FrancoisPemasangan bekuKepentingan motivasi

632HP195506591   ·  2023-05-05 01:11:42   ·   tenaga

Biasanya perhatikan keadaan operasi pemampat jantung peralatan penyimpanan sejuk dan suhu exhaust. Semasa operasi perubahan musim, perhatikan keadaan operasi sistem dan menyesuaikan bekalan cair dan suhu kondensasi sistem pada masa.Isolasi lantai penyimpanan sejuk ukuran-tengah struktur penyimpanan sejuk ukuran-tengah adalah apa yang kita sering panggil permukaan, iaitu, atas dan dinding dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan-bahan isolasi lain, sementara tanah perlu diisolasi secara terpisah. Pada masa ini, operasi umum di pasar adalah: meletakkan tanah dengan papan ekstrus XPS, meletakkan bukti basah dan mengisolasi materi SPS di atas dan di bawah papan ekstrus secara berdasarkan, dan kemudian menuangkan beton atau beton kuat.Francois,Karakteristik fungsi khusus mesin segar.Secara rasional menyesuaikan penapis penyimpanan sejuk dan melumpuhkan pada masa: Secara umum, setiap [UNK] meningkat suhu penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk boleh menyimpan tenaga dengan ~ . Oleh itu, pada premis untuk memenuhi proses pendinginan produk, bekalan cair boleh disesuaikan untuk meningkatkan suhu penapisan sebanyak mungkin.Herisan,FrancoisKost pemasangan penyimpanan sejuk, - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar,FrancoisApa syarikat pemasangan penyimpanan sejuk, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.Penyimpanan sejuk milik jenis peralatan pendinginan. Berbanding dengan peti sejuk, kawasan pendinginannya besar, tetapi mereka mempunyai prinsip pendinginan yang sama. Jadi bagaimana untuk menyimpan penyimpanan sejuk setiap hari. Hari ini saya akan memperkenalkan bagaimana untuk melakukan kerja yang baik dalam pengurusan dan penyimpanan sehari-hari selepas pemasangan penyimpanan sejuk.


FrancoisPemasangan bekuKepentingan motivasi



Kedua, operasi kerja berbilang pada malam boleh dipilih jika boleh. Apabila bekerja pada waktu malam, suhu luaran rendah, suhu air sejuk dikurangkan, dan tekanan kondensasi dan suhu kondensasi dikurangkan. Kapasiti sejuk sistem pengumpulan sampel, ditambah dengan peran yang sama papan penyimpanan sejuk, mengurangkan operasi kuasa kompressor dan mencapai tujuan penyimpanan tenaga.Apa perasaan biasa perlindungan dan penyelamatan peralatan gudang segar? Pada hari ini, skop aplikasi kedai penyimpanan segar semakin luas. Ia berkaitan dengan kehidupan harian kita. Selain kilang produksi makanan, kedai dan restoran telah mula membina kedai penyimpanan segar. Tujuan utama untuk membina gudang penyimpanan segar adalah untuk memastikan segar makanan. Terdapat banyak tindakan pencegahan dalam proses penyimpanan baru. Selepas selesai, terdapat juga banyak item perlindungan dan penyelamatan. Pencegahan dan perlindungan biasa penyimpanan baru boleh meningkatkan kehidupan perkhidmatannya. Oleh itu, ia diperlukan bagi operator untuk memahami beberapa pengetahuan umum mengenai perlindungan dan penyelamatan peralatan penyimpanan baru. Apa pengetahuan umum mengenai perlindungan dan penyelamatan peralatan penyimpanan baru?Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar, dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.asal, untuk memastikan kesan pendinginan penyimpanan sejuk. Pintu penyimpanan sejuk elektrik diadopsi untuk pintu penyimpanan sejuk kesan pengasingan dan kesan keterlaluan basah, dan pegawai pengurusan penyimpanan sejuk boleh membuka dan menutup pintu pada masa masuk dan pergi, untuk mengelakkan kehilangan kapasitas penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk.Struktur penyimpanan sejuk kontemporari berada dalam trenden pembangunan penyimpanan sejuk bangunan yang telah dipabrik. Ia dibuat ke komponen yang telah dipabrik penyimpanan sejuk termasuk penghalang uap dan plat pengisihan panas untuk memastikan pemasangan di lokasi. Keuntungannya ialah pembangunan projek adalah selesa, cepat dan bergerak, tetapi kos projek adalah relatif tinggi.Penyelesaikan asid boleh digunakan untuk pembuangan mold dan penyesuaian gudang beku cepat.


FrancoisPemasangan bekuKepentingan motivasi



Pendingin tidak langsung adalah bahawa udara di gudang dipomp ke dalam peranti pendinginan udara oleh blower. udara diserap oleh paip penguap yang mengelilingi dalam peranti pendinginan, kemudian dihantar ke gudang untuk pendinginan. Keuntungan pendinginan udara adalah pendinginan cepat, suhu seragam di gudang, dan boleh membawa gas berbahaya seperti oksid karbon keluar dari gudang semasa penyimpanan.pakej,Papan pendinginan poliuretan menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan pendinginan. Keuntungan poliuretan adalah pengisihan panas yang sangat baik. Luar simpanan sejuk terdiri dari piring baja SII, PVC warna dan piring baja tidak bersih. Keuntungannya ialah ia boleh mencegah pendinginan, kerana perbezaan suhu di dalam dan di luar papan adalah besar, dan suhu akan berpecah yang membuat pendinginan lebih menghemat tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja pendinginan.Bilik mesin mesti disimpan bersih dan ventilasi dengan baik, dan kondensator mesti dibersihkan dan buang masonry secara terus menerus untuk memastikan operasi normal dan stabil unit.Papan penyimpanan sejuk menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan penyimpanan sejuk. Keuntungan poliuretan adalah bahawa prestasi pengisihan suhu sangat baik. Pintu luar papan penyimpanan sejuk poliuretan terdiri dari SII, plat besi warna PVC dan plat besi tidak stainless. Keuntungan ini adalah untuk mencegah transmisi suhu papan penyimpanan sejuk disebabkan perbezaan suhu dalaman dan luar yang besar, supaya penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja penyimpanan sejuk.Francois,Masa ini,FrancoisPemasang Pembekal, tambah beku sejuk yang cukup.Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang, kemudian memasang lantai, pilih lantai yang indah dan meletakkannya di tempat yang kelihatan dan melakukan pekerjaan yang baik di lantai dan sistem penyembus evaporator.

2 Balasan   |  sehingga 2023-05-05 01:11:42 | 158 Pandangan

Jintong Co., Ltd. 2023-05-05 09:13:05 sokongan  0 | menentang  0

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, FrancoisPemasangan beku penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Perkhidmatan kawalan pencemaran udara 2023-05-05 08:38:49 sokongan  0 | menentang  0

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda FrancoisPemasangan beku dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian