San MarcosMengulangi pengubah kotak lamaRuang besar untuk pertumbuhan pasaran

122HP117294921   ·  2022-07-07 19:19:23   ·   Mesin dan peralatan industri

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu,San MarcosPengubah peralatan elektrik, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.San Marcos,Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.Zendeh JanBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar,San MarcosSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyak, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.


San MarcosMengulangi pengubah kotak lamaRuang besar untuk pertumbuhan pasaran



Apakah mod kawat pengubah jenis kering?Bagaimana memilih pengubah jenis keringDari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;reformkV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel,San MarcosPengubah kuasa konstruksi, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).


San MarcosMengulangi pengubah kotak lamaRuang besar untuk pertumbuhan pasaran



Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Servis jujur, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.San Marcos,Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.Syarikat pengubah minyak terjunApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

5 Balasan   |  sehingga 2022-07-07 19:19:23 | 257 Pandangan

Xinjuyuan Aluminium Co., Ltd. 2022-07-07 20:26:34 sokongan  0 | menentang  0

San MarcosMengulangi pengubah kotak lama Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

Aci pemacu jentera pembinaan 2022-07-07 20:04:18 sokongan  0 | menentang  0

Saya rasa ia bagus. Masa saya membelinya, saya melihat komen di komen dan saya membelinya. Apabila saya melihat penghantaran, saya sangat teruja. Selepas San MarcosMengulangi pengubah kotak lama sampai, saya teruja untuk mencubanya dengan penuh harapan, dan hasilnya cukup bagus!Dan wanita khidmat pelanggan juga sangat baik dan sopan.Puan khidmat pelanggan juga menjawab soalan saya dalam beberapa saat, haha, saya akan membeli semula lain kali.

Hexamethylenetetramine 2022-07-07 20:23:25 sokongan  0 | menentang  0

Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

Produk pultrusion FRP 2022-07-07 19:58:29 sokongan  0 | menentang  0

Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari San MarcosMengulangi pengubah kotak lama untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

Pembinaan instrumen elektrik 2022-07-07 20:14:10 sokongan  0 | menentang  0

San MarcosMengulangi pengubah kotak lama Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian