MontereyJenis pengubah jenis keringPelarasan jurang unit sesuai

122HP117294921   ·  2022-08-30 01:33:39   ·   Mesin dan peralatan industri

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak,Ia boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa, dalam beberapa kes pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;,MontereyPengubah jenis kering adalah baik, naga kecil & rdquo;, Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar, iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.CorabiaSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Syarikat pengubah jenis kering


MontereyJenis pengubah jenis keringPelarasan jurang unit sesuai



After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?Strategi pakej,Bunyi dalam kes kegagalan fasaShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga,MontereyPengubah terjun minyak 3000, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Mod wayar pengubah jenis kering:


MontereyJenis pengubah jenis keringPelarasan jurang unit sesuai



Pemburukan pengisihan SolenoidDi mana untuk dijual,Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat,MontereyPenukar Sampah, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.Melangkah proses pengubah jenis kering?Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.Monterey,Manufacturing process and steps of dry-type transformerApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

4 Balasan   |  sehingga 2022-08-30 01:33:39 | 221 Pandangan

Syarikat Aluminium & Plastic Steel Jianxing 2022-08-30 09:08:48 sokongan  0 | menentang  0

Anda MontereyJenis pengubah jenis kering bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?

Perkhidmatan pemindahan Syarikat Shougang 2022-08-30 10:57:39 sokongan  0 | menentang  0

MontereyJenis pengubah jenis keringKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

kotak paip 2022-08-30 09:42:58 sokongan  0 | menentang  0

MontereyJenis pengubah jenis keringKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

Gentian kejuruteraan untuk produk getah 2022-08-30 10:38:37 sokongan  0 | menentang  0

Saya rasa ia bagus. Masa saya membelinya, saya melihat komen di komen dan saya membelinya. Apabila saya melihat penghantaran, saya sangat teruja. Selepas MontereyJenis pengubah jenis kering sampai, saya teruja untuk mencubanya dengan penuh harapan, dan hasilnya cukup bagus!Dan wanita khidmat pelanggan juga sangat baik dan sopan.Puan khidmat pelanggan juga menjawab soalan saya dalam beberapa saat, haha, saya akan membeli semula lain kali.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian