Santa Cruz de El SeiboJadual berat penukar tenggelam minyakKaedah pengurusan bengkel di lokasi

122HP117294921   ·  2022-06-10 20:24:11   ·   Mesin dan peralatan industri
pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;Santa Cruz de El SeiboPerubah telinga pemeriksaanIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.Natal,Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil,Santa Cruz de El SeiboSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis kering, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!


Santa Cruz de El SeiboJadual berat penukar tenggelam minyakKaedah pengurusan bengkel di lokasi



Bunyi dalam kes kegagalan fasaPeralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).Nilai tinggi,Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga,Santa Cruz de El SeiboHarga shell pengubah jenis kering, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Sudah tentu, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?


Santa Cruz de El SeiboJadual berat penukar tenggelam minyakKaedah pengurusan bengkel di lokasi



Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.Harga yang boleh diterima,Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.Kandungan pemeliharaan pengubah kuasaBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Santa Cruz de El Seibo,Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap,Santa Cruz de El SeiboItem pemeliharaan pengubah tenggelam minyak, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.Bunyi dalam kes kegagalan fasaKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

3 Balasan   |  sehingga 2022-06-10 20:24:11 | 281 Pandangan

Syarikat E-Dagang Chonglongtai 2022-06-10 21:18:51 sokongan  0 | menentang  0

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, Santa Cruz de El SeiboJadual berat penukar tenggelam minyak sangat baik, seperti bos.

Pengendalian kargo pelabuhan 2022-06-10 22:11:12 sokongan  0 | menentang  0

Santa Cruz de El SeiboJadual berat penukar tenggelam minyak Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

Gentian kejuruteraan untuk produk getah 2022-06-10 20:55:35 sokongan  0 | menentang  0

Syarikat anda Santa Cruz de El SeiboJadual berat penukar tenggelam minyak mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian