Aguada de PasajerosPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakMelindungi pertimbangan

122HP117294921   ·  2022-05-28 01:21:23   ·   Mesin dan peralatan industri

Berapa banyak pengubah kuasaKebocoran minyak di flange looperAguada de Pasajeros,Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubahLepaskan skru intiEcuador,Aguada de PasajerosPengubah 800 minyak yang ditenggelamkan,Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.


Aguada de PasajerosPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakMelindungi pertimbangan



Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingPembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama, kekurangan penilaian dan spesifikasi dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.Sesetengah diikat dengan pita plastik,Aguada de PasajerosHelaian pengiraan pengubah kuasa, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.pasang,Mod wayar pengubah jenis kering:Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.


Aguada de PasajerosPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakMelindungi pertimbangan



Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaBerapa harganya?,Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.Aguada de Pasajeros,Aguada de PasajerosSenarai harga pengubah 3150kva,Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.Operasi pengubah tenggelam minyak

4 Balasan   |  sehingga 2022-05-28 01:21:23 | 231 Pandangan

Boyuan Home Appliances Co., Ltd. 2022-05-28 08:45:13 sokongan  0 | menentang  0

Perkhidmatan anda sangat baik, Aguada de PasajerosPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyak juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Syarikat Ukir Batu Jingwei 2022-05-28 09:44:03 sokongan  0 | menentang  0

Aguada de PasajerosPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyak Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

hidrogen 2022-05-28 09:10:43 sokongan  0 | menentang  0

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti Aguada de PasajerosPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyak anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

Bahan binaan baru komposit bukan organik 2022-05-28 09:45:21 sokongan  0 | menentang  0

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, Aguada de PasajerosPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyak berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian