BellevillePompa siri sentrifugal menegakCiri-ciri dan fungsi

466HP159575805   ·  2022-10-27 07:43:49   ·   Mesin dan peralatan industri

   Ia lebih panjang dan menyimpan biaya produksi. Seluruh industri   Beberapa dari mereka baik-baik saja. Untuk penapisan dan tujuan lain, sebenarnya,BellevilleAh slurry pump, kita memilih untuk menggunakan aliran yang lebih besar. Mari s melihat kaedah pemilihan pompa.Belleville,   Solusi: Sila isi sumber air dengan air.   Selepas pompa lumpur selam menambah pistol air ke sokongan di bawah pompa lumpur selam,   Untuk memastikan efisien   perbaikan dan aras bahagian penywelding   Oleh sebab itu,BellevillePompa paip digunakan, pemilihan yang betul segel shaft boleh memastikan operasi selamat dan stabil pompa slurry.


BellevillePompa siri sentrifugal menegakCiri-ciri dan fungsi



   Keempat kaedah di atas boleh digunakan untuk mengesan sama ada pompa penyelam selam mempunyai kavitasi, kerana jika peralatan sedang digunakan, ia akan mempunyai kesan besar pada efisiensi operasi. Walaupun masa kavitasi panjang, ia juga akan mempunyai certai   penghantaran tailings, berbeza tailings minyak, pulp, pulp, coal slurry, slag, penyelesaian slag, dll.   Kuantiti input berkaitan dengan banyak faktor seperti kelajuan putaran pompa selam, piawai perlindungan, masa kerja terus menerus, bilangan hentian dan permulaan pompa, persekitaran sekitar dan suhu kerja. Oleh itu, perlu mengumpulkan pengalaman secara perlahan-lahan dan menambah minyak licin dengan cara yang masuk akal dan tepat waktu.sistem,   Buah juga buruk; Apabila pam aliran paksi digunakan, output air adalah relatif besar tetapi kepala tidak terlalu tinggi, jadi kesan menggunakan slu selam   Jika ada pompa sedia, lebih baik menggunakan dua pompa bertukar. Jika pompa terperangkap, pompa hanya boleh diperbaiki. Jaringan boleh ditambah di dalam air untuk mencegah terlalu banyak kemudahan memasuki pompa. Dengan cara ini, kemungkinan untuk menempel pam akan jauh lebih kecil!   pemilihan bahan-bahan mentah untuk bahagian-bahagian laluan aliran: bahan-bahan mentah untuk bahagian-bahagian laluan aliran pompa boleh dipilih mengikut komposisi partikel saiz partikel, bentuk, kesukaran, konsentrasi,BellevillePompa slurry ZD, asid, alkali dan ciri-ciri lain bahan-bahan yang dipindahkan.


BellevillePompa siri sentrifugal menegakCiri-ciri dan fungsi



aplikasi industri dan perlombaan pompa lumpur menegak, pompa lumpur selam juga boleh digunakan sebagai pompa lumpur bergerak seperti pompa pasir di atas kapal, prospeksi, dll.; Pekerjaan pemasangan pompa sumber III. apa keuntungan pompa sumber sumber sumberasal, the power used is not matched, so the motor temperature will be too high after long-term overload operation; In addition, frequent startup during use will also lead to fever, so I   Buang pengawal wayar, penambah air dan potong kabel dari pemimpin dan tiga kabel utama atau sambungan kabel rata.atau pam boleh tenggelam dalam cair pada masa yang sama; Pompa lumpur menegak adalah produk awal, dan pompa lumpur selam adalah produk baru dikembangkan mengikut permintaan pasarBelleville,   Reasonable.   Kepala merujuk kepada tenaga yang diperoleh dari pompa dengan berat unit output cair oleh pompa, tenaga efektif pompa: persamaan adalah PE= ρ GQH (W)= γ QH (W)   Ia tidak betul bahawa ia tidak mempunyai kesan pada kita.

3 Balasan   |  sehingga 2022-10-27 07:43:49 | 241 Pandangan

Syarikat Perdagangan Jiamu 2022-10-27 08:59:51 sokongan  0 | menentang  0

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam BellevillePompa siri sentrifugal menegak, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

fu yun trading co. 2022-10-27 08:05:05 sokongan  0 | menentang  0

Kerjasama dengan anda sangat baik, BellevillePompa siri sentrifugal menegak kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

papan lampu 2022-10-27 09:15:39 sokongan  0 | menentang  0

BellevillePompa siri sentrifugal menegak Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian