AlamarTubuh pompa paipSpesifikasi pembinaan untuk projek pembinaan semula

466HP159575805   ·  2023-01-29 21:51:59   ·   Mesin dan peralatan industri

   Putar dalam arah berguling sehingga kencangan antara impeller dan plat pengawal depan berhenti, kemudian guna bolt penyesuaian untuk bergerak rotor ke belakang, rekod ruang pergerakan ke hadapan dan ke belakang,AlamarPompa slurry yang tidak menyentuh, mengedarkannya secara bersamaan antara plat pengawal depan dan belakang impeller sehingga ruang antara impeller, plat pengawal depan dan plat pengawal belakang adalah rata, berhenti, Dan ketatkan kedua-dua cakera debu dan ketatkan mereka pada rakit.   Pemacu tahap pertama pompa dihapuskan; Ia juga perlu untuk mengacaukan kacang yang menyambungAlamar,   Keperlukan pemasangan berbeza: pompa lumpur menegak perlu b   Dengan pembangunan terus menerus teknologi pam lumpur, pam lumpur selam juga bertindak balas kepada   Atas perlindungan lengkap, struktur yang masuk akal, pemasangan yang sesuai dan prestasi biaya tinggi. Dalam kes kegagalan tenaga dari kilang dan kecemasan, pompa air akan bermula secara automatik untuk menambah tekanan rangkaian paip.


AlamarTubuh pompa paipSpesifikasi pembinaan untuk projek pembinaan semula



   Pertama-tama,Alamarpompa selam yang baik, mari s memahami penyebab bekalan cair yang tidak mencukupi: Jika aras cair yang disimpan dalam tangki penyimpanan cair yang berkeliaran lebih rendah dari %, maka bekalan cair yang tidak mencukupi akan berlaku apabila ia sedang digunakan. Or the pump adds too much lubricating oil, the outlet valve can be turned down to increase the resistance to control the current.Cipta kecerdasan,   Pompa patut dibahagi menjadi dua aspek: elektrik dan mesin. Adapun mesin,AlamarPriming sendiri pompa sampah yang tidak menyekat, anda boleh membandingkan rekod pemeliharaan terdahulu. Kedua ialah elektrik. You should know the power of   pasang valv untuk suntik air di dalam dan keluar air. This method is to install a valve on the water inlet pipe of the submersible slurry pump and connect the water pipe to inject water into the pump. Ini adalah kaedah biasa dan sederhana.   Pengepasan pelindung laut


AlamarTubuh pompa paipSpesifikasi pembinaan untuk projek pembinaan semula



   Tujuan adalah untuk menghindari kebocoran air pompa, tetapi segel air mungkin rosak kerana kesalahan selepas beisasaran,   Ada perbezaan antara pompa sumber dan pompa pembuangan. Walaupun media yang dihantar oleh kedua-duanya bukanlah air murni dan media lain, perbezaan antara sampah dan sampah masih besar. Mari s take a look at the difference between the two.lubang pembuangan minyak dan kawasan kabel terbuka. Jika mereka terlepas, mereka mesti ketat.pam yang terlihat. Kaedah ini sering sesuai untuk pengesan semula. Walaupun terdapat suara dalam persekitaran sekitar ia tidak akan mempengaruhi hasil pengesan. Oleh itu, banyak pompa sering mempunyai keputusan pengukuran yang lebih baik bila digunakan.Alamar,   Apa yang diketahui adalah penyegelan bekas. Segel itu mudah dipasang dan disimpan, stabil dan boleh dipercayai, tetapi harganya cukup mahal.   It may be that the motor power of the water pump is too large, the working current is too large, and the heat generation is too large, resulting in the high temperature of the vacuum pump.   Apa penyebab muatan pompa.

0 Balasan   |  sehingga 2023-01-29 21:51:59 | 68 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian