Sabaneta20 paip kuasa dua galvanizedMaterial sokongan penting untuk pemprosesan

256HP158312377   ·  2022-12-17 01:58:43   ·   Bahan binaan

Tub kuasa dua bermain peran penting dalam pembangunan ekonomi yang cepat. Fungsi tub kuasa dua berbeza, dan ciri- cirinya juga berbeza. Tub kuasa dua mempunyai piawai yang ketat. Terdapat banyak proses penyelesaian dan keuntungan tub kuasa dua. Mari saya tunjukkan proses penyelesaian dan keuntungan tub bawah.Ia adalah proses melukis lubang mati logam tergulung kosong (bentuk, paip, produk, dll.) ke dalam seksyen untuk mengurangi panjang dan meningkat. Ia kebanyakan digunakan untuk memproses sejuk.Sabaneta,Sekarang dalam banyak projek pembinaan kita boleh melihat bayangan tub kuasa dua qb,SabanetaMesin paip kuasa dua Galvanized, kerana tub kuasa dua qb cukup sukar dalam kesukaran, dan prestasi dan kualiti deformasi, stempel, potong dan proses lain berdasarkan kesukaran, yang juga menjamin ciri-ciri mekanik. Berdasarkan di atas, yang mempromosikan pembangunan pembinaan ekonomi. Kerana proses produksi lubang tabung kuasa dua berbeza, saya akan memperkenalkan secara terperinci jenis desain lubang tabung di bawah.Sassari,Tub kuasa dua besi tidak berdiri untuk pengangkutan cair (gbt-) adalah tub kuasa dua yang terbuat dari baja tidak berdiri untuk pengangkutan cair.Untuk penghantaran gas: gas, uap dan gas petroleum cair.Permukaan paip kuasa dua galvanized dirawat oleh peledak pasir, dan skala oksid dan rust dibuang, letupan manual dan mekanik boleh diadopsi, tetapi aras kualiti letupan mesti mencapai.


Sabaneta20 paip kuasa dua galvanizedMaterial sokongan penting untuk pemprosesan



Pemprosesan tabung kuasa dua kebanyakan pemprosesan tabung kuasa dua ialah pemprosesan tekanan tabung kuasa dua, yang menghasilkan deformasi plastik besi yang diproses (bilet, ingot, dll.). Menurut suhu pemprosesan tabung kuasa dua,SabanetaHarga paip persegi galvanized DN100, tabung kuasa dua boleh dibahagi menjadi pemprosesan sejuk dan pemprosesan panas. Pemprosesan utama tabung kuasa dua termasuk: gulungan: jarak (berbentuk bentuk) antara tabung kuasa dua logam kosong dan gulungan putaran , kerana pemampatan gulung, seksyen bahan dikurangkan dan panjang ditambah. Ini adalah kaedah produksi biasa untuk menghasilkan tabung kuasa dua. Ia terutama digunakan untuk menghasilkan profil tabung kuasa dua, plat dan tabung. Ia dibahagi menjadi gulung sejuk dan gulung panas.Secara singkat, proses produksi tabung kuasa dua termasuk proses ini: tabung kosong & mdash& mdash; Potong & mdash& mdash; Panas & mdash& mdash; Performasi & mdash& mdash; Pipe rolling & mdash& mdash; Saiz (mengurangkan) & mdash& mdash; Menyelesaikan & mdash& mdash; Potong kepala dan ekor & mdash& mdash; Semak & mdash& mdash; Pakej & mdash& mdash; Gudang.Keuntungan pembelokan kosong ialah ia boleh membengkung panjang sisi apabila pembelokan sebenar tidak boleh dilakukan, seperti pembelokan sinkronik dan selesaikan sisi atas dan sisi tabung kuasa dua qb. Bengkiran kosong juga boleh membengkung sudut dalaman r. t tanpa memecahkan dinding tabung.Pelanggan pertama,Besi karbon diklasifikasi oleh komposisi kimia: tabung persegi A. besi karbon rendah (C & le; .%); b. Besi karbon tengah (C & le; . ~ . %); c. Besi karbon tinggi (C & le; .%).Tubu kuasa dua adalah besi yang sangat baik dalam pembinaan ekonomi. Terdapat banyak jenis dan prinsip lukisan sejuk and a mungkin masih mempunyai banyak pemahaman yang tidak cukup prinsip lukisan sejuk satu sama lain paip berikutnya, saya akan membawa anda untuk belajar prinsip lukisan sejuk itu.Ratusan darjah Celsius, yang boleh menghemat tenaga.


Sabaneta20 paip kuasa dua galvanizedMaterial sokongan penting untuk pemprosesan



Tuba kuasa dua mempunyai julat luas medan aplikasi. Medan utamanya ialah industri pembinaan, yang mempromosikan pembangunan pembinaan ekonomi. Kerana proses produksi lubang tabung kuasa dua berbeza, desain produksi lubang tabung kuasa dua juga berbeza. seterusnya, saya akan memperkenalkan secara terperinci jenis desain lubang tabung di bawah.pengurusan,Besi babi merujuk kepada produk yang dibuat dengan mencurahkan minyak besi di dalam forn. Ia terutama digunakan untuk pembuatan besi dan casting kuasa dua. Letakkan besi babi yang dilemparkan ke dalam kilang yang mencair untuk mendapatkan besi yang dilemparkan (cair), dan letakkan besi yang dilemparkan cair ke dalam paip persegi yang dilemparkan. Besi yang dilemparkan ini disebut besi yang dilemparkan.Sebelum memotong gas, hapuskan tanah dan lemak di permukaan baja, dan tinggalkan ruang tertentu di bawah untuk memudahkan letupan dari sampah. Semasa memotong gas, pergerakan obor memotong patut disimpan pada kelajuan seragam. Permukaan memotong patut berada ~ mm jauh dari puncak inti api. Jika jarak terlalu dekat, pinggir memotong akan mencair, dan jika ia terlalu jauh, memotong akan dihentikan dengan mudah disebabkan panas yang tidak mencukupi.Secara umum, pemilihan kimia dan elektrolitik digunakan untuk pemilihan rawatan. Hanya pemilihan kimia digunakan untuk saluran paip, yang boleh menghapuskan skala oksid rust dan jubah lama. Tub kuasa dua profesional, tub segiempat, tub segiempat, tub segiempat tanpa senyap, tub segiempat galvanized dan tub segiempat galvanized adalah selamat, baik bagi persekitaran dan ekonomi! Produk ini dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai Kadang-kadang ia boleh digunakan sebagai pemprosesan semula selepas letupan pasir dan pembuangan rust. Walaupun pembersihan kimia boleh membuat permukaan mencapai kesucian dan kasar tertentu, garis penyancarnya adalah rendah dan mudah untuk mencemarkan persekitaran.Sabaneta,Kelajuan komprensif besi biasa A. besi struktur karbon: (a) Q (b) Q (b); (c) Q ( C) ; (d) Q(B); (e) Q.Penyelamatan adalah bahan gradien sintetik yang boleh digunakan sebagai solder untuk penyamaran bahan bentuk khas untuk mengatasi ketidakpadanan sifat kimia,SabanetaFabrik paip Galvanized, mekanikal dan fizik antara logam as as.Pipa besi untuk pengeboran geologi (yb-) adalah paip besi yang digunakan oleh departemen geologi untuk pengeboran inti. Ia boleh dibahagi menjadi paip pengeboran, kolar pengeboran, paip inti, kasing, paip sedimentasi, dll.

4 Balasan   |  sehingga 2022-12-17 01:58:43 | 241 Pandangan

Tapis dan perniagaan import dan eksport 2022-12-17 09:18:50 sokongan  0 | menentang  0

Ya, Sabaneta20 paip kuasa dua galvanized kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang

Aksesori Perancah dan Perancah 2022-12-17 09:15:01 sokongan  0 | menentang  0

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini Sabaneta20 paip kuasa dua galvanized sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Pengilangan Soda Besar 2022-12-17 09:34:20 sokongan  0 | menentang  0

Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya Sabaneta20 paip kuasa dua galvanized, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

Penjualan produk elektronik dan komponen elektronik 2022-12-17 10:14:30 sokongan  0 | menentang  0

Kualiti sangat bagus, sangat bagus, Sabaneta20 paip kuasa dua galvanized sama seperti gambar, pembungkusan dan kualiti juga sangat baik,
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian