BautaPenyelam pompa sampahKesalahan apa yang patut dihindari dalam penyelamatan

466HP159575805   ·  2023-02-14 13:52:36   ·   Mesin dan peralatan industri
BautaPompa sampah yang tidak menyekat menegak,

   Perkara untuk menggunakan kaedah ini adalah bahawa pistol air mesti mempunyai aliran yang cukup semasa digunakan, jika tidak kesan pompa selam mungkin tidak jelas.pemilihan saluran paip akan mempertimbangkan biaya pembelian sekali, biaya operasi jangka panjang dan kepercayaan operasi.Bauta,hase ke tanah, dan nilai tidak boleh kurang dari megohm. Jika tidak pembangian stator motornya harus diadakan rawatan monotonik,BautaPompa saluran bawah tanah, dan suhu rawatan monotonik tidak boleh melebihi [UNK].   Arah kekuatan tekanan perbezaan adalah bertentangan, yang boleh ofset sebahagian dari kekuatan paksi dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan bearing.Semporna,mengikuti langkah yang betul untuk disambungkan. pompa rry, sering gagal membezakan perbezaan antara pompa slurry menegak tenggelam dan pompa slurry tenggelam. Nama pompa sumbu dan sumbu nampak sama, tapi ada perbezaan penting. Apa perbezaan antara pompa lumpur selam dan pompa lumpur menegak?


BautaPenyelam pompa sampahKesalahan apa yang patut dihindari dalam penyelamatan



ry pump.   Sama ada paip diblok atau valv tidak dibuka; D. whether the water pump is reCakera nce dan kekunci pada saluran bertukar, dan kemudian seksyen pembuangan termasuk vane panduan tahap terakhirPersekitaran pemeriksaan, ia mempunyai kesan yang besar pada impeller peralatan sendiri. Jadi bagaimana untuk mengesan sama ada peralatan mempunyai kavitasi semasa digunakan?


BautaPenyelam pompa sampahKesalahan apa yang patut dihindari dalam penyelamatan



dimasukkan oleh enjin listrik atau diesel, pemandunya (seperti pemandu listrik) berputar liar, sehingga membentuk vakum dalam pemandu. Dengan cara ini tekanan atmosferik akan memindahkan tekanan air untuk pompa air. Sebenarnya, dari sudut pandang al, ia adalah untuk menukar tenaga elektrik atau kimia ke gravitiMari kita lihat.,   Banyak orang tidak tahu banyak tentang kemasan dan penyegelan peralatan kerana peralatan massa dan tenaga. Seterusnya, mari s belajar mengenai kaedah pakej dan penyegelan peralatan: penyegelan pakej adalah sangat biasa dalam pompa sumur selam. Kaedah ini mempunyai penyegelan yang baik pe   total depth of well or pool Mtekan kacang, kemudian lepaskan kursi. Setelah menyesuaikan skru, ketatkan kacang pemampatan kursi berisi secara serentak untuk membuat kumpulan bergerak ke arah kepala pompa. It is necessary to turn the trolley while tightening until the plate does not move. Putar mengikut operasi pamBauta,nitoring.l pam segel longgar mesti periksa tekanan air dan volum air yang mengunci secara terus menerus, menjaga sejumlah kecil air pembersihan mengalir sepanjang longgar longgar, periksa pengimbangan dan menggantikan pengimbangan secara terus menerus. Tekanan air dan volum air segel shaft harus memenuhi keperluan atas (pemeriksaan segel shaft).pe dalam air,BautaPakai pompa lumpur tahan, dan pam perlu dimulakan. Sebab keterangan struktur pompa lumpur dan pompa lumpur tenggelam, enjin perlu ditempatkan di permukaan air semasa operasi, dan pompa mesti diselesaikan apabila ditempatkan ke dalam air. Jika tidak, motor akan jatuh ke dalam air

2 Balasan   |  sehingga 2023-02-14 13:52:36 | 120 Pandangan

Reka bentuk Stesen Janakuasa Fotovolta Suria 2023-02-14 13:57:50 sokongan  0 | menentang  0

Perkhidmatan anda sangat baik, BautaPenyelam pompa sampah juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Bahan binaan baru komposit bukan organik 2023-02-14 15:01:01 sokongan  0 | menentang  0

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, BautaPenyelam pompa sampah asli, berkualiti dan murah, haha.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian