ChambasSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyakJenama mana yang berprestasi baik

122HP117294921   ·  2022-05-28 00:23:35   ·   Mesin dan peralatan industri

Oil leakage of cast iron partsMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.Chambas,Sebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.Syarikat pengubah jenis keringBethanie,ChambasImpedansi pengubah kuasa,Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.Apabila memeriksa inti hook insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it's light, and it's short when it's heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.


ChambasSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyakJenama mana yang berprestasi baik



Operasi pengubah tenggelam minyakSebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.Pembuat pengubah kuasajumlah kos,Dipersediakan dengan pengawal suhu pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu,ChambasGrad insulasi pengubah tenggelam minyak, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera,ChambasHarga pengubah kuasa 200KVA, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:


ChambasSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyakJenama mana yang berprestasi baik



Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.Kost pembolehubah,Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.Berapa banyak pengubah kuasaChambas,Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

3 Balasan   |  sehingga 2022-05-28 00:23:35 | 269 Pandangan

Mao Optical Co., Ltd. 2022-05-28 09:47:29 sokongan  0 | menentang  0

Selamat bekerjasama, berikan sokongan syarikat anda dan semoga perniagaan anda maju.

Syarikat Produk Yuanxia Cashmere 2022-05-28 08:23:09 sokongan  0 | menentang  0

ChambasSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyak Ia boleh dikatakan terkemuka, dan butirannya sempurna.

Jualan alat ganti kereta 2022-05-28 08:46:12 sokongan  0 | menentang  0

ChambasSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyak Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian