PoptunPompa saluran bawah tanahWhat causes the bad effect

466HP159575805   ·  2023-03-30 05:48:49   ·   Mesin dan peralatan industri
sambungkan dengan cepat ke kaedah yang betul.seal.Lenger   Semak kabel motor sendiri: ia mungkin suhu tinggi disebabkan oleh kabel yang salah. Jika kabel salah,PoptunPompa paip korosif,PoptunPenyelam pompa sampah,   Mungkin juga terdapat kegagalan mekanik pompa, seperti kerosakan serius pada pembawa pompa, sehingga bore akan & ' swept& ' apabila stator dan rotor menggosok satu sama lain, atau impeller akan terperangkap kerana kotoran seperti air dan rumput apabila   Jadi ia mempunyai proses pengalihan air dan penghabisan. Biasanya ada dua cara untuk menyuntik air ke dalam peralatan. Satu adalah untuk menyuntik air secara langsung ke dalam bilik pam, dan yang lain adalah untuk pam keluar gas dalam pam untuk menetapkan vakum tertentu dan memperkenalkan air soubila operasi dihentikan.


PoptunPompa saluran bawah tanahWhat causes the bad effect



   Sekarang anda tahu sebabnya pompa mempunyai turbiditi udara. Sebenarnya, ini adalah fenomena yang sangat umum. Anda tidak Jangan risau. Pompa air boleh mengangkut banyak perkara, seperti air, minyak, logam cair, malam asam dan sebagainya. Ia adalah cara yang baik untuk pengangkutan.istimewa, mereka semua ditempatkan pada garis lurus yang sama, dan diameter masuk dan keluar mereka adalah sama, keterangan keseluruhan adalah sama dengan seksyen   Bahagian Tao juga memakannya.Perkhidmatan jujur,   Arah baris memberi perhatian kepada arah putaran. Kemudian lepaskan kacang pemampatan asal kotak bearing pompa slurry pompa selam, ketat penyesuaian spenghantaran dan menarik sungai. Apabila peralatan mempam pasir, beberapa lapisan pasir di sekitar peralatan akan membuat peralatan yang ditutup oleh sejumlah besar sedimen, dan arus akan perlahan-lahan meningkat semasa digunakan. Kita patut pilih.bila operasi dihentikan.


PoptunPompa saluran bawah tanahWhat causes the bad effect



   Satu penyukar frekuensi dengan satu pompa yang menyebabkan pemasangan. Kaedah penukaran khusus adalah sebagai berikut: tutup valv kembalian, pasang sensor aras cair pada dinding dalaman tangki oleh penghasil pompa slurry dan guna pelarasan PID frekuensiHarga yang boleh diterima,PoptunPompa slurry berat menegak,     Selain aksesori konvensional, pompa panjang biasa juga boleh menghasilkan pompa sumur dalam dengan ciri-ciri al berbeza mengikut keperluan khas pelanggan. Jika diperlukanry out targeted anti-corrosion and wear-resistant treatment on these parts during optimization, so as to improve the integrity of the equipment andPoptun,keseimbangan ernal dan luaran pompa penyelam selagi pengangkutan, sehingga tekanan di kedua-dua hujung peralatan boleh diseimbang semasa penggunaan biasa   Contohnya, ia mempunyai kesan yang besar pada impeller peralatan sendiri. Jadi bagaimana untuk mengesan sama ada peralatan mempunyai kavitasi semasa digunakan?   Kita juga perlu membuat pilihan sesuai dengan keadaan setempat apabila kita membuat pembelian pada masa biasa. Contohnya, kepala pompa sentrifugal sendiri adalah relatif tinggi, tetapi output air tidak terlalu besar apabila digunakan, jadi ia berkesan apabila digunakan di banyak kawasan gunung

2 Balasan   |  sehingga 2023-03-30 05:48:49 | 162 Pandangan

Syarikat Kejuruteraan Hiasan Baoxing 2023-03-30 07:43:37 sokongan  0 | menentang  0

PoptunPompa saluran bawah tanah Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

Alat suis 2023-03-30 13:03:29 sokongan  0 | menentang  0

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli PoptunPompa saluran bawah tanah bagi diskaun?
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian