Santa Catarina IxtahuacanPengubah jenis kering 1250KWBagaimana menangani pelbagai kesukaran pembangunan

122HP117294921   ·  2022-07-20 15:58:58   ·   Mesin dan peralatan industri

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.Santa Catarina Ixtahuacan,Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal,Santa Catarina IxtahuacanPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyak, muatan boleh disambung.Tala,Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Bunyi pengubah jenis kering berasal dariBunyi pengubah jenis kering berasal dari


Santa Catarina IxtahuacanPengubah jenis kering 1250KWBagaimana menangani pelbagai kesukaran pembangunan



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV,Santa Catarina IxtahuacanPenukar jenis kering 10 / 0.4kV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, cat bahagian yang rosak.Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Item inspeksi,Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.


Santa Catarina IxtahuacanPengubah jenis kering 1250KWBagaimana menangani pelbagai kesukaran pembangunan



Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.Piawai inspeksi,Pengubah terbenam minyakPenukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa,Santa Catarina IxtahuacanKeperlawanan tanah pengubah distribusi, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini,Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.Apa peranan penting pengubah kuasa

2 Balasan   |  sehingga 2022-07-20 15:58:58 | 257 Pandangan

Syarikat Perdagangan Senpeng 2022-07-20 17:37:00 sokongan  0 | menentang  0

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, Santa Catarina IxtahuacanPengubah jenis kering 1250KW sangat baik, seperti bos.

Kotak pemeteran tenaga elektrik 2022-07-20 16:24:27 sokongan  0 | menentang  0

Saya akan membelinya pada masa hadapan Santa Catarina IxtahuacanPengubah jenis kering 1250KW dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian