San Nicolas de los GarzaAnalisis pasar pengubah jenis keringIsu-isu berikut harus diberi perhatian semasa proses pembinaan

122HP117294921   ·  2022-08-24 02:23:22   ·   Mesin dan peralatan industri

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi,San Nicolas de los GarzaPengubah distribusi tenggelam minyak, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.Berapa banyak pengubah kuasaSan Nicolas de los Garza,The step-up dry-type transformer refers to the instantaneous operation of voltage. At this stage, there are few manufacturers of dry-type transformer that can reasonably guarantee the instantaneous step-up in China. The step-up dry-type transformer has strong step-up capacity and good practical effect. Perbezaan bergantung pada penyunting kuasa pengubah tanpa pengatur kegembiraan tidak mempunyai kemampuan untuk mengubah perlengkapan dengan muatan. Kerana penyunting kuasa tap jenis ini boleh mematikan keseluruhan proses dalam masa singkat semasa keseluruhan proses perubahan perlengkapan, mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit, kuasa tap menyala dan dimatikan atau ralat sirkuit pendek, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.Lar Gerd,Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage,San Nicolas de los GarzaPengubah penyimpanan kuasa, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.


San Nicolas de los GarzaAnalisis pasar pengubah jenis keringIsu-isu berikut harus diberi perhatian semasa proses pembinaan



Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:query,Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Kebocoran minyak dari radiator paip panas


San Nicolas de los GarzaAnalisis pasar pengubah jenis keringIsu-isu berikut harus diberi perhatian semasa proses pembinaan



Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas,San Nicolas de los GarzaPengubah penutup minyak 20 kV, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik,Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi ia dipanggil kehilangan tembaga.Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingSan Nicolas de los Garza,Operasi pengubah tenggelam minyakPenukar jenis keringMatikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

5 Balasan   |  sehingga 2022-08-24 02:23:22 | 279 Pandangan

syarikat telefon bimbit 2022-08-24 09:55:29 sokongan  0 | menentang  0

San Nicolas de los GarzaAnalisis pasar pengubah jenis kering Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

fuwei machinery co., ltd. 2022-08-24 10:12:16 sokongan  0 | menentang  0

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli San Nicolas de los GarzaAnalisis pasar pengubah jenis kering bagi diskaun?

Kecuali perundingan niaga hadapan 2022-08-24 10:58:57 sokongan  0 | menentang  0

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, San Nicolas de los GarzaAnalisis pasar pengubah jenis kering sangat baik, seperti bos.

Fius voltan tinggi 2022-08-24 09:49:28 sokongan  0 | menentang  0

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini San Nicolas de los GarzaAnalisis pasar pengubah jenis kering sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

aksesori elektrifikasi 2022-08-24 10:31:57 sokongan  0 | menentang  0

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda San Nicolas de los GarzaAnalisis pasar pengubah jenis kering dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian