, gunakan penerbangan sejuk untuk segera menyenangkan udara di udara dan gunakan udara sejuk untuk menyenangkan objek yang perlu disenangkan. Jenis pendinginan ini berkaraterisasi dengan kelajuan pendinginan yang lebih cepat, perbezaan suhu kondukti panas kecil dan perisian sistem sederhana, jadi ia digunakan secara luas.sarankan, polyurethane is a kind of flame retardant and self extinguishing material. If it is burned by fire, it can be carbonized, unlike flow burning and flashover like extruded board, which can effectively prevent fire spread. In particular, it can be closed as a whole after fire prevention treatment to form non combustible products.Selepas aplikasi / PC klien pengguna log masuk, gudang penyimpanan segar boleh melihat status operasi dan parameter relevan pengkondisi udara dalam masa sebenar. Dalam kes kembalian udara, penyediaan udara berlebihan dan ralat lain, maklumat penggera boleh diterima secara serentak dan ralat boleh dibuang dengan cepat.Tubuh penyimpanan sejuk yang dikumpulkan sering mengadopsi plat besi warna dua sisi dari bahan pengisihan panas poliuretan, yang mempunyai prestasi pengisihan panas yang hebat, kesan penyimpanan dan sirkulasi dan mengurangkan penggunaan tenaga operasi. Sudah tentu, lebih penting adalah pilihan sistem pendinginan. Contohnya, pada masa ini, sistem pendinginan pendinginan fluor masih adalah aliran utama, tetapi apabila memilih jenis dan kuasa peralatan pendinginan, perlu menghitung data untuk pemasangan penyimpanan pendinginan, dan kemudian membuat pilihan kualiti tinggi.Petersburg,Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, penyekapan antara panel papan pengisihan poliuretan dan bahan pengisihan panas adalah pendek dan sering tinggi.Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.

0 Balasan   |  sehingga 2022-06-03 02:23:51 | 95 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian