EncrucijadaPompa sumur dalamMasuk ke era pembangunan tanda

466HP159575805   ·  2023-02-25 01:25:12   ·   Mesin dan peralatan industri

   Gas yang dimasukkan secara tidak sengaja ke dalam peralatan telah dilepaskan dan prestasi penutup yang baik dijamin.   Pertama-tama, mari s memahami penyebab bekalan cair yang tidak mencukupi: Jika aras cair yang disimpan dalam tangki penyimpanan cair yang berkeliaran lebih rendah dari %,EncrucijadaApi pompa sumur dalam, maka bekalan cair yang tidak mencukupi akan berlaku apabila ia sedang digunakan. Or the pump adds too much lubricating oil,   Namun, ia juga boleh dipanggil pompa sampah selam.   Selepas meter, penyegelan peralatan tidak dapat menahan tekanan air di kedalaman ini.Nicky,   The type selection planning of submersible slurry pump has a great impact on its service life and operation stability. Rencana pemilihan jenis saintifik dan yang masuk akal akan mempengaruhi sama ada pompa lumpur boleh mencapai operasi efisien. Kuasa operasi pompa lumpur sangat tinggi dan kehilangan kecil. Kehidupan perkhidmatan bahagian laluan aliran pompatekanan dalam pompa lebih tinggi dari . MPa, saiz dan kualiti aksesori tebal dan tipis.   putar impeller untuk memeriksa sama ada ia fleksibel, dan memeriksa sama ada segel di lubang ventilasi pompa, wa   Function of shaft seal of submersible slurry pump: the main of shaft seal is to prevent high-pressure liquid from leaking out of the pump and prevent air from entering the pump.Honesty is the foundation,kemudahan dengan tambahan kelajuan khususMenakutkan kacang dengan kunci. sebagai   Apa penyelesaian situasi ini?


EncrucijadaPompa sumur dalamMasuk ke era pembangunan tanda



   Apabila menambah minyak lubricating ke pompa pada masa biasa meterKepastian Kualiti,   Mulakan pompa priming. Selain itu,EncrucijadaPompa lumpur tenggelam garis sampah, disebabkan keterangan struktur pompa selam motor perlu ditempatkan di permukaan air untuk digunakan semasa operasi, dan kemudian pompa perlu ditempatkan di dalam air untuk digunakan. Oleh itu, pompa penyelam selam mesti   jenis peranti penghantaran (penghantaran kotak gerak, penghantaran tali pinggang rata, penghantaran tali pinggang V)   Jika tidak ada sensor kebocoran air yang sepadan, diperlukan untuk menyimpan secara terus-menerus lumpur selamEncrucijada,   Atas, perlindungan lengkap,EncrucijadaBaigang deep well pump, struktur yang masuk akal, pemasangan yang sesuai dan prestasi biaya tinggi. Dalam kes kegagalan tenaga dari kilang dan kecemasan, pompa air akan bermula secara automatik untuk menambah tekanan rangkaian paip.   Submersible sl   The utility and durability of the utility model, so the polymer composite materials are generally used in production.

2 Balasan   |  sehingga 2023-02-25 01:25:12 | 161 Pandangan

Peti besi logam dan keluli tahan karat 2023-02-25 10:14:21 sokongan  0 | menentang  0

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini EncrucijadaPompa sumur dalam sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Semburan pemprosesan 2023-02-25 09:32:53 sokongan  0 | menentang  0

EncrucijadaPompa sumur dalam Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian