Reyes AllianceKontrak pemasangan penyimpanan sejukAnda perlu memahami ciri-ciri struktur

632HP195506591   ·  2022-10-11 00:54:37   ·   tenaga

Buah poliuretan yang ketat mempunyai ketat air yang baik, penyorban air yang rendah tahan penerbangan vapor air yang baik, pori foam berada dalam keadaan tidak sambungan, dan kadar sel tertutup lebih dari %. Ia adalah bahan bulu mikroporous dengan struktur padat, yang lebih padat dengan permukaan udara dan tidak mudah untuk penerbangan air. Ia adalah bahan hidrofob.Kerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, ia boleh mengurangi tebal sampul bangunan dan meningkatkan kawasan penggunaan di dalam bawah keperluan pengisihan panas yang sama.Reyes Alliance,Penumpulan dan pengaturan tumpuan kargo di gudang atmosfera terkawal mempunyai kesan besar pada sirkulasi udara. Prinsip asas aliran udara adalah mengambil laluan dengan perlahan rendah untuk mendapatkan aliran udara yang besar. Jika ada sudut mati disebabkan oleh penghalang tumpukan dan sirkulasi udara sukar, akan ada ruang antara tumpukan kargo dan antara tumpukan kargo dan dinding.Pemasangan kotak elektrik unit: kotak elektrik unit akan dipasang dekat unit; Pemasangan menegak. Jika unit dipasang di atas gudang, jarak antara bawah kotak dan atas gudang mesti & amp; gt; mm; Kotak elektrik boleh ditetapkan pada dinding bangunan atau pada bingkai besi sudut.Jhang Sadr,Gudang biasa beku-cepat kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dengan suhu gas rendah (ammonia atau Freon)Pendingin buatan menjaga bilik pada suhu konstan. Dinding, lantai dan bumbung rata storan sejuk besar diletakkan dengan bahan insulasi panas dengan tebal tertentu untuk mengurangi panas masuk dari luar. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya.Tindakan penapisan akan disediakan untuk bilik villa dan lapisan atas atas permukaan jalan bangunan penyimpanan sejuk.


Reyes AllianceKontrak pemasangan penyimpanan sejukAnda perlu memahami ciri-ciri struktur



Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah, seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk, elektrik fasa volum relatif akan dibina mengikut kuasa output unit pendinginan. Jika penyimpanan sejuk adalah sejuk air-sejuk dan radiasi, saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.Jika menyemprot digunakan, ketat pintu gudang dan tetingkap akan dianggap.Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah.Kepastian Kualiti,Reyes AlliancePemasangan penyimpanan sejuk rumah tangga,Reyes AllianceYang mana untuk dipilih untuk pemasangan penyimpanan sejuk,The water tank is designed to be separated from the machine body and is double-layer. It will not drip due to condensation caused by internal and external temperature difference. It can be interlocked with the refrigeration system, that is, it will not be humidified during refrigeration to prevent serious frosting of the fan.Tip utama: dalam projek penyimpanan sejuk, hanya dengan keterampilan pemasangan penyimpanan sejuk yang cukup boleh kita pastikan penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan penyimpanan tenaga selepas pemasangan, dan tidak cenderung untuk gagal, penggunaan dan pengurusan yang sesuai dan kehidupan perkhidmatan panjang.Sebagai cair sejuk, membuat ia menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik untuk menyerap panas dalam penyimpanan, untuk mencapai tujuan sejuk.


Reyes AllianceKontrak pemasangan penyimpanan sejukAnda perlu memahami ciri-ciri struktur



Kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk bergantung pada kualiti peralatan pendinginan, tetapi ia juga mempunyai hubungan yang besar dengan pengurusan dan penyelamatan sehari-hari yang sesuai selepas pemasangan penyimpanan sejuk. Banyak kali, orang sering mengabaikan titik terakhir. Dalam kehidupan sehari-hari, selama kita menyimpan dan menyimpan penyimpanan sejuk secara biasa, kita boleh meningkatkan hidup perkhidmatan penyimpanan sejuk dan mengurangi biaya.Senarai bahan pemasangan,Papan penyimpanan sejuk, pemampat, dan komponen lain dalam penyimpanan sejuk boleh secara rasional menyesuaikan suhu penghapusan dan kondensasi, supaya mengurangi pengurangan konsumsi kuasa dan mengurangi kos produksi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, jaminan kualiti, profesional, juga dikenali sebagai proses pengesan kebocoran, adalah pautan terakhir pengurusan. Kerja ini boleh dibahagi menjadi tahap pengesan kebocoran tekanan, vakum dan ammonia.Teknologi bulu poliuretan dengan kestabilan kuat membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik,Pembangunan penyimpanan sejuk kecil digunakan secara luas dalam kehidupan dan lapisan izolasi masih tidak berpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan.Reyes Alliance berat badan diri dan kolasi normal,Reyes AlliancePenyimpanan sejuk reaktif farmaceutik, seperti industri makanan industri memproduksi, dll. kerana penyimpanan sejuk digunakan secara luas, anda tahu penyimpanan sejuk? Especially the construction process and steps of cold storage. Memahami proses pembinaan dan langkah penyimpanan sejuk adalah berguna untuk semua pautan penyimpanan penyimpanan sejuk.Pintu penyimpanan sejuk bergabung bermula sering atau tidak bermula untuk masa yang lama, atau tidak berhenti untuk masa yang lama, tidak mudah untuk retak, lembut, stabil dan selamat. Material poliuretan mempunyai struktur porositas stabil dan pada dasarnya struktur pori tertutup. Ia tidak hanya mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, tetapi juga mempunyai resistensi beku-meluah yang baik dan prestasi penyorban bunyi. Dalam keadaan penggunaan dan penyelamatan biasa, umur perkhidmatan rata-rata struktur isolasi poliuretan bubur ketat boleh mencapai lebih dari tahun. During the service life of the structure, it can reach the unit price of dry, wet or electric corrosion under normal service conditions, while the unit price of insect, fungus or algae foam material is higher than that of other traditional thermal insulation materials, but heating will increase the cost and cooling cost will be greatly reduced.

4 Balasan   |  sehingga 2022-10-11 00:54:37 | 288 Pandangan

Syarikat Kabinet Huzun 2022-10-11 09:46:22 sokongan  0 | menentang  0

Reyes AllianceKontrak pemasangan penyimpanan sejuk Minimum berapa, boleh borong

Pembinaan Landskap 2022-10-11 10:17:50 sokongan  0 | menentang  0

Walaupun Reyes AllianceKontrak pemasangan penyimpanan sejuk belum tiba, saya menantikannya, dan siasatan masih dalam perjalanan.

trek 2022-10-11 09:47:28 sokongan  0 | menentang  0

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, Reyes AllianceKontrak pemasangan penyimpanan sejuk penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Hidrogeologi 2022-10-11 10:10:44 sokongan  0 | menentang  0

Reyes AllianceKontrak pemasangan penyimpanan sejuk Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian