St. ThomasBagus.Tenderasi pembangunan

632HP195506591   ·  2022-06-26 05:10:52   ·   tenaga

Jika terdapat lebih banyak udara atau minyak bekas sejuk dalam penapis, kesan pemindahan panas akan dikurangkan: sekali lagi minyak bekas sejuk dipasang ke permukaan dalaman tabung pemindahan panas penapis, koeficien pemindahan panas akan dikurangkan. Sama seperti, jika terdapat lebih banyak udara dalam tabung pemindahan panas, kawasan pertukaran panas penapis akan dikurangkan, efisiensi pemindahan panas akan dikurangkan secara signifikan, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat.Bahan masak dan makanan yang disediakan dalam gudang beku-cepat mengandungi sejumlah lemak, protein dan lambat. Kewujudan bahan-bahan nutrisi ini akan membuat bentuk dan bakteria mendarab dan tumbuh dalam jumlah besar. Untuk melakukan pekerjaan yang baik dalam pengurusan higiene kawasan sejuk dan memastikan kualiti pendinginan makanan dan memasak bahan-bahan mentah perlu melakukan penyesuaian higiene kawasan sejuk secara biasa.St. Thomas,Secara rasional merancang bahagian gudang penyimpanan segar, seperti bilik penyimpanan sejuk, bilik beku, bilik mesin, lorong, platform pengangkutan, dll; Tempat penyimpanan segar akan dibina di dalam untuk menghindari suhu yang berlebihan dan kesan pendinginan yang buruk. Jika ia ditetapkan di luar, bayangan matahari akan dibina; Kawalan tidak boleh berada di luar,Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan, bukti basah, anti-kejadian, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.Gabrielle Longley, dengan freon sebagai pendingin. Mod penguap dalam gudang ialah pemandu pendinginan yang boleh menjadi jenis langit. Jika bilangan gudang kecil dan volum tidak melebihi meter kubik, mod pendinginan mesin gudang boleh dianggap. Jika terdapat bilangan besar gudang, mod kepala berbilang secara paralel boleh dianggap.Dengan pembangunan cepat perdagangan modern, penyimpanan sejuk asal untuk tujuan penyimpanan produk tidak lagi boleh memenuhi keperluan sirkulasi cepat, tepat dan sedikit batch komoditi modern. Oleh itu,St. ThomasPemasangan penyimpanan sejuk profesional,St. ThomasBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk kecil, pusat logistik penyimpanan sejuk rantai sejuk untuk tujuan distribusi produk muncul dan berkembang dengan cepat, bermain peran yang semakin penting dalam rantai sirkulasi komoditi. Apa sifat pembangunan cepat pembangunan penyimpanan sejuk?. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk, tukar utama untuk memotong bekalan kuasa kompressor sejuk akan ditetapkan. tukar ini akan mampu menghentikan operasi kompressor sejuk, dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.


St. ThomasBagus.Tenderasi pembangunan



Selepas disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan, produk perubatan ventilasi juga boleh mengeluarkan beberapa bau. Apabila bau ini disimpan dalam kuantiti tertentu, ia juga akan mempunyai kesan tertentu pada produk lain. Oleh itu, kita mesti melaksanakan ventilasi biasa dalam proses penggunaan sehari- hari, supaya mengurangkan masa penyimpanan produk. Jika projek penyimpanan sejuk perubatan menggunakan pendinginan tabung baris, imej beku mungkin muncul selepas penggunaan selama beberapa masa. Jika kita tidak melumpuhkan masa, ia juga akan mempengaruhi kesan. Oleh itu, saya harap anda mesti memperhatikan penghapusan.Pengaturan volum udara adalah faktor utama untuk menyimpan tenaga. Jika kita boleh melakukannya dengan baik, kesan penyimpanan tenaga penggemar boleh ditentukan. Selepas penyesuaian yang berkesan, penggemar boleh memenuhi keperluan aliran atau tekanan produksi dalam keadaan kerja yang stabil, dan boleh simpan tenaga hingga had. Dalam proses melaksanakan peraturan penggemar, penting untuk memilih peraturan apa, yang boleh mempengaruhi secara langsung kesan penyimpanan tenaga penyimpanan atmosfer terkawal.Fenomen ralat: semasa tinggi atau tergesa-gesa semasa unit permulaan, dan masalah penyunting udara pengguna; Tengah masukan terlalu rendah; Selang penukaran sudut bintang terlalu pendek (sepatutnya ~ saat); Kegagalan silinder hidraulik (tiada reset); Kegagalan valv masuk (terbuka atau terperangkap terlalu besar); Loose wiring; Gagal hos; Ralat motor utama; Reli masa TR rosak (unit reli).Berapa harganya?,Unit pemampat sejuk secara umum mengadopsi unit-end tinggi dengan kualiti yang dijamin dan stabil operasi kuat. Pengecut mengadopsi pengecut sejuk-udara yang disediakan oleh perusahaan kongsi yang diimpor, yang dapat memenuhi kapasitas sejuk sejuk sejuk dan memastikan kesan sejuk sejuk sejuk. Lampu sejuk mengadopsi lampu LED istimewa yang menyimpan tenaga untuk sejuk, yang mempunyai keuntungan dari kekebalan suhu rendah, konsumsi tenaga rendah dan masa perkhidmatan panjang, Ia boleh menyimpan biaya operasi penyimpanan sejuk.Perhatikan penyimpanan tenaga sistem pencahayaan: pencahayaan penyimpanan sejuk patut dianggap secara keseluruhan mengikut kawasan, tinggi dan suhu gudang penyimpanan sejuk berdasarkan keselamatan, sains dan racionaliti, dari perspektif penyimpanan tenaga dan perlindungan persekitaran. Pencahayaan di gudang sejuk berkonsentrasi di kawasan kerja.Bandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?


St. ThomasBagus.Tenderasi pembangunan



Papan pendinginan poliuretan menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan pendinginan. Keuntungan poliuretan adalah pengisihan panas yang sangat baik. Luar simpanan sejuk terdiri dari piring baja SII, PVC warna dan piring baja tidak bersih. Keuntungannya ialah ia boleh mencegah pendinginan, kerana perbezaan suhu di dalam dan di luar papan adalah besar, dan suhu akan berpecah yang membuat pendinginan lebih menghemat tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja pendinginan.market,Namun, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan ventil pendingin. Tombol solenoid akan dipasang secara mengufuk, tubuh tombol akan menegak, dan perhatikan arah keluar cair.The water tank is designed to be separated from the machine body and is double-layer. It will not drip due to condensation caused by internal and external temperature difference. It can be interlocked with the refrigeration system, it will not be humidified during refrigeration to prevent serious frosting of the fan.St. Thomas,On the basis of cold storage and preservation, the quick-frozen warehouse increases the regulation of gas composition, inhibits the respiration of fruits and vegetables,St. ThomasPemasangan projek penyimpanan sejuk makanan, delays their metabolic process, better maintains the freshness and commercial quality of fruits and vegetables, penyimpanan atmosfer terkawal buah boleh memperpanjang masa penyimpanan dengan & mdash; Tiga kali atau lebih. OK, analisis sederhana dibuat pada sebab untuk turun perlahan suhu: kehilangan kapasitas sejuk kedai kedai beku cepat adalah besar disebabkan pengisihan panas atau prestasi penyegelan buruk; prestasi penyegelan panas yang buruk disebabkan tidak cukup tebal lapisan penyegelan panas paip dan dinding penyegelan panas kedai, yang menyebabkan penyegelan panas dan kesan penyegelan panas yang buruk, Ia terutama disebabkan oleh pemilihan yang tidak tepat tebal lapisan pengisihan dalam desain atau kualiti yang buruk bahan pengisihan dalam pembangunan.

0 Balasan   |  sehingga 2022-06-26 05:10:52 | 77 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian