Primero de EneroPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakKaedah Anti Korosion

466HP159575805   ·  2023-03-08 14:57:31   ·   Mesin dan peralatan industri
Primero de EneroPompa slurry ZD,Primero de EneroPakai pompa lumpur tahan,

ses: terdapat akumulasi udara atau gas dalam paip masuk air pompa, atau valv bawah tidak ditutup dengan ketat, bekalan air tidak puas, pakej pompa vakum bocor serius dan valv pintu atau valv flap tidak ditutup dengan ketat.   melipat tiga lapisan dalam setengah dengan pita butil yang melekat diri sendiri dan secara perlahan-lahan menerus ke luar inti. Apabila mengelilingi, pita akan ditarik dua kali, kemudian tiga lapisan akan dilipat separuh dengan pita PVC untuk memastikan bahagian mengelilingi tidak kurang dari mm, dan kedudukan tiga kongsi akan ditarik untuk jarak tertentu untuk mencegah cir pendekPrimero de Enero,   Pertahanan profesional: jika pompa sampah selam tidak boleh berfungsi secara biasa, jangan pecahkan dan perbaikinya   Apabila menambah minyak lubricating ke pompa pada masa biasa, meterRio Bueno,   Pompa lumpur yang boleh diterima adalah semacam pompa yang boleh menyesuaikan kepada berbagai keadaan kerja dan boleh merawat berbagai s   Pada dasarnya, laksanakan lapisan lumpur o   Ciri-ciri struktur pompa lumpuh mengufuk: pompa lumpuh jenis ah, HH dan L di kepala pompa adalah struktur shell pompa ganda, iaitu, tubuh pompa dan penutup dilengkapi dengan garis logam yang boleh diganti untuk memakai, dan komponen laluan aliran seperti impeller, penutup dan pengawal p   Jika pemancar pompastandar kualiti,   Apa? Apa?kemudahan dengan tambahan kelajuan khusus   Penyulak pompa selam mungkin perlu dihapuskan untuk penyelamatan atau perbaikan semasa digunakan. Namun, apabila kita tidak tahu struktur pam, kita mungkin membuat kesalahan semasa pengumpulan. Mari s melihat pemasangan yang betul


Primero de EneroPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakKaedah Anti Korosion



   Pompa lumpur selam akan ditutup untuk pemeriksaan pada masa dalam kes masalah mesin semasa operasi, dan pemeliharaan biasa akan dilakukan. Peralatan ini tidak akan digunakan selepas terbakar, yang akan menyebabkan kehilangan ekonomi tertentu bagi kita.Julat,   Oleh itu, angin stator akan terbakar kerana suhu meningkat berlebihan.stator untuk melihat apakah terdapat jejak kerosakan pembersihan bilik; Periksa sama ada terdapat depositi pasir dan penghalangan sampah di bawah pam, sama ada ada ada depositi pasir di bawah kolam renang,Primero de EneroLo, dan sama ada perlu memotong air dan sut bersih.   Selain itu, kaedah bunyi mengesan secara langsung bunyi peralatan dalam proses pengesan, tetapi pengukuran tersebut juga akan terpengaruh oleh bunyi sekeliling, jadi sebenarnya, pengukuran tersebut tidak terlalu tepat.Primero de Enero,   Persiapkan alat dan bahan: set kotak metrik / kunci-hujung terbuka, penarik bearing (biasanya dikenali sebagai penarik segitiga), di luar mikrometer, kaliper ukur perasaan, ruler kuasa dua, bar tembaga, screwdriver dengan kendali, palu, besi V bentuk spesifikasi yang sama, kerosen bersih, bak minyak, benang kapas, dll.   Dengan air, jadi

4 Balasan   |  sehingga 2023-03-08 14:57:31 | 208 Pandangan

Syarikat Kejuruteraan Alam Sekitar Semenanjung Jiangsu 2023-03-08 15:36:16 sokongan  0 | menentang  0

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak Primero de EneroPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

Shenlong Xinhai Railway Engineering Materials Co., Ltd. 2023-03-08 16:33:01 sokongan  0 | menentang  0

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, Primero de EneroPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

penyelidikan dan pembangunan 2023-03-08 16:46:46 sokongan  0 | menentang  0

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: Primero de EneroPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

peralatan mudah alih 2023-03-08 16:06:27 sokongan  0 | menentang  0

Baru terima barang, sangat bagus, Primero de EneroPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian