Fijipuertorico. kgmCold storage construction and installation companyIa boleh mempromosikan pembangunan masyarakat

632HP195506591   ·  2022-11-06 01:50:02   ·   tenaga

- tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakSama ada pompa air berfungsi secara biasa dan sama ada suis moldy berfungsi. Dalam kes ketidaknormaliti, mengendalikan pemampat pendinginan dalam penyimpanan sejuk secara tepat waktu: umumnya minyak pendinginan dan penapis kering akan diganti kali selepas operasi peralatan penyimpanan sejuk. Penggantian selepas setengah tahun. Bergantung pada keadaan.Fijipuertorico. kgm, pasang penapis pada saluran paip pemampat untuk halang tanah dalam sistem daripada memasuki pemampat dan buang air dalam sistem.Tahap awal peralatan penyimpanan sejukTaiyuan,Penyimpanan sejuk mempunyai kebakaran dan perlawanan api yang baik. After adding flame retardant, polyurethane is a kind of flame retardant and self extinguishing material. If it is burned by fire, it can be carbonized, which can effectively prevent fire spread. In particular, it can be closed as a whole after fire prevention treatment to form non combustible products.Dengan meningkat penggunaan penyimpanan sejuk, papan penyimpanan sejuk, sebagai struktur penting penyimpanan sejuk, juga meningkat. Kerana penyimpanan sejuk berbeza dari penyimpanan sejuk biasa lain, ia penting untuk persekitaran pemasangan dan suhu. Oleh itu, beberapa masalah kecil mungkin diabaikan semasa pemasangan. Menurut pemahaman berikut.Peralatan pendinginan dalam persekitaran penyimpanan segar gudang beku-cepat kebanyakan mengadopsi sistem pendinginan pemampatan tahap tunggal, dengan freon sebagai pendingin. Mod penguap dalam gudang ialah pemandu pendinginan, yang boleh menjadi jenis langit. Jika bilangan gudang kecil dan volum tidak melebihi meter kubik, mod pendinginan mesin gudang boleh dianggap. Jika terdapat bilangan besar gudang, mod kepala berbilang secara paralel boleh dianggap.


Fijipuertorico. kgmCold storage construction and installation companyIa boleh mempromosikan pembangunan masyarakat



Pintu penyimpanan sejuk bergabung bermula sering atau tidak bermula untuk masa yang lama, atau tidak berhenti untuk masa yang lama atau berhenti sebelum suhu penyimpanan mencapai.Ujian kebocoran mengisi ammonia: pengesan kebocoran mengisi ammonia boleh dilakukan selepas ujian kebocoran sistem dan kebocoran tekanan. Tujuan adalah untuk meningkatkan ketat udara sistem dan meletakkan dasar yang baik untuk kerja penuhian ammonia dan bahan pengisihan panas sistem. Selepas pengesan lekasan udara, beberapa titik lekasan yang jelas boleh ditemui. Namun, disebabkan keterbatasan udara yang lemah, titik lekasan yang diblokir oleh tanah sepanjang lubang pasir kecil tidak mudah dikesan. Oleh itu, ammonia mesti dipenuhi. Selain penerbangan yang baik, ammonia juga mempunyai bau dan mudah ditemui, Pada masa yang sama, kertas ujian fenolftalein boleh digunakan untuk pengesan kebocoran kerana ia merah mawar dalam kehadiran amonia.Kita perlu melaksanakan pemeliharaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan kuantiti besar, kualiti yang baik dan harga rendah, perlahan api - Waterproof - perlahan suhu tinggi, kuat dan kekal selamat dan dipercayai, dan menyimpan kadar operasi kompressor.Jabatan Pengurusan,Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Perhubungan punggung antara plat gudang atas dan hujung plat gudang atas akan dirawat untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk. Selepas semua plat gudang atas dipasang,Fijipuertorico. kgmBerapa banyak muatan untuk pemasangan penyimpanan sejuk, kongsi punggung akan dipenuhi dengan bahan putih, dan plat baja warna lebar mm akan ditutup di kongsi punggung dengan menarik riveting.Semasa pemasangan papan penyimpanan sejuk dalam penyimpanan sejuk, kualiti pemasangan akan secara langsung mempengaruhi suhu penyimpanan sejuk. As an important structure used in the cold storage, the cold storage board should pay attention to the details of its installation, find out the problems that are easy to be ignored, and avoid the wrong installation, which will affect the use of the cold storage or the whole installation process,Fijipuertorico. kgmBerapa banyak pemasangan simpanan sejuk umum, so as to waste resources and increase the cost.


Fijipuertorico. kgmCold storage construction and installation companyIa boleh mempromosikan pembangunan masyarakat



Apabila udara luar masuk ke dalam tubuh penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa air ke dalam gudang. Kondensasi air akan membawa kepada struktur bangunan terutama struktur izolasi panas, yang rosak oleh kebumian dan beku. Oleh itu, lapisan izolasi panas dan ketembutan basah patut ditetapkan untuk menjaga papan penyimpanan sejuk bangunan yang ketembutan kebumian dan ketembutan udara dan penyegelan yang baik.Pengurusan industri,Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.Nilai ditetapkan bagi pelbagai peranti perlindungan unit telah disesuaikan oleh kilang. Pengguna tidak dibenarkan untuk mengubahnya sesuai kehendak.Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, kemudahan pemindahan lokasi penyimpanan sejuk patut diberi keutamaan dalam pemilihan lokasi, seperti dekat ke jalan, keretapi, dll. Pada masa yang sama, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.Fijipuertorico. kgm, - pemasangan lantai penyimpanan sejuk: tingkat pertama lantai,Fijipuertorico. kgmPenyimpanan sejuk perubatan, kemudian memasang lantai, pilih lantai yang indah dan meletakkannya di tempat yang kelihatan, dan melakukan pekerjaan yang baik di lantai dan sistem penyembus evaporator.Untuk memastikan keselamatan pembangunan dan operasi penyimpanan sejuk, jangkauan antara papan penyimpanan atas menyokong (titik angkat) mesti sesuai dengan persediaan berikut: papan penyimpanan atas polistyren (tebal mm) mempunyai jangkauan yang sangat besar M, dan papan penyimpanan atas poliuretan (tebal mm) mempunyai jangkauan m.Ciri-ciri fizik papan pengisihan poliuretan adalah relatif baik, yang boleh memenuhi keperluan yang berbeza. Papan pengisihan poliuretan juga ketat dalam pemilihan bahan. Ia merupakan perusahaan penghasilan produk khas yang mengintegrasikan R & D, dan perkhidmatan. Ia telah lama dipilih dalam pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan. Ia meningkatkan prestasi keseluruhan papan pengisihan poliuretan dan membolehkan papan pengisihan poliuretan bekerja untuk masa yang lama, Papan pengisihan poliuretan telah juga menjadi salah satu bahan dinding luar utama.

2 Balasan   |  sehingga 2022-11-06 01:50:02 | 155 Pandangan

Peralatan penghawa dingin pusat 2022-11-06 09:36:55 sokongan  0 | menentang  0

Hebat Fijipuertorico. kgmCold storage construction and installation company, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.

Memborong dan runcit barangan keperluan harian 2022-11-06 11:17:42 sokongan  0 | menentang  0

Saya rasa ia bagus. Masa saya membelinya, saya melihat komen di komen dan saya membelinya. Apabila saya melihat penghantaran, saya sangat teruja. Selepas Fijipuertorico. kgmCold storage construction and installation company sampai, saya teruja untuk mencubanya dengan penuh harapan, dan hasilnya cukup bagus!Dan wanita khidmat pelanggan juga sangat baik dan sopan.Puan khidmat pelanggan juga menjawab soalan saya dalam beberapa saat, haha, saya akan membeli semula lain kali.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian