Bandar namaCity in GermanyHarga gudang penjagaan buahColor matching skills

632HP195506591   ·  2022-06-27 00:04:32   ·   tenaga
berat ringan

Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah,Bandar namaCity in GermanyHarga pemasangan penyimpanan sejuk, kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun, disebabkan pengurangan sejuk, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.Secara rasional menyesuaikan penapis penyimpanan sejuk dan melumpuhkan pada masa: Secara umum, setiap [UNK] meningkat suhu penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk boleh menyimpan tenaga dengan ~ . Oleh itu, pada premis untuk memenuhi proses pendinginan produk,Bandar namaCity in GermanyPemasangan kawasan penyimpanan sejuk, bekalan cair boleh disesuaikan untuk meningkatkan suhu penapisan sebanyak mungkin.Bandar namaCity in Germany,Darjah, suhu suhu, suhu motor, suhu kotak dan suhu di depan valv, perhatikan pembekuan pembakaran dan valv, yang tidak hanya mengelakkan pencemaran salib antara makanan tetapi juga memastikan fasilitas pengangkutannya: dalam skop pembangunan, bentangan keseluruhan yang masuk akal, menyimpan tanah dan mengurangi kos.Kefar Yona,Pelepasan minyak biasa, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal , mm dalam kolam pembakaran, untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu pembakaran akan menurun dengan [UNK] dan konsumsi kuasa akan meningkat dengan lebih dari ; Apabila skala pada dinding paip air dalam kondensator mencapai mm, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal, dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejukTindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, kemudahan pemindahan lokasi penyimpanan sejuk patut diberi keutamaan dalam pemilihan lokasi, seperti dekat ke jalan, keretapi, dll. Pada masa yang sama, lokasi penyimpanan sejuk seharusnya menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.


Bandar namaCity in GermanyHarga gudang penjagaan buahColor matching skills



Ruang yang masuk akal: konsum kuasa penyimpanan sejuk dihitung mengikut konsum sejuk penyimpanan sejuk,Bandar namaCity in GermanyPemasangan syarikat penyimpanan sejuk, yang biasanya termasuk dua bahagian: konsum sejuk semasa pendinginan dan pendinginan kargo; Ia adalah konsum sejuk bilik sejuk sendiri dan pengurusan operasi.Penapis, yang bukan sahaja penyukar untuk pendinginan dan sejuk, tetapi juga peranti yang sangat penting. Tugasnya adalah pendinginan. Ia terutama digunakan untuk pendinginan dan penyorban panas dalam penyimpanan sejuk. Selama operasi jangka panjang, penapis penapis juga akan ditutup dengan tanah, yang sebahagian besar ditempatkan oleh beberapa kering matahari produk, ditambah debu dan benda lain, tetapi mencapai tebal tertentu akan mempengaruhi pendinginan, yang menyebabkan pendinginan yang tidak baik. Biasanya, ia perlu dibersihkan dengan ejen pembersihan khas untuk penapis penapis.Untuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza, peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).OK atau tidak?,Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah, berat ringan, kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun, disebabkan pengurangan sejuk, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.Penahan api, penyahan api dan poliuretan yang tahan suhu tinggi adalah jenis penyahan api bahan memadam diri selepas menambahkan penyahan api. Titik lembut boleh mencapai lebih dari dan ia akan hancur hanya pada suhu yang lebih tinggi. Selain itu, yang membantu untuk mengisolasi foam yang didasarkan. Ia boleh menghalang api menyebar secara efektif.Semasa produksi penyimpanan sejuk poliuretan akan membentuk deposit karbon pada permukaan foam apabila, penyimpanan sejuk akan menghasilkan panjang, lebar dan tebal tertentu mengikut keperluan pelbagai projek penyimpanan sejuk. Secara umum, plat penyimpanan sejuk tebal cm dipilih untuk penyimpanan sejuk suhu tinggi dan tengah. Keperluan untuk plat penyimpanan sejuk penyimpanan suhu rendah dan penyimpanan sejuk cepat akan lebih tinggi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, penyimpanan sejuk menyimpan buah dan penyimpanan sejuk perubatan memastik Perkhidmatan jaminan, kualiti jaminan, kepuasan anda adalah pengejaran kami! Selamat datang untuk bertanya. dalam kes ini, gunakan papan perpustakaan tebal cm atau cm. Apabila and a membayar projek penyimpanan sejuk, anda boleh membuat penyimpanan mengikut syarat khusus suhu penyimpanan sejuk anda. Jika anda tidak membuat penyimpanan untuk plat penyimpanan sejuk, anda perlu memperhatikan kepadatan plat penyimpanan sejuk dan kepadatan plat besi apabila membeli plat penyimpanan sejuk. Menurut peraturan, densiti putih penyimpanan sejuk adalah per meter kubik


Bandar namaCity in GermanyHarga gudang penjagaan buahColor matching skills



Masa ini, tambah beku sejuk yang cukup.Proses aplikasi,Jenis panel gudang beku cepat: piring baja plastik warna, piring baja garam, piring baja stainless steel, aluminum terbentuk, dll.Selepas permulaan, pertama dengar sama ada bunyi pemampat normal, dan lihat sama ada pemancar dan pemancar sejuk berfungsi secara biasa.Pengeluaran di pintu keluar ventilator pendinginan, pengeluaran pendingin volatil dan pengeluaran jalan gudang pendinginan yang menyimpan makanan atau minuman tidak boleh secara segera tersambung dengan perisian sistem saluran saluran air hujan dan pipa sampah, tetapi pengeluaran langsung akan diterima. Untuk pembuangan air (mencair) setiap lapisan dalam penyimpanan sejuk lapisan ganda, peralatan valv exhaust akan ditetapkan di hadapan pengangkat utama untuk pembuangan air (mencair).Bandar namaCity in Germany, penyimpanan sejuk asal untuk tujuan penyimpanan produk tidak lagi boleh memenuhi keperluan sirkulasi cepat, tepat dan sedikit batch komoditi modern. Oleh itu, pusat logistik penyimpanan sejuk rantai sejuk untuk tujuan distribusi produk muncul dan berkembang dengan cepat, bermain peran yang semakin penting dalam rantai sirkulasi komoditi. Apa sifat pembangunan cepat pembangunan penyimpanan sejuk?Barang-barang yang sering diimport dan dieksport dan hasilnya besar mengikut keperluan produksi dan operasiUnit pemampat sejuk secara umum mengadopsi unit-end tinggi dengan kualiti yang dijamin dan stabil operasi kuat. Pengecut mengadopsi pengecut sejuk-udara yang disediakan oleh perusahaan kongsi yang diimpor, yang dapat memenuhi kapasitas sejuk sejuk sejuk dan memastikan kesan sejuk sejuk sejuk. Lampu sejuk mengadopsi lampu LED istimewa yang menyimpan tenaga untuk sejuk, konsumsi tenaga rendah dan masa perkhidmatan panjang, Ia boleh menyimpan biaya operasi penyimpanan sejuk.

2 Balasan   |  sehingga 2022-06-27 00:04:32 | 253 Pandangan

Syarikat Peralatan Saluran Paip Konkrit 2022-06-27 08:23:06 sokongan  0 | menentang  0

Bandar namaCity in GermanyHarga gudang penjagaan buah Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

aktiviti pembongkaran 2022-06-27 09:18:51 sokongan  0 | menentang  0

Bandar namaCity in GermanyHarga gudang penjagaan buahYa, berikan anda komen yang baik
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian