Point FortinPenukar 6 kVPerkongsian jenis minyak anti karat yang berkenaan

122HP117294921   ·  2022-12-13 19:32:52   ·   Mesin dan peralatan industri
Point FortinDimensi pengubah selam minyak 1600KVA,

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.Point Fortin,Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira % tetapi apabila memilih kapasitas pengubah,Point FortinSuhu pengubah jenis kering, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.Koflach,Dalam keadaan biasa,Point FortinTanda pengubah kuasa jenis kering, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;


Point FortinPenukar 6 kVPerkongsian jenis minyak anti karat yang berkenaan



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.Operasi pengubah tenggelam minyakBerapa harganya?,Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?


Point FortinPenukar 6 kVPerkongsian jenis minyak anti karat yang berkenaan



Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.Jabatan jualan,Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi 'buzzing and buzzing' dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan 'crackling' dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.Point Fortin,In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.Sebab penyegelan yang buruk umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

5 Balasan   |  sehingga 2022-12-13 19:32:52 | 233 Pandangan

Perkhidmatan Pameran 2022-12-13 20:01:38 sokongan  0 | menentang  0

Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari Point FortinPenukar 6 kV untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

Perundingan produk perubatan 2022-12-13 20:48:16 sokongan  0 | menentang  0

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda Point FortinPenukar 6 kV, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

peralatan mudah alih 2022-12-13 21:47:06 sokongan  0 | menentang  0

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini Point FortinPenukar 6 kV sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Kejuruteraan sistem pencegahan teknologi keselamatan kontrak 2022-12-13 21:27:23 sokongan  0 | menentang  0

Point FortinPenukar 6 kV Kualiti pada harga ini adalah nilai terbaik untuk wang

Aksesori pam konkrit 2022-12-13 20:35:10 sokongan  0 | menentang  0

Point FortinPenukar 6 kV Sangat bagus, saya akan menempah milik anda untuk batch seterusnya.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian