AguilaresPompa saluran paipApa langkah untuk keindahan

466HP159575805   ·  2023-02-11 04:23:10   ·   Mesin dan peralatan industri

   Apa yang perlu diperhatikan dalam proses ini? Mari s belajar tentang precamedia urry untuk menghasilkan kadar aliran tertentu, memandu aliran kuat, dan sedar pengangkutan slurry.Aguilares,   saiz partikel (maksimum dan minimum) mm   Contohnya, di pasar, contohnya, pompa penyapuan,AguilaresPompa Vortex dan pompa paip, sebahagian dari mereka mempunyai kedalaman lebih dari meter, ia tidak sesuai untuk menggunakan pompa penyapuan menegak dalam keadaan kerja seperti ini, tetapi ia sangat mudah untuk menggunakan pompa penyapuan selam.Nov,   Pertama, sebab tubuh motor: sambungan yang salah akan membuat suhu meningkat dengan cepat apabila peralatan digunakan; Selain itu, mungkin ada beberapa fasa untuk fasa sirkuit pendek diantara pembetulan stator, jadi apabila keadaan relatif kecil, motor hanya di tempat setempat   Atas, perlindungan lengkap, struktur yang masuk akal, pemasangan yang sesuai dan prestasi biaya tinggi. Dalam kes kegagalan tenaga dari kilang dan kecemasan,AguilaresPompa slurry yang tidak menyentuh, pompa air akan bermula secara automatik untuk menambah tekanan rangkaian paip.   gland bearing depan dan belakang dipasang dengan segel minyak, yang dipenuhi kertas hijau atau asbest. Terdapat ruang .- mm antara kelenjar belakang dan arah.


AguilaresPompa saluran paipApa langkah untuk keindahan



   Saat ini, segel mekanik memegang bahagian yang meningkat di pasar pompa segel.operasi kunci. Prosedur permulaan mudah dan mudah. Ia boleh mengawal pompa api berbilang pada masa yang sama, pump damage and disassembly.biaya produksi,AguilaresPompa boleh dipomp pembuangan,   Secara umum, kedalaman menyelam pompa penyelam selam tidak lebih dari meter, dan operasi itu boleh dipercayai. Mengapa tidak lebih dari meter? Ini adalah titik teknikal penting   Hidupkan operasi bodoh jenis bekalan kuasa; Ia mempunyai julat yang luas aplikasi. Dalam banyak kes, ia milik stesen kerja yang boleh dibawa ke mana sahaja yang diperlukan, kerana ia tidak memerlukan terlalu banyak fasilitas bantuan.   Secara umum, kedalaman menyelam pompa penyelam selam tidak lebih dari meter, dan operasi itu boleh dipercayai. Mengapa tidak lebih dari meter? Ini adalah titik teknikal penting


AguilaresPompa saluran paipApa langkah untuk keindahan



   Pompa pasir menegak secara umum adalah pompa lumpur selam. Kaedah aplikasi utama adalah bahawa pompa motor dan air boleh mempam bahan yang perlu disertai apabila mereka ditempatkan ke dalam perlombaan bawah air.Pengurusan kualiti,   sahkan sama ada kapasitas tekanan saluran paip memenuhi keperluan, dan melakukan ujian hidrostatik jika perlu.   Ganti ruang motor pompa air.  .Aguilarespompa lumpur menegak terletak. Apa perbezaan antara kedua-dua? Mari s yze.   ikat wayar tembaga yang terkena ke inti kabel secara bersamaan, aliran luas dan menyusup tin secara bersamaan.   Fleksibiliti. Peralatan mempunyai struktur maju, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Ia sesuai untuk membawa cair yang mengandungi partikel-partikel yang solid, seperti batu pasir, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.

4 Balasan   |  sehingga 2023-02-11 04:23:10 | 189 Pandangan

Youchuang Future Technology and Trade Co., Ltd. 2023-02-11 11:29:20 sokongan  0 | menentang  0

AguilaresPompa saluran paip Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Perkhidmatan kawalan pencemaran udara 2023-02-11 12:28:35 sokongan  0 | menentang  0

Ya, AguilaresPompa saluran paip kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang

Penjualan mesin dan peralatan 2023-02-11 12:03:20 sokongan  0 | menentang  0

AguilaresPompa saluran paip Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

Penyiasatan geoteknik 2023-02-11 13:00:38 sokongan  0 | menentang  0

Sayang, AguilaresPompa saluran paip Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian