kancunSquare tube galvanizing plantApa tindakan yang diambil untuk mencapai perlindungan

256HP158312377   ·  2023-05-12 00:19:14   ·   Bahan binaan
A. besi terbuka: a) besi asam terbuka; (b) Alkaline open hearth steel.kancun

C. besi prestasi istimewa: (a) besi yang tidak stainless dan resistant asad; (b) besi yang menentang panas; (c) baja selai pemanasan elektrik; (d) baja elektrik; (e) Mangan yang tinggi memakai baja tahan.Menurut klasifikasi cair dan jenis forn,kancunPipa kuasa dua elektro galvanized,Tub kuasa dua adalah jenis tub kuasa dua, yang dikelilingi oleh baja garis selepas perawatan proses. Banyak jenis bahan boleh membentuk tub kuasa dua. Ia digunakan untuk tujuan apa dan di mana. Kebanyakan tub kuasa dua ialah tub besi, kebanyakan tub kuasa dua struktur, tub kuasa dua dekoratif dan membina tub kuasa dua. Secara umum besi garis dibuka, diatas, tergelincir dan tergelincir untuk membentuk tub bulat, yang dikelilingi ke tub kuasa dua dan kemudian dipotong ke panjang yang diperlukan. Biasanya potongan per beg.C. besi kilang listrik: (a) besi kilang kilang listrik; (b) baja kilang elektrik; (c) Induction furnace steel; (d) baja bakar bakar yang boleh dimakan vakum; (e) besi pembakar cahaya elektron.Bologna,Antara mereka, tabung kuasa dua qb dibahagi menjadi: (a) dengan proses & mdash& mdash; Arc welded square pipe, resistance welded square pipe (high frequency and low frequency), gas welded square pipe and furnace welded square pipe (b) are divided by weld & mdash& mdash; Pipa kuasa dua, penywelding spiralIni adalah proses penting untuk paip kuasa dua galvanized dan komponen sebelum meliputi, dan ia adalah kunci kualiti paip kuasa dua galvanized. Penyerangan teliti boleh meningkatkan pegangan cat antirust dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan paip persegi galvanized.Teknologi mandrel yang mengapung dan tabung kuasa dua secara perlahan-lahan dewasa.


kancunSquare tube galvanizing plantApa tindakan yang diambil untuk mencapai perlindungan



Karakteristik paip kuasa dua adalah sebagai berikut: proses produksi paip kuasa dua adalah mudah, efisiensi produksi adalah tinggi, kos rendah dan pembangunan adalah pantas. Kekuatan paip kuasa dua spiral biasanya lebih tinggi daripada yang paip kuasa dua lurus. Ia boleh menghasilkan paip kuasa dua dengan diameter paip yang lebih besar dengan kosong yang sempit dan paip kuasa dua dengan diameter paip yang berbeza dengan lebar yang sama. Namun, dibandingkan dengan paip kuasa dua lurus dengan panjang yang sama, panjang penyelesaian akan meningkat dengan ~, yang akan ditujukan ke seluruh negara untuk masa yang panjang Individual dan perusahaan menyediakan segala jenis tabung kuasa dua, tabung kuasa dua segi empat, tabung kuasa dua yang bersinar, tabung kuasa dua galvanized, tabung galvanized, penyelesaian di lokasi, operasi jujur, pejabat tempatan, kerjasama jangka panjang, dan kelajuan produksi rendah. Oleh itu, kebanyakan tabung kuasa dua yang lebih kecil mengadopsi penyelesaian putih lurus, dan kebanyakan tabung kuasa dua yang diameter besar mengadopsi penyelesaian spiral.Tubu kuasa dua adalah selai rendahLetakkan besi babi untuk pembuatan besi ke dalam oven pembuatan besi menurut proses yang ditentukan untuk mendapatkan besi. Produk besi termasuk ingot, tetapi besi tidak sepenuhnya sama dengan logam besi.Pemasangan berfungsi,Terdapat banyak cara untuk menyalakan,kancunGambar paip kuasa dua galvanized, seperti arc, percikan elektrik, api, arus kuat, forn suhu tinggi, laser, radiasi suhu tinggi, microwave, forn kimia, dll.Secara umum, kaedah kimia dan elektrolitik digunakanKeterangan produk tub kuasa dua adalah tub besi tembok tipis ringan dengan seksyen kuasa dua kosong, juga dikenali sebagai profil bentuk sejuk besi. Ia adalah seksyen baja dengan bentuk seksyen kuasa dua dan saiz, yang dibuat dari Q lengkap atau koil tergulung panas atau sejuk sebagai bahan as as, pengelilian sejuk dan penyelamatan frekuensi tinggi. Selain peningkatan tebal dinding, saiz sudut dan sempadan pinggir paip persegi khusus tergulung panas mencapai atau bahkan melebihi aras penentangan penyeludupan paip persegi terbentuk sejuk. Ciri-ciri mekanik yang meliputi yang baik, kesesuaian, kemampuan kerja sejuk dan panas dan perlawanan korosion, dan kuat suhu rendah yang baik.


kancunSquare tube galvanizing plantApa tindakan yang diambil untuk mencapai perlindungan



Kegagalan pembelokan kosong adalah apabila sisi atas dan sisi adalah pembelokan kosong secara serentak, kekuatan bentuk mudah melebihi titik kritik disebabkan tekanan yang dijana oleh gulung atas dan gulung bawah pada masa yang sama, yang menyebabkan ketidakstabilan pinggir dan konkav, dan juga akan mempengaruhi operasi stabil dan membentuk kualiti unit. Ini juga adalah ciri- ciri berbeza bagi tub kuasa dua qb dan pembelokan tub bulat kosong. Koncep tub kuasa dua: tub kuasa dua adalah proses tekanan bagi ingot, billet atau tub kuasa dua Buat bahan dari semua bentuk, saiz dan ciri-ciri yang kita perlukan.Pembangunan potensi,Pada masa ini, teknologi paip berguling terus-menerus tidak dewasa.Selepas paip kuasa dua dikumpulkan dan disimpan, pelindung akhir paip akan dibuang untuk menghindari pengumpulan kelembapan di permukaan pelindung akhir paip dan paip kuasa dua, yang sukar untuk diterbangkan.Letakkan besi babi untuk pembuatan besi ke dalam oven pembuatan besi menurut proses yang ditentukan untuk mendapatkan besi. Produk besi termasuk ingot, bilet pelbagai pelbagai pelbagai pelbagai pelbagai pelbagai pelbagai pelbagai tabung persegi lurus. Secara umum, besi merujuk kepada besi yang digulung ke dalam berbilang tabung kuasa dua. Steel paip kuasa dua milik logam besi,C. besi kilang listrik: (a) besi kilang kilang listrik; (b) baja kilang elektrik; (c) Induction furnace steel; (d) baja bakar bakar yang boleh dimakan vakum; (e) besi pembakar cahaya elektron.Tub kuasa dua yang dicat sejuk atau tergulung sejuk (gb-) ialah tub kuasa dua yang dicat sejuk atau tergulung sejuk dengan akurat dimensi tinggi dan selesai permukaan yang baik untuk struktur mekanik dan peralatan hidraulik. Pemilihan struktur mekanik kuasa dua yang tepat atau peralatan hidraulik boleh menyimpan jam mesin meningkatkan kadar bahan dan meningkatkan kualiti produk.Tahap ( & mdash; )

3 Balasan   |  sehingga 2023-05-12 00:19:14 | 121 Pandangan

syarikat telefon bimbit 2023-05-12 08:03:28 sokongan  0 | menentang  0

Ha ha. kancunSquare tube galvanizing plant Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

Syarikat Pakaian Jinglong Times 2023-05-12 08:25:23 sokongan  0 | menentang  0

Bolehkah anda memberi saya diskaun lain kali saya membelinya, kancunSquare tube galvanizing plant Kualitinya bagus, dan saya akan memenuhi kehendak bos

kotak paip 2023-05-12 07:33:38 sokongan  0 | menentang  0

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak kancunSquare tube galvanizing plant, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian